سلامتی و پزشکی

معرفی برند آلفادنت

معرفی برند آلفادنت

استفاده از خمیردندان های طبیعی سال هاست که مورد توجه مردم قرار گرفته است و بیشتر آن ها ترجیح می دهند به جای خمیردندان های معمولی حاوی مواد شیمیایی از این محصولات استفاده کنند. به طور کلی، خمیردندان های طبیعی حاوی ترکیبات ضد باکتری، ضد قارچ، ضد التهابی، مواد نگهدارنده، روغن های ضروری و رنگ هستند. برگرفته از مواد طبیعی ممکن است فکر کنید که چنین مارک هایی که خمیر دندان طبیعی تولید می کنند فقط در بیرون یافت می شوند. اما اکنون در ایران شاهد تلاش تولیدکنندگان موفق در این زمینه هستیم. برند آلفادنت یکی از موفق ترین تولیدکنندگانی است که به طور انحصاری بر تولید خمیر دندان طبیعی تمرکز دارد.

این شرکت تازه تاسیس با تکیه بر دانش متخصصان خود اقدام به تولید خمیردندان طبیعی با استفاده از ترکیبات طبیعی آلفا پینن نموده و با هدف ارتقای سلامت جامعه محصول را به بهترین شکل ممکن تولید می کند. محصولات مختلف آلفادنت برای همه افراد و سنین مختلف طراحی شده است و می تواند متناسب با نیاز دندان شما باشد.

درباره برند آلفادنت

نام Alfadent ترکیبی از دو کلمه alpha + dent (دنت به معنای دندان) است. کلمه آلفا از نام ماده طبیعی و اساسی این خمیردندان یعنی آلفاپاینن گرفته شده است. این شرکت سعی کرد ایده استفاده از آلفا فنین طبیعی در عطرها و جایگزینی آن را به عنوان یک نگهدارنده و آنتی باکتریال در خمیردندان توسعه دهد. یکی از نقاط قوت برند آلفادنت این است که محصولاتی را از این شرکت با توجه ویژه به محیط زیست تولید می کند.

خمیر دندان طبیعی آلفادنت، بدون استفاده از مواد نگهدارنده یا آنتی باکتریال های شیمیایی شناخته شده است. در واقع ماده طبیعی آلفا فنین که از صمغ گشنیز یا سقز در منطقه زاگرس به دست می آید، جایگزین این عناصر در خمیردندان می شود. از طرف دیگر خمیر دندان معمولی از موادی مانند پارابن و تریکلوزان به عنوان آنتی باکتریال استفاده می کند که شیمیایی هستند و می توانند برای سلامت کلی شما مضر باشند. آلفاپاینن همچنین دارای خواص ضد التهابی، ضد قارچی و ضد سرطانی است و بنابراین می تواند برای دندان های شما مفید باشد.

معرفی برند آلفادنت

نوع محصول آلفادنت

همانطور که قبلا ذکر شد، محصولات آلفادنت به تعداد محدود خمیر دندان محدود نمی شود و می توانید انواع خمیردندان های طبیعی بدون گلوتن را از این سایت مجموعه تهیه کنید. زیرا بسیاری از افراد، مانند افراد مبتلا به دیابت، سلولیت، یا افراد مبتلا به عدم تحمل غلات، باید از محصولات بدون گلوتن استفاده کنند. آلفادنت سعی کرد این نکته را در نتایج بررسی کند. تمام محصولات آلفادنت بدون گلوتن هستند.

خمیر دندان ضد حساسیت

برای کسانی که دندان های حساسی دارند استفاده از خمیر دندان ضد حساسیت ضروری است. خمیر دندان ضد حساسیت آلفادنت حاوی ترکیباتی مانند آلفا پینن، سدیم فلوراید، سیترات پتاسیم و سیترات روی است و در تسکین حس دندان های شما بسیار موثر است. این خمیردندان در تجزیه هیدروکسی آپاتیت نیز تاثیر دارد و با ایجاد یک لایه محافظ روی دندان از تشکیل پلاک جلوگیری می کند.

این محصول می تواند به ترمیم پوسیدگی دندان و درمان دردهای ناشی از آلرژی در مدت زمان کوتاهی کمک کند. یکی دیگر از نکات مهم این خمیردندان کمبود گلوتن است. این به ویژه برای کسانی که نسبت به این ماده حساسیت ندارند یا رژیم غذایی خاصی دارند مفید است.

خمیر دندان سفید کننده آلفادنت

اگر می خواهید لبخندی زیبا و دندان های سفید داشته باشید؛ به هر دلیلی که نمی خواهید از مواد شیمیایی سفید کننده، جرم گیری، سفید کننده دندان و خمیر دندان سفید کننده آلفادنت استفاده کنید، انتخاب مطمئنی برای شماست. این خمیر دندان از تکنولوژی خمیر دندان آبی استفاده می کند و لکه های قهوه ای روی دندان های شما را از بین می برد و رنگ دندان های شما را به درجه دلخواه تغییر می دهد.

مانند سایر خمیردندان های آلفادنت، مواد تشکیل دهنده این خمیر دندان تنتور تا 98 درصد طبیعی بوده و حاوی آنتی باکتریال های طبیعی است.

خمیر دندان Mantra بدون فلوراید

خمیر دندان بدون فلوراید مانترا یکی دیگر از محصولات آلفادنت است که از فلوراید استفاده نمی کند. از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم نگران مضرات استفاده از فلوراید هستند، آلفادنت به این افراد در تولید این محصول کمک می کند که تنها از آلفا پینن به عنوان ماده موثره استفاده می کند. این محصول در پاکسازی بسیار موثر بوده و از تشکیل پلاک و پلاک روی دندان ها جلوگیری می کند

خمیر دندان کامل آلفادنت

خمیر دندان آلفادنت کامل یک محصول روزانه برای تمام خانواده است. این محصول تمام خواص خمیر دندان طبیعی آلفادنت را حفظ کرده است. حاوی مواد فعال آلفا فنین و سدیم فلوراید و همچنین نگهدارنده های طبیعی، آنتی باکتریال های طبیعی و طعم دهنده های طبیعی است.

از جمله ویژگی های این محصول می توان به خواص پاک کنندگی موثر، محافظت از دندان ها و لثه ها، سفید کننده و درخشان کننده دندان ها، جلوگیری از ایجاد پلاک و پلاک و همچنین از بین بردن بوی بد دهان اشاره کرد. بوی سقز اولین چیزی است که در این محصول جلب توجه می کند.

چندین خمیر دندان کار می کنند

یکی دیگر از محصولات آلفادنت خمیر دندان چند کاره است. این محصول حاوی مواد موثره سدیم فلوراید و آلفا پینن است که تاثیر مثبتی در پاکسازی لثه و دندان دارد و از تشکیل پلاک جلوگیری می کند.

خمیر دندان کودکان آلفادنت

خمیردندان های طراحی شده برای کودکان باید دارای خواصی باشند که آنها را تشویق به مسواک زدن کند. خمیر دندان کودک آلفادنت در دو نوع دخترانه و پسرانه تولید می شود و علاوه بر آلفا پینن و فلوراید سدیم در ترکیبات خود حاوی کوکامیدوپروپیل بتانین می باشد. این مواد می توانند به طور موثری مینای دندان کودک را تقویت کرده و از پوسیدگی و پلاک جلوگیری کنند. در واقع خمیر دندان کودک آلفادنت به دلیل طبیعی بودن بهترین انتخاب برای کودک شماست.

خرید خمیر دندان آلفادنت

خمیر دندان طبیعی، امروزه بسیار محبوب هستند و بسیاری از افراد از آنها با خمیر دندان معمولی استفاده می کنند. این خمیردندان از ترکیبی از مواد کاملا طبیعی و غیرشیمیایی استفاده می کند و برای سلامت کلی شما، بلکه حتی طبیعت مضر نیست. برند آلفادنت که در این مقاله برای ما آشنا شده است یکی از فعال ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید خمیر دندان طبیعی است. این برند با تولید خمیردندان های متنوع سعی در برآوردن نیازهای بسیاری از مشتریان داشته است.

معرفی برند آلفادنت

محصولات مختلف آلفادنت ویژگی ها و ترکیبات متفاوتی دارند و شما می توانید با مطالعه مشخصات آنها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت تمایل به مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید خمیر دندان آلفهادنت می توانید به سایت alphadentcare.ir مراجعه کرده و برای خرید یکی از آن ها به فروشگاه مراجعه کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا