عمومی

معماری دیجیتال اتریوم


https://www.feedik.com/

اول از همه ، باید بدانیم که دهلیز (مانند بیت کوین) یک سیستم غیر متمرکز است ، یعنی توسط هیچ دولت موجود یا قدرت متمرکز کنترل نمی شود. بیشتر خدمات ، شرکت ها و موسسات مالی از طریق یک سیستم متمرکز یا غیر دولتی به صورت آنلاین کنترل می شوند. این روش صدها سال مورد استفاده قرار گرفته است ، در حالی که تاریخ بارها و بارها ثابت کرده است که این سیستم دارای نقص است. مخصوصاً وقتی احزاب و دولتها به یکدیگر اعتماد ندارند.

Atrium بر روی قراردادهای هوشمند به عنوان یک بستر غیر متمرکز تمرکز می کند و امکان ناتوانی ، نظارت ، کلاهبرداری یا دخالت شخص ثالث در برنامه های در حال اجرا در Atrium وجود ندارد.

این روش باعث می شود برنامه ها و سرورها در برابر حملات هکرها و حتی قطع برق آسیب پذیر باشند. علاوه بر این ، اکثر شبکه های اجتماعی و سایر سرورهای آنلاین به شرکتها نیاز دارند تا اطلاعات شخصی کاربران خود را که در سرورهای خود ذخیره می کنند ، به روز کنند. این اطلاعات توسط خود شرکتها ، کارمندان یا هکرها به راحتی سرقت می شوند یا سوء استفاده می شوند. با فرض اینکه دهلیز یک سیستم کاملاً غیر متمرکز ، کاملاً مستقل است که مورد هیچ شخص یا نیرویی قرار نمی گیرد. Atrium بر روی قراردادهای هوشمند به عنوان یک بستر غیر متمرکز تمرکز می کند و امکان ناتوانی ، نظارت ، کلاهبرداری یا دخالت شخص ثالث در برنامه های در حال اجرا در Atrium وجود ندارد. این سیستم از مشکلات سیستم مرکزی رنج نمی برد ، زیرا توسط هزاران رایانه داوطلب در سراسر جهان مدیریت و مورد استفاده قرار می گیرد ، بنابراین به این معنی است که آفلاین نخواهد بود و خاموش نمی شود. علاوه بر این ، اطلاعات شخصی کاربران در رایانه های شخصی آنها ایمن خواهد بود. سکه دیجیتالی شبکه “اتر” نام دارد و مخفف آن ETH است. در ایران مبادله هایی وجود دارد که به منظور دیدار با Atrium ، کار بر روی برنامه های غیر متمرکز در ایران و تجربه کار با کدهای Atrium ، این سرویس را ارائه می دهد.

(کپی کردن بدون ذکر منبع ممنوع نیست.)

((دیجیتال_ ارزها))


کارکردهای دیگری که در این زمینه به شما ارائه می دهیم:

ارزهای دیجیتال به زبان ساده

بیت کوین به زبان ساده

بازارهای سهام معروف جهان

انواع بازارهای سرمایه در ایران

ورود به بازار سرمایه

انحلال بازار سهام

https://www.feedik.com/

آخرین وضعیت را در کد خود و اخبار مرتبط با آن دریافت کنید برنامه Bourse Plus.

لینک بارگیری از طریق کافه Bazaar و Google Play در سایت قرار دارد. در صورت بروز هرگونه ابهام و سوال ، می توانید از طریق صفحه اینستاگرام برنامه با ما تماس بگیرید.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: معماری دیجیتال اتریوم

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا