عمومی

نحوه فهم ممنوعیت اینستاگرام


در این مقاله از سریال آموزش فناوری اطلاعات می خواهیم نحوه انسداد اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. بنابراین توسط مرجع آموزش برنامه نویسی Android با آلکامو همراه باشید.

من فکر می کنم کسی شما را در اینستاگرام مسدود کرده است ، چگونه می دانید؟ زیرا اینستاگرام در مورد این موضوع به شما اعلان نمی دهد یا راهی برای شما باقی نمی گذارد ممنوعیت اینستاگرام توسط مردم درک کنید ، اما نگران نباشید ، ما می خواهیم راه حل هایی را ارائه دهید که می توانید برای یافتن آنها استفاده کنید. بنابراین ، به ما بپیوندید.

آیا در گذشته حساب های شخصی و عکس های خود را در اینستاگرام خود دیده اید اما تا کی از آنها شنیده اید؟ آیا شما گمان می کنید که او شما را تعقیب نکرده یا شما را ممنوع کرده است؟

اولین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام: شناسه شخص را در بخش جستجوی اینستاگرام پیدا کنید. اگر شناسه وی را به درستی وارد کرده باشید اما حساب وی در جستجوی شما نشان داده نشده است و برای شما ظاهر نشده است ، احتمالاً مسدود شده اید.

راه حل دوم برای درک ممنوعیت اینستاگرام: اگر قبلاً شخص خاصی را تعقیب کرده اید ، اما اکنون مجبورید دوباره آن را دنبال کنید ، جواب ممکن است بله باشد ، و او شما را مسدود کرده است. اگر می توانید به صفحه اینستاگرام او وارد شوید اما با انتخاب “دنبال” هیچ اتفاقی نمی افتد ، یا وقتی “Follow” انتخاب شد ، عبارت “Follow” ظاهر می شود ، اما هنگامی که بعد از چند دقیقه به صفحه او بازگشتید ، گزینه “Follow” در کنار هم ظاهر می شود ، “پیگیری” نیست ، ببخشید ، شما ممنوع هستید.

راه حل سوم برای درک ممنوعیت اینستاگرام او: نام او را در لیست افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنید ، پیدا کنید. اگر نام او وجود نداشته باشد ، او ممکن است شما را از لیست دنبال کنندگانش خارج کند یا شما را بدبخت کند.

چهارمین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام وی: اگر احساس می کنید کسی مانع شما شده است ، اما این یک اشتباه یا یک حادثه بود ، آنرا تلنگر بزنید. آن را در زیر یکی از عکسهایی که ارسال می کنید ذکر کنید. با ورود ابتدا و سپس نام حساب شخص را امضا کنید. به عنوان مثال مانند این: [email protected]

اینستاگرام به طور خودکار لیستی از افرادی که به آنها اهمیت می دهید را در اختیار شما قرار می دهد. اگر او شما را ببیند و ممنوعیت شما فقط یک حادثه است ، به احتمال زیاد ممنوعیت شما را لغو خواهد کرد.

پنجمین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام وی: با ایجاد یک حساب کاربری جدید می توانید آن را پیگیری کنید. اگر این ویژگی با این حساب جدید در اختیار شما قرار گرفت ، اما با حساب قبلی امکان پذیر نبود ، آن را مسدود کرده اید.

ششمین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام: اگر شک دارید کسی شما را مسدود کرده است یا نام یا ایده خود را فراموش کرده است ، می توانید از Unfgram استفاده کنید. را وارد کنید و unfollowgram.com را انتخاب کنید با اینستاگرام وارد شوید انتخاب کنید. اینگونه می توانید ببینید چه کسی شما را همجنسگرا کرده است!

هفتمین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام: با برنامه های Instagram Block Finder می توانید تعیین کنید چه کسی شما را در نتیجه مسدود کرده است یا چه کسی تحریم در اینستاگرام مطمئن باشید

هشتمین راه حل برای درک ممنوعیت اینستاگرام او: مسافت تحریم در اینستاگرام، یک پیام مستقیماً ارسال نمی شود. اما اگر می خواهید برای او پیام ارسال کنید ، می توانید نام آن را در یک نظر عمومی ارسال کنید و سپس متنی بنویسید. پس از برچسب زدن ، فرد قادر خواهد بود نظر شما و همچنین متن نظر شما را بخواند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: نحوه فهم ممنوعیت اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا