سلامتی و پزشکی

معرفی بهترین دستگاه لیزر مو الکس دایود

معرفی بهترین دستگاه لیزر مو الکس دایودلیزر موهای زائد یکی از روش های رفع موهای زائد است. که به عنوان بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد شناخته شده است. در روش لیزر مو از پرتو متمرکز نور برای رفع دائمی موهای زائد استفاده می شود. دستگاه لیزر مو با استفاده از پرتو و طول موج های مختلف فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. با تخریب فولیکول مو به تدریج و پس از چند جلسه موهای زائد برای همیشه ریزش پیدا می کنند. در ادامه این مقاله به مزایای لیزر مو و خصوصیات انواع دستگاه لیزر مو در مدل های مختلف خواهیم پرداخت.

عملکرد دستگاه لیزر مو در رفع موهای زائد

زمانی که از دستگاه لیزر مو برای رفع دائمی موهای زائد استفاده می شود می توان نتیجه و تاثیر رفع همیشگی موهای زائد را پس از طی کردن دوره دید. در لیزر درمانی و با استفاده از دستگاه لیزر مو فولیکول های مو که درون کیسه های کوچکی قرار گرفته شده اند مورد هدف قرار می گیرند. موهای زائد به کمک این کیسه های کوچک رشد می کنند. با تخریب کامل این کیسه های کوچک امکان رشد دوباره موهای زائد به صفر می رسد. بنابراین لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های کارآمد بهترین روش درمان رفع مو زائد می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مو

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارند. اما تنها لیزر درمانی با استفاده از دستگاه لیزر مو یک روش قطعی و دائمی محسوب می شود. از این روش و با استفاده از این دستگاه می توان تمامی نقاط بدن را تحت درمان قرار داد.

روش لیز درمان موهای زائد در مقایسه با سایر روش های متداول شیو کردن روشی سریع و دائمی محسوب می شود. نتیجه در این روش طولانی مدت می باشد. پس از گذشت چندین سال از لیزر درمانی ممکن است فقط درصد کمی از موها دوباره رشد کنند. البته در صورت منظم بودن جلسات درمانی و گذراندن جلسات شارژ درصد رویش موهای زائد در دراز مدت تقریبا به صفر خواهد رسید. البته در صورت رویش تعداد کمی از موها قطعا موهای روییده شده نازک و بسیار ضعیف می باشند. دقت لیزر مو بسیار بالا می باشد به همین جهت کامل ترین و مطمئن ترین روش رفع موهای زائد نیز شناخته می شود.

بهترین دستگاه لیزر مو در ایران

دستگاه لیزر مو دارای تنوع بوده و در مدل های مختلفی ساخته شده اند. شاید برای کسانی که قصد انجام لیزر درمانی برای رفع موهای زائد دارند کسب اطلاعات در مورد دستگاه های مختلف لیزر مو جالب و البته ضروری باشد.

هر یک از دستگاه های لیزر مو دارای مزایا و معایبی می باشند. در ادامه این مقاله به دستگاه های معروف و محبوب لیزر مو در ایران و بازار های جهانی و همچنین مزایا و معایب آن ها خواهیم پرداخت.

فی الحال؛ بی شک سوال بهترین دستگاه لیزر مو کدام است مهم ترین موضوعی است که متخصصین و مراجعه کنندگان با آن درگیر خواهند شد. یکی از دستگاه های مطرح و مورد تایید در ایران دستگاه لیزر مو تیتانیوم می باشد. اما به لحاظ علمی بهترین دستگاه های لیزر مو دستگاهی است که دارای سه فناوری لیزر باشند.

دستگاهی که دارای فناوری دایود، اندیاگ و الکس باشد بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد به جهت ایمنی و درمان شناخته می شود. زیرا دستگاه دارای سه فناوری مزبور بسیار انعطاف پذیر بوده و برای همه طیف های پوستی و با هر نوع موی زائد مناسب خواهد بود.

دستگاه لیزر مو الکساندرایت با فناوری الکس

در بسیاری از کلینیک های لیزر مو از دستگاه لیزر مو الکساندرایت استفاده می شود. یکی از بهترین و سریع ترین دستگاه های لیزر مو دستگاه الکساندرایت می باشد. طول موج این دستگاه بر روی فولیکول مو تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. نسخه ها و مدل های متعددی از این دستگاه در بازار موجود می باشند.

درمان واریس، رگ های عنکبوتی، پاک کردن تتو و لک های پوستی از جمله فواید استفاده از این دستگاه نیز می باشند. از معایب این دستگاه این است که بر روی پوست های تیره نتیجه زیاد مطلوبی نخواهد داشت.

دستگاه لیزر دیود یا دایود با فناوری دایود

یکی دیگر از دستگاه های لیزر مو دستگاه لیزر مو دایود می باشد. استفاده از طول موج دایود دلیل نام گذاری دستگاه لیزر مو دایود می باشد. طول موج این دستگاه طولانی تر از دستگاه الکساندرایت می باشد. دستگاه مذکور برای حذف موهای زائد ضخیم در پوست های تیره بهتر از دستگاه با فناوری الکس می باشد. عمق نفوذ این دستگاه به دلیل طولانی بودن طول موج زیاد است. بنابراین در عمیق ترین لایه های زیر پوست تاثیر خواهد گذاشت. از معایب این دستگاه تغییر رنگ پوست در استفاده از این دستگاه می باشد.

دستگاه لیزر اندیاک با فناوری ان دیاگ

دستگاه لیزر مو اندیاگ از موثر ترین دستگاه لیزر مو برای پوست های تیره می باشد. به این معنی این دستگاه برای رفع موهای زائد پوست های روشن و تیره مناسب می باشد. طول موج این دستگاه پرتویی با مادون قرمز است که عمیق ترین لایه های پوستی را هدف قرار خواهد داد. از معایب این دستگاه این است که عوارض آن بیشتر از سایر دستگاه های عنوان شده می باشد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر مو دستگاه لیزر مو پلاتینیوم و تیتانیوم می باشد. زیرا در ساخت و طراحی این دستگاه از سه فناوری با سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ استفاده شده است. استفاده از این دستگاه برای انواع موهای زائد ضخیم و کرکی و همچنین برای انواع پوست های تیره و روشن مناسب می باشد.

جمع بندی

دستگاه لیزر مو روشی است نهایی برای رفع موهای زائد که از آن به عنوان بهترین و موثر ترین روش درمان رفع موهای زائد نیز یاد می شود. دستگاه های لیزر مختلفی با عنوان و ویژگی های متفاوتی در بازار موجود می باشند. هر یک از دستگاه های لیزر مو برای طیف های مختلف پوست و برای موهای کرکی یا ضخیم مناسب می باشند. به همین جهت بایستی قبل از استفاده از دستگاه مد نظر لیزر مو بایستی از مزایا و معایب آن مطلع شد.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا