عمومی

مهارت هایی که می توان شخصاً و در خانه آموخت


امروزه در اکثر دانشگاه ها و مراکز فارغ التحصیلی دانشگاهی موضوع آموزش حرفه ای و مهارت های شغلی جایگاهی را در بین موضوعات این دوره به خود اختصاص نمی دهد ، با توجه به اینکه اکثر دانشجویان انتظار دارند بعد از پایان سالهای دانشجویی ، به دلیل ضعف در مهارت کاری و عدم توانایی در انجام امور مربوط به شغل مورد نیاز ، وارد بازار کار شوند. ممکن است نتوانید شغل مناسب را پیدا کنید.

خوشبختانه ، امروزه بسیاری از کارفرمایان به جای توانایی افراد متقاضی کار ، به دنبال توانایی های شغلی خود هستند. با توجه به مشکلات اقتصادی و هزینه های بالای شغلی ، به آنها حق داده می شود بیش از مدرک دانشگاهی در مورد مهارت های افراد فکر کنند. مطمئناً داشتن مهارت در کنار آموزش عالی مطمئناً آینده ای روشن تر برای افراد متقاضی کار و کارمندان به همراه خواهد آورد.

مهارت هایی وجود دارد که می توان با استفاده از منابع آموزشی رایگان موجود به صورت آنلاین ، علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی ، آنها در یافتن شغل مورد علاقه مردم یا حتی شغل دوم به عنوان یک مستقل بسیار موثر هستند. طول می کشد.

در اینجا ما سعی داریم مهارتهایی را ارائه دهیم که می توان به صورت شخصی و رایگان آموزش داد. واضح است که تعداد مهارتهایی که می توان شخصاً یاد گرفت بسیار زیاد است و به این لیست محدود نمی شود.

  • شبکه های اجتماعی

شاید دیدن رسانه های اجتماعی به عنوان یک مهارت ، عجیب به نظر برسد. اما به بخش بزرگی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است که علاوه بر سرگرمی ، بسیاری از شرکت ها و مشاغل ، برای رقابت در زمینه بازاریابی دیجیتال ، باید رسانه های اجتماعی را نیز به عنوان ابزاری در استراتژی بازاریابی خود گنجانند. کاردین

دانستن نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و ارتقاء مشاغل شما در بازار کار ضروری است. خوب است بدانید که 77٪ مشاغل کوچک از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش ، بازاریابی و تبلیغات استفاده می کنند. مدیریت صحیح شبکه های اجتماعی کار همه نیست و برای رسیدن به این هدف باید مهارت کافی داشته باشید. از آنجا که شبکه های اجتماعی همیشه به روز و مدیریت می شوند ، باید از الگوریتم های آنها آگاه باشید.

برای به دست آوردن یک کانال ارتباطی موثر در شبکه های اجتماعی و کسب اطلاعات در مورد وفاداری کاربر ، چگونگی و زمان تولید محتوا و غیره ، به آموزش کافی نیاز دارید. یادگیری رسانه های اجتماعی یک مهارت یادگیری است. زیرا همه ما عاشق آن هستیم و دائماً از انواع مختلف آن استفاده می کنیم.

طراحی گرافیکی به تولید انواع طرح های گرافیکی بصری اشاره دارد. از صفحات فرود گرفته تا چاپ بازاریابی تا طراحی صفحه رزومه. زمینه فعالیت طراحی گرافیک بسیار گسترده است و خلاقیت اصلی ترین نیاز برای طراحی گرافیک است.

وقتی صحبت از طراحی گرافیک می شود ، همه ما درباره ناخودآگاه در فتوشاپ فکر می کنیم. در حالی که دامنه نرم افزارهای گرافیکی بسیار فراتر می رود. چندین ابزار رایگان که می توانند برای استفاده تجاری و شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرند ، توسعه یافته اند.

همانطور که اشاره کردیم ، بسیاری از عناصر بصری زیر چتر طراحی گرافیک قرار می گیرند. از طرح های رنگی گرفته تا وب سایت ها و حتی قلم ها. این بدان معناست که با حداقل یک ابزار طراحی بیشتر از سایرین ، شما با همکاران و همکاران خود متفاوت خواهید بود. به عنوان مثال ، اگر شما فتوشاپ را یاد گرفته اید ، کار شما انجام نشده است. برنامه های یادگیری مانند Illustrator را نیز امتحان کنید.

توجه داشته باشید که ابزارهای یادگیری فقط درصد کمی از ماجراجویی ها هستند. نیاز اصلی برای طراحی گرافیک خلاقیت است.

مهارت های جدیدی را در خانه یاد بگیرید
مهارت های جدیدی را در خانه یاد بگیرید

برنامه نویسی یکی از ساختارهای ضروری در زندگی ماست و می توان گفت که همیشه با آن در تماس هستیم. اگر در ابتدا فکر کردید یادگیری رمزگذاری دشوار است ، به نتیجه صحیحی رسیده اید ، اما به خاطر داشته باشید که بدون تلاش هیچ کاری حاصل نمی شود. شما باید زمان کافی برای یادگیری هر حرفه ای داشته باشید. یادگیری رمزگذاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای شروع ، باید اصول و نحوه انجام آن را بدانید ، سپس در مورد اینکه آیا می خواهید به این کار ادامه دهید فکر کنید.

به یاد داشته باشید ، در ابتدا ، از شما انتظار نمی رود که یک دانشمند رایانه باشید. بنابراین این آشنایی را فقط یک مقاله مفید علمی بخوانید تا دانش عمومی خود را افزایش دهید.

یادگیری نوشتن کد کار دشواری نیست ، اما یادگیری اصول آن نیاز به اطلاعات و تجربه لازم دارد. در وب سایت های داخلی و خارجی منابع رایگان و با کیفیت زیادی وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری بسیاری از زبان های برنامه نویسی کمک کند. با خواندن مقدمه برای مستند سازی هر زبان ، زمینه رمزگذاری مورد علاقه خود را خواهید یافت (برنامه نویسی ، طراحی وب ، طراحی برنامه و غیره).

آموزش مهارتهای دانشگاهی از طریق اساتید مجرب مطمئناً سرعت یادگیری را افزایش می دهد و همچنین وی را برای اخذ مدرک معتبر همراهی می کند. تمام موارد فوق در صورتی است که فرد تصمیم دارد این تمرینات را بصورت حضوری و در خانه انجام دهد. می دانید ، یادگیری مهم است همان شخص در حال است؛ که او می خواهد و می کند. حتی اگر کسی تمایل به یادگیری نداشته باشد ، تدریس دانشگاهی نیز مؤثر نخواهد بود.

منبع:

سایت همکاری شما

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: مهارت هایی که می توان شخصاً و در خانه آموخت

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا