عمومی

مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند


مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

در این چهارشنبه ، 19 فوریه 2020 ، امدادگران با پوشیدن وسایل محافظ ، یک بیمار مظنون Coronavirus را از آمبولانس به بیمارستان دانشگاه ملی کیونگ پوک در دائگو ، کره جنوبی منتقل کردند. در دائگو ، بیشتر موارد کشف شده از چهارشنبه با یک کلیسا مرتبط است. (کیم جونگ UN / Yonhap از طریق AP ، پرونده)

در کره جنوبی ، سنگاپور و ایران ، گروه های عفونی منجر به جهش موارد جدید ویروس در خارج از کشور چین می شوند. اما این اعدادی نیست که متخصصان را نگران کند: آنها به طور فزاینده قادر به ردیابی محل شروع گروه نیستند.

مقامات WHO گفتند ، این کمپین که توسط چین در بخش هایی از این کشور آغاز شده ، زمان لازم را برای سایر نقاط جهان برای آماده سازی برای ویروس جدید خریداری کرده است. اما با وجود نقاط داغ در سراسر جهان ، مشکل یافتن هر منبع – اولین بیمار که همه گروه های جدید را نادیده می گیرد – ممکن است نشان دهنده ابتلا به این بیماری باشد که به طور گسترده ای گسترش یافته است و هیچگونه اقدامات بهداشتی و آزمایش شده ای برای رفع آن نمی تواند انجام شود.

یان مک کی ، که در زمینه ویروس شناسی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا تحصیل می کند ، گفت: “تعدادی آتش سوزی محلی در سراسر جهان رخ داده است که نشانه آن است که همه چیز در حال انجام است و ممکن است آنچه در اینجا با آن روبرو خواهیم شد یک بیماری همه گیر باشد.”

چه کسی اصرار دارد این بدترین مورد هنوز در اینجا نیست. وی متقاعد نشده است که کشورهای خارج از چین به اقدامات شدیدتری احتیاج دارند ، اما به موارد جهش در موارد در ایران و کره جنوبی اشاره کرده است تا به آنها هشدار دهد که ممکن است زمان مهار ویروس از بین برود.

دکتر سیلوی Briand از سازمان بهداشت جهانی گفت: “آنچه ما می بینیم بستگی به مکانی که شما در حال دیدن آن هستید ، یک مرحله کاملاً متفاوت از این شیوع است.” “ما الگوهای مختلف انتقال را در مکان های مختلف می بینیم.”

مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

روز جمعه 21 فوریه 2020 عکسی از این پرونده پرسنل پزشکی در حال مسافرت از ایران در فرودگاه نجف عراق هستند. مسافرینی که از راهروه از ایران آلوده شده اند قبلاً در لبنان و کانادا کشف شده اند. (عکس AP / انار خلیل ، پرونده)

سازمان بهداشت جهانی “بیماری همه گیر جهانی” را به عنوان بیماری شیوع یافته در دو قاره تعریف می کند ، اگرچه برخی از کارشناسان بهداشت عمومی در صورت پخش شدن در یک منطقه گسترده یا در بسیاری از مرزهای بین المللی ممکن است آن را یک بیماری همه گیر بنامند.

آخرین پرچم قرمز: ایران تنها در دو روز 18 مورد ، از جمله چهار مورد فوت ، را گزارش کرده است. این گروه در قم ، یک مکان مذهبی محبوب شروع به کار کرد ، اما هنوز مشخص نیست که چگونه. از همه بدتر ، مسافران زخمی شده از ایران قبلاً در لبنان و کانادا کشف شده اند.

در کره جنوبی بیش از 280 مورد جدید که از روز چهارشنبه کشف شده اند مربوط به یک کلیسا در دائگو و یک بیمارستان در نزدیکی است. اما مقامات بهداشت هنوز “وضعیت ایندکس شده” را پیدا نکرده اند و در بین 9000 پیروان کلیسا هستند که در یک سری از جراحات قرار گرفته اند.

همچنین چندین مورد در پایتخت سئول رخ داده است که هنوز راه های عفونت ردیابی نشده است. در اروپا ، ایتالیا عفونت جدید HIV را بیش از چهار برابر در یک روز مشاهده کرده است ، زیرا در منطقه شمال اروپا که به نظر می رسد در بیمارستان و کافی نت گسترش یافته است ، مبتلا به عفونت است.

مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

در تاریخ 21 فوریه 2020 ، یک پرونده تصویری ، بازدیدکنندگان از ماسک به عنوان پیشگیری از ویروس جدید کرونا استفاده می کنند ، به نمایشگاه هوایی سنگاپور در سنگاپور می رسند. لی هسین لوون ، نخست وزیر سنگاپور اذعان کرده است که ویروس شیوع بیشتری پیدا می کند و تلاش برای ردیابی هر مخاطب بی فایده خواهد بود. (عکس AP / دانیل حکیم ، پرونده)

یک گروه از شرایط ذاتاً جای نگرانی نیست – در واقع انتظار می رود که این عفونت توسط مسافران به سراسر جهان منتقل شود. خط اول دفاع: برای درمان آنها و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماران ، بیماران را منزوی کنید و افرادی را که تا دوره جوجه کشی با آنها تماس گرفته اند قرنطینه کنید.

اما با گسترش ویروس ، تلاش برای ردیابی هر مخاطب بیهوده خواهد بود ، همانطور که نخست وزیر سنگاپور لی هسین لوون در اوایل این ماه اعتراف کرد.

وی گفت: “اگر ما هنوز هم وارد پرونده ای شده و هر پرونده مشکوک را منزوی کنیم ، بیمارستان های ما دچار مشکل خواهند شد.” تا به امروز ، دولت شهر پنج گروه انتقال از جمله دو کلیسا را ​​شناسایی کرده است. با این وجود ، هنوز هشت مورد وجود دارد که به صورت محلی منتقل می شوند و ارتباطی با پرونده های قبلی یا چین ندارند.

ویروس ها در نحوه آلودگی آنها متفاوت است. coronavirus جدید – برخلاف پسر عمویش با SARS ، سندرم حاد تنفسی حاد ، سندرم تنفسی خاورمیانه یا سندرم تنفسی خاورمیانه – به راحتی سرماخوردگی گسترش می یابد.

مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

روز جمعه 21 فوریه 2020 عکسی از این پرونده پرسنل پزشکی در حال مسافرت از ایران در فرودگاه نجف عراق هستند. مسافرینی که از راهروه از ایران آلوده شده اند قبلاً در لبنان و کانادا کشف شده اند. (عکس AP / انار خلیل ، پرونده)

دکتر آمیش آدالیا از مرکز امنیت سلامتی جان هاپکینز گفت: تقریباً مطمئناً توسط افرادی که علائم بسیار خفیفی از خود بروز می دهند ، شیوع پیدا کرده است.

آدالیا گفت: “در این صورت ، همه این روش های مهار کار نمی کنند.” “این امکان وجود دارد که در فصل سرما و آنفولانزا در همه جا ، در کشورهای مختلف مخلوط شود.” و تا زمانی که کسی به طور جدی بیمار نشود ، مورد توجه قرار نگرفت.

مک کی از استرالیا گفت: این علائم خفیف خبر خوبی است “از نظر تعداد افرادی که نمی میرند”. “اما اگر تلاش می کنید اپیدمی را متوقف کنید ، خبر بسیار بدی است.”

هنگامی که در اوایل این ماه هنگ کنگ اولین مرگ از این ویروس را گزارش داد ، همچنین سه مورد منتقل شده در محلی را تأیید کرد که هیچ ارتباط مشخصی با موارد قبلی یا سوابق مسافرتی به چین ندارند. چوانگ شوک کووان مرکز حمایت از سلامت گفت: “ممکن است زنجیره های نامرئی عفونت در جوامع وجود داشته باشد.”

مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

در تاریخ 12 فوریه 2020 ، یک پرونده تصویری شین هوا بخشی از یک بیمارستان مجهز به 1100 تختخواب منتقل شده از مرکز ورزشی ووهان در ووهان ، استان هوبی ، مرکز چین را نشان می دهد. به شهروندان دستور داده شد تا هفته ها در مرکز شیوع وروان کورونا در داخل خانه بمانند. (چنگ حداقل / شین هوا از طریق AP ، پرونده)

مقامات کره جنوبی و ژاپن هفته گذشته اعلام کردند که اختلاف در مرحله جدیدی در کشورهایشان است.

نخست وزیر کره جنوبی ، چونگ سون کیون روز جمعه گفت دولت باید تمرکز خود را از قرنطینه و کنترل مرزها به کندتر گسترش ویروس تغییر دهد. مدارس و کلیساها تعطیل بودند و برخی از اجتماعات گسترده ممنوع اعلام شد.

پیش از این ، تاکاگی واکیتا ، رئیس مؤسسه ملی عفونتهای عفونی ژاپن ، از مردم خواست که برای جلوگیری از حضور در جمع ، در خانه یا شیفت کار کنند و از جلسات غیرضروری و فوری خودداری کنند.

اما آدالیا هشدار داد که اقدامات بسیار دور از قبیل چین که در مرکز ووهان انجام گرفته و در آنجا فوران این بیماری – جایی که به شهروندان دستور داده شده بودند برای هفته ها در خانه های خود بمانند – می توانند آتش بسوزند. در حالی که هنوز هم دیده می شود که ویروس جدید رو به زوال باشد ، این نوع بسته شدن به دست آوردن مراقبت های بسیار مهم مانند درمان سریع حمله قلبی برای افراد دشوار است.

  • مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

    او در روز جمعه ، 21 فوریه 2020 ، یک پرونده عکس خانوادگی جدید را در بیمارستان Codogno ، در نزدیکی لدی در شمال ایتالیا بارگذاری می کند. مقامات بهداشتی اولین عفونت COVID-19 این کشور را در افرادی که در چین نبودند گزارش کرده اند. ایتالیا چهار بار بیشتر از ویروس جدید در یک روز داشته است زیرا در منطقه ای شمالی که ظاهراً در بیمارستان و یک کافه گسترش یافته است ، می تواند با عفونت مبارزه کند. (عکس AP / لوکا برونو)

  • مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

    در تاریخ 12 فوریه 2020 ، یک پرونده تصویری ، ناهار مشتری با یک صفحه پلاستیکی شفاف روی میز قرار گرفت تا به امید جلوگیری از گسترش Coronavirus در هنگ کنگ ، از دیگران جدا شود. هنگامی که در اوایل این ماه هنگ کنگ خبر مرگ نخستین Coronavirus را اعلام کرد ، همچنین سه مورد منتقل شده در محلی را تأیید کرد و هیچ ارتباط مشخصی با موارد قبلی یا سوابق مسافرتی به چین نداشت. (عکس AP / کین چونگ ، پرونده)

  • مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

    در 30 ژانویه سال 2020 ، تصویری از پرونده ، معلمی مواد عقیم سازی دستی را به دانش آموز در دبستان یونگسان در سئول کره جنوبی توزیع می کند. روز جمعه ، 21 فوریه 2020 ، نخست وزیر کره جنوبی چوونگ سی کیون گفت دولت باید تمرکز خود را از قرنطینه و کنترل مرزها به کاهش سرعت ویروس تغییر دهد ، زیرا مدارس و کلیساها بسته شدند و برخی از اجتماعات گسترده ممنوع اعلام شد. . (پارک دونگ جو / یوناپ از طریق AP ، پرونده)

  • مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

    این پنجشنبه ، 20 فوریه 2020 ، با انتشار عکس ، کارگرانی که از دنده های محافظ ضد عفونی شده علیه ویروس جدید Coruna مقابل یک کلیسا در Daegu کره جنوبی ضد عفونی شده اند. در دائگو ، بیشتر موارد کشف شده از چهارشنبه با یک کلیسا مرتبط است. (کیم جون بیوم / Yonhap از طریق AP ، پرونده)

  • مقامات بهداشت نگران ظهور گروه های ویروس غیر قابل ردیابی هستند

    در 21 فوریه سال 2020 ، تصویری از پرونده ، شخصی که ماسک صورت را در حال گذر از یک تقاطع خالی در ووهان ، استان مرکزی هوبئی در چین است ، پوشیده است. به شهروندان دستور داده شد تا هفته ها در مرکز شیوع وروان کورونا در داخل خانه بمانند. (Chinatopix از طریق AP)

هیچ راهی برای پیش بینی اینکه آیا آخرین گروه ها می سوزند یا منجر به انتقال در مقیاس بزرگ می شوند وجود ندارد.

جگاندیپ کنگ ، میکروبیولوژیست که به عنوان مؤسسه علوم و بهداشت در زمینه ترجمه در هند رهبری می کند ، گفت که مسئولان بهداشت باید سعی کنند تا در صورت آماده سازی برای ایجاد تغییر در استراتژی با آماده سازی بیمارستان ها ، تجهیزات مجهز به تجهیزات حفاظتی و تقویت قابلیت های آزمایشگاهی ، این بیماری را تا حد امکان مهار کنند. .

Tedros Adhanum Gebresos ، مدیر کل WHO گفت: “اگرچه پنجره فرصت باریک است که شامل شیوع بیماری شود ، ما هنوز فرصتی برای مهار آن داریم.” “اما در حین انجام این کار ، ما باید همزمان برای هر امکان آماده شویم ، زیرا این شیوع می تواند از هر جهت پیش برود – حتی ممکن است هرج و مرج باشد.”


کره جنوبی آخرین جبهه در شیوع ویروس است


© 2020 انتشارات آسوشیتدپرس. کلیه حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است بدون مجوز منتشر ، پخش ، بازنویسی یا مجددا توزیع نشوند.

نقل قول:
مقامات بهداشتی درگیر کیت های ویروس غیر قابل ردیاب (2020 ، 22 فوریه)
برگرفته از 23 فوریه 2020
از https://medicalxpress.com/news/2020-02-health-untraceable-virus-clusters-emerge.html

این سند مشمول حق چاپ است. صرف نظر از هرگونه توافق منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی ، خیر
بخشی را می توان بدون اجازه کتبی تکثیر کرد. مطالب فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.




مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وبلاگ سلامت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا