عمومی

مقاله ساده و مدرن است!


ماهکان
مهکان

از آنجا که میزان خواندن فرد در کشور ما بسیار پایین است ، می توانیم در آسیب شناسی این مقوله بگوییم که یکی از خصوصیات جامعه ایران مدت زمان طولانی خواندن بسیار پایین در آن بوده است. همه لایه لایه هستند

تیم Mahkan سکویی برای جمع آوری مقالات ارزشمند از همه وب سایت های ایرانی است که یک محیط ساده و عاری از هرگونه تبلیغات آزار دهنده و از دست دادن آدرس است ، این امر باعث افزایش توجه و تمرکز کاربر می شود و تا حدی می تواند خوانایی فرد را در کشور عزیزمان افزایش دهد. .

• عملکرد کلی پلت فرم Mahkan دنبال کردن علاقه کاربر به الگوریتم های آن و استفاده از هوش مصنوعی است و بهترین و نزدیکترین نتیجه مورد نظر کاربر را ارائه می دهد.

• ما در تیم Mahkan تمام تلاش خود را می کنیم تا مقالات را به روشی متفاوت و ساده در دسترس کاربر قرار دهیم و تجربه کاربری و رابط کاربری را در صدر کار خود قرار دهیم تا درک دقیق تری از علایق کاربر دنبال کنیم و فقط یک هدف داریم. یعنی: آسانتر و جذاب تر خواندن خواندن از قبل و ترغیب کاربر به خواندن.

https://cafebazaar.ir/app/com.example.new_map_app

در زیر می خواهم قسمت های مختلف برنامه Mahkan را مرور کنم و شما را با روند کار آشنا کنم

بعد از اتمام اولین مرحله ثبت نام برای مهکان ، به صفحه فوق می آیید ، همانطور که مشاهده می کنید ، این صفحه بسیار ساده و لذت بخش است. مقاله در جای خود افزایش می یابد ، در بخش بالا ، اگر موضوع خاصی در ذهن خود دارید می توانید با جستجو به راحتی جستجو کنید.

ممکن است

پس از انتخاب مقاله ، صفحه بالا را مشاهده خواهید کرد. این صفحه بسیار جذاب و ساده است و باعث افزایش تمرکز مقاله می شود. دکمه اشتراک گذاری در این صفحه گنجانده شده است

سکوی Mahkan از مسیر اولیه رشد و توسعه می گذرد تا روز به روز بهتر و مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین شما کاربران عزیز می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در مورد رشد بستر ماهکان به اشتراک بگذارید و بازده آن را افزایش دهید ، بنابراین لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

لینک بارگیری از کافه Bazar

https://cafebazaar.ir/app/com.example.new_map_app

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: مقاله ساده و مدرن است!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا