عمومی

موارد کوتاه از لیست اینستا یا اینستاگرام !!!


اینستاگرام ...
اینستاگرام …

چیدمان این برنامه برای ساختن کولاژ یا چسباندن تصاویر در کنار هم است. برنامه Liaut به شما امکان می دهد عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای این کار ، از گالری خود عکس انتخاب کنید یا در داخل برنامه Levate عکس بگیرید. سپس ترکیب مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، عکس ها را ویرایش کنید و در آخر تصویری را که دوست دارید در گالری ذخیره کنید.

کلاژهای موجود در لایت برای کاربران جالب و مفید هستند. این امر به قدری معمول و مؤثر است که کاربری به نام توییتر شناخته می شود جادوگر وی برای روشن شدن دیدگاه خود از طریق دو تصویر ، گفت: “عکسی در کنار این تصویر جمع آوری کنید (می توانید عکس را در توییت او مشاهده کنید).”

امکانات:

  • امکان ذخیره تصاویر در گالری.
  • امکان به اشتراک گذاری عکس؛
  • ویرایش عکس؛
  • و ….

بومرنگ این برنامه برای تولید فیلم های خنده دار و غیر منتظره است. این فیلم ها بارها و بارها تکرار می شوند. افراد یا اشیاء را در حال حرکت یا گرفتن عکسهای شخصی پیدا کنید. با فشار دادن یک دکمه ، برنامه به طور خودکار تعدادی عکس را در پس زمینه می گیرد و آنها را به یک فیلم کوتاه و جالب تبدیل می کند.

سعی کنید از بومرنگ خلاقانه استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک کاربر به نام د باقر وی در توییت نوشت: “جالب است بدانید که ما می دانیم که موج دریا به خودی خود به جلو و عقب در حال چرخش است و دیگر نیازی نیست که آن را با رونق اینستاگرام به ما نشان دهید!”

امکانات:

  • ساخت GIF؛
  • امکان ذخیره تصاویر متحرک در گالری.
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر متحرک.
  • و ….

تلویزیون اینستاگرام این برنامه برای ایجاد فیلم های طولانی در اینستاگرام است و با تجربه معمول فیلم های اینستاگرام متفاوت است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که می توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را به طور کامل سفارشی کنید تا فیلم را تماشا کنید. این فیلم ها همیشه یک دقیقه ندارند و می توان از آنها برای بارگذاری بیش از یک دقیقه استفاده کرد.

توجه داشته باشید که میزان محتوایی که در تلویزیون اینستاگرام ارسال می کنید به دلیل ماهیت آن بسیار ناخودآگاه است و باید در مورد پیروان خود نیز فکر کنید. به عنوان مثال ، یک کاربر به نام فرشاد وی در توییت نوشت: “این تلویزیون اینستاگرام در واقع مانند یوتیوب خواهد بود ، بسیار ترسناک و خوب است و احتمالاً باعث افزایش چشمگیر مصرف پهنای باند در کشور زیبای ما خواهد شد.”

امکانات:

  • امکان اشتراک گذاری فیلم ها در مدت زمان 60 ثانیه؛
  • امکان پیگیری فیلم های افراد؛
  • امکان جستجو بین کانالها.
  • و ….

Direct یک برنامه چت اینستاگرامی است. می توانید فیلترهای خنده دار را روی عکس های دوستان خود قرار دهید و آنها را با آنها به اشتراک بگذارید. با کمک Direct می توانید یک تجربه پیام رسانی متفاوت را در اینستاگرام ایجاد کنید.

نگران نباشید ، بیش از اینستاگرام مستقیم نروید. می توانید از Instagram Direct به عنوان یکی از کانال های ارتباطی با طرفداران و مشتریان خود استفاده کنید. محسن آریفی وی در توییتی خطاب به شخصی که از یک سرویس استفاده کرده و مشکلی دارد ، گفت: “لطفاً یک ایمیل برای شرکت یا Instagram Direct (ایمیل مستقیم) به این گروه ارسال کنید (و در مورد خطا به آنها بگویید).”

امکانات:

  • شناسایی فوری مخاطب؛
  • سرعت مکاتبات خوب.
  • فیلترهای بی نظیر صورت.
  • و ….

?

نامه: محتوای فیلم و تصاویری که ارسال می شود ، محتوای پست خوانده می شود که معمولاً با زیرنویس همراه است. مطالب در صفحه اصلی اینستاگرام موجود است. برای خواندن همه چیزهایی که درباره او نوشت پست اینستاگرام کلیک.

یک داستان: این نوعی از محتوای اینستاگرام است که فقط 24 ساعت در صفحات افراد مشاهده می شود و پس از 24 ساعت از صفحه حذف می شود. برای خواندن همه چیزهایی که درباره او نوشت داستان اینستاگرام کلیک.

محلهمی توانید محتوای ویدیوی خود را مستقیماً ارسال کنید. به این ترتیب ، در بالای صفحه و در کنار داستان قرار می گیرد و پیروان می توانند مستقیماً آن را تماشا کرده و نظر خود را ترک کنند یا سوالی بپرسند. پخش مستقیم می تواند پس از 24 ساعت بایگانی شود و سپس به طور خودکار حذف شود. برای خواندن همه چیزهایی که درباره او نوشت اینستاگرام زنده کلیک.

IGTVهمانطور که گفته شد ، فیلم های ارسالی در پست ها و داستان ها حداکثر 1 دقیقه و 15 ثانیه محدود هستند. به همین دلیل است که تلویزیون اینستاگرام برای بارگیری فیلم ها تا یک ساعت و نمایش آنها به دنبال کنندگان شما اینجاست. برای خواندن همه چیزهایی که درباره او نوشت تلویزیون اینستاگرام کلیک.

پس از این گفتگوها ، به سراغ هاجر رزم ، کارشناس برندسازی HR رهنما رفتیم و در مورد این موضوعات با او گفتگو کردیم. می توانید آن را در زیر بخوانید.

هاجر رزمبا از سن 13 سالگی به وبلاگ نویسی علاقه مند است. اینستاگرام از سال 2012 تحت عنوان “هاگرام” شروع به کار کرد. جالب است بدانید که اولین پست اینستاگرام در 5 مارس 2013 ارسال شده است و بیش از 400 لایک و 50 نظر دریافت کرده است. اما اگر هاجر در اینستاگرام پست کند که امروز بیش از 120،000 دنبال کننده دارد ، بعد از شش سال ، او بیش از 6000 لایک دریافت می کند و بیش از 50 نظر دریافت می کند. در صورت تمایل می توانید اینستاگرام هاجر و توییتر همچنین دنبال کنید

?

من هاجر رزمبا هستم ، متولد 1991 هستم. من ادبیات فارسی را آموختم تا اینکه لیسانس خود را گرفتم و در محلی که خودم را برای سوراخ شدن برای دکترا به خودم پرتاب کردم ، تصمیم گرفتم که از رفتن به دانشگاه و تحصیل متوقف شوم و به بازار کار بروم و بدانم منظور از کسب درآمد چیست.

مریم ، همکار دانشگاهی من را در اینستاگرام معرفی کرد. آن زمان تلفن های هوشمند زیادی وجود نداشت. شبی که به خوابگاه رفتم ، سعی کردم اینستاگرام را در مرورگر لپ تاپ خود باز کنم و دریابم که این چیست. من در آن زمان دستگیر نشدم. اما چند ماه بعد ، هنگامی که یک تلفن هوشمند خریداری کردم ، برنامه اینستاگرام را بارگیری کردم و فیلترهای مختلفی را امتحان کردم. من واقعاً دوست داشتم که تصاویر در رنگها و رنگهای مختلف قابل ذخیره باشند. اما مشکل این است که من نمی دانستم هشتگ چیست و اصلاً چه کسی را باید دنبال کنم. در آن زمان ، اینستاگرام اعضای ایرانی کمی داشت. من از کنجکاوی چند صفحه خارجی را دنبال کردم ، شروع کردم به جستجوی نامهای فارسی مانند مینا ، شاگایگ ، آرزو و ….. یک دختر ایرانی به نام آرزو پیدا شد که وی را در جستجوی جستجو نشان می داد. آرزو اولین ایرانی بود که او را در اینستاگرام دنبال کرد. او دانشجوی قطری بود. من هنوز عکس های آرزو را می بینم.

اینستاگرام برای من یک عادت روزانه بود. اما با رشد کسب و کار من ، این رسانه به تدریج به مکانی برای ارسال مطالب متنی برای من تبدیل شد. من نویسنده هستم و بیشتر از اینستاگرام برای ارسال پست های خود استفاده می کنم.

من هرگز به دلیل پیروانم زندگی نکرده ام؛ اما بعضی اوقات ، به دلیل پیروانم ، بعضی چیزها (زیرنویس ها / تصاویر) را می گفتم و بعضی اوقات به همین دلیل ، از گفتن بعضی از نظرات خودداری می کردم.

شما باید از پیروان من بپرسید. اما بعضی از مردم به من گفتند که از آنجا که شما زندگی شاد و رنگین و زندگی خود را ندارید ، احساس می کنیم شما به شما نزدیکتر هستید.

برای بسیاری از موارد ، مانند ارتباطات ، تبلیغات ، تأثیر ، نشر ، انتشار و سایر مواردی که ما هنوز درباره آنها فکر نکرده ایم. مهمترین کمک های او به من “آشنایی” ، “دوستی” و “برقراری ارتباط” بود.

نیازی به جستجوی یک نقطه شروع برای نوشتن نیست بلکه باید به صورت مستمر بنویسید ، بنویسید ، مطالعه کنید و مطالعه کنید پس از دفاع از نامه و بوسه و بیرون بردن از میدان دانشگاه ، من به عنوان نویسنده متن وارد یک مرکز تبلیغاتی شدم. بعد از مدتی به تیم تفکر همان شرکت پیوستم و از آنجا که همه چیز فراز و نشیب های خود را دارد ، امروز به جایی رسیده ام که داستان های یک برند نهادی را بهتر از گذشته می گویم و به آن علاقه مند هستم.

از نظر تحلیل آماری ، هر دو در بینش پستی مؤثر هستند. اما نظر شخصی من این است که به این معنی است: “دیدم ، شما راست می گویید ، من آن را دوست داشتم.” نظر به این معنی است: “من موافقم ، مخالفم ، شما درست می گویید ، اجازه دهید صحبت کنیم.” به نظر می رسد که این اظهار نظر تعامل بیشتری دارد.

فید اینستاگرام جایی است که عکس ها یا فیلم های افرادی که دنبال می کنید یا هشتگ هایی که دنبال می کنید نشان داده شده است. هنگامی که صفحه فید را تازه می کنید ، پست های جدید در بالای این صفحه مشاهده خواهید کرد.

اکنون ممکن است تعجب کنید که چگونه پست ها در بخش جستجو و کاوش نمایش داده می شوند. در این بخش ، اینستاگرام سعی دارد پست های نشان داده شده را برای شما نزدیک به علایق خود نگه دارد. آنها این پست ها را بر اساس صفحات کاربر یا پستهایی که واقعاً دوست دارید و هشتگ هایی که دنبال می کنید ، انتخاب و به شما نشان می دهند.

اگر می خواهید پست های نمایش داده شده در بخش اینستاگرام اکسپلورر را تغییر دهید ، باید جهت مدتی عوامل مؤثر را که ذکر کردید تغییر دهید تا اینستاگرام متوجه تغییر رفتار شما شود و مطابق با رفتار جدید شما کاشف را بهبود ببخشد.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: موارد کوتاه از لیست اینستا یا اینستاگرام !!!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا