سلامتی و پزشکی

معرفی انواع ریمل و کاربرد های آن

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که اکثر خانم ها برای زیباتر کردن چشم ها و جذابیت صورت از آن استفاده می کنند. صورت انسان حساسیت بالایی دارد بنابراین، برای حفظ سلامت آن لازم است از کیفیت لوازم آرایشی اطمینان داشته باشید.

در ادامه در مورد انواع و کاربرد این محصول و همچنین نکات مهم در زمان خرید آن صحبت می کنیم پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا با این کالای آرایشی بیشتر آشنا شوید.

بررسی انواع ریمل

در ابتدا برای آشنایی بیشتر شما با ریمل، در مورد انواع آن صحبت می کنیم تا بتوانید با خصوصیات هر مدل از این محصول آشنا شوید و آنها را از هم تفکیک کنید. این موارد در انتخاب محصول مورد نظر به شما کمک می کنند تا مدلی را که مناسب مژه های شما است، تهیه کنید.

این محصول براساس رنگ ماده درون آن و مدل برس به چند نوع متفاوت تقسیم می شود که هرکدام از آنها کاربرد و تاثیر متفاوتی دارند پس شما باید با در نظر گرفتن مدل و رنگ چشم و مژه های خود و همچنین انتظاری که از این محصول دارید، آن را انتخاب کنید.

  • نوع حجم دهنده که همان طور که از نام آن پیدا است باعث حجیم و پرپشت تر شدن مژه ها می شود. این محصول نسبت به انواع دیگر، ماده غلیظ  تری دارد و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است و همین مواد باعث می شود تا مژه های شما پرتر به نظر برسند. نوع حجم دهنده یک برس ضخیم و پرمو دارد و با یک بار کشیدن مژه هایتان را حجیم می کند.
  • نوع بلند کننده نوع دیگری از انواع این محصول است که مواد تشکیل دهنده آن شبیه الیاف هستند. این مواد خود را به  مژه ها می چسبانند و ظاهر بلندتری به آنها می دهند. شما می توانید چند بار برس آن را بکشید و بدون اینکه مواد آن بر مژه ها تجمع کنند، آنها را بلندتر کنید.
  • نوع ضدآب، نوع دیگری از این محصول است و همان طور که از نام آن پیدا است دربرابر عرق کردن و آب مقاوم بوده و باعث سیاهی زیر چشم نمی شود. این محصول حاوی روغن های معدنی و موم است که همین روغن ها مانع از ترکیب شدن ریمل با آب شده و درنتیجه مواد آن پخش نمی شود.

آشنایی با کاربرد انواع مختلف ریمل اصل

ریمل چشم یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین لوازم آرایش چشم است و همان طور که گفته شد در انواع مختلفی تولید می شود که هر نوع نیز کاربرد متفاوتی دارند. در این بخش، در مورد کاربرد این محصول صحبت می کنیم.

انواع حجم دهنده معمولا برای افرادی که مژه های کم حجم و نازک دارند و فاصله هر تار مژه  آنها زیاد است، مناسب هستند تا آنها را پرپشت تر و ضخیم تر نشان دهند. نوع بلندکننده نیز مشخص است که برای افرادی با مژه های کوتاه مناسب است.

افرادی که نوع بلند کننده را خریداری می کنند معمولا مژه های پرپشتی دارند و تنها مشکلشان، کوتاهی بیش ازحد آنها است. همان طور که گفته شد نوع فرکننده نیز برای افرادی با مژه بی حالت و چشم های بی روح کاربرد دارد.

به طور کلی این محصول باعث زیباتر شدن چشم ها و بهترشدن آرایش شما می شوند و می توانید تنها با استفاده از یک ریمل و بدون هیچ لوازم آرایشی دیگر، روح تازه ای به چشمان خود ببخشید.

چگونه ریمل اورجینال را از تقلبی تشخیص دهیم؟

همان طور که گفته شد این ابزار آرایشی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ابزار است و به همین خاطر نوع فیک و تقلبی آن نیز در بازار به  وفور یافت می شود اما همان طور که می دانید چشم و مژه بسیار حساس هستند پس محصول تقلبی می تواند آسیب جبران ناپذیری به سلامت آنها وارد کند.

باتوجه به این مورد بهتر است تا نحوه تشخیص ریمل اورجینال از تقلبی را تشخیص دهید تا بتوانید نوع برند آن را تهیه کنید. برای اینکه بدانید ویژگی که یک ریمل خوب و باکیفیت باید داشته باشد، چیست؟ نکات گفته شده در این بخش را به خاطر بسپارید.

به عنوان مثال، یک مورد مهم، قیمت کالا است. شما می توانید با کمی تحقیق در سایت اصلی محصول، قیمت نوع اصل و برند آن را پیدا کنید و درحین خرید، اگر محصول مورد نظر از لحاظ هزینه، تفاوت فاحشی با هزینه ای که در سایت اصلی درج شده، دارد آن را تهیه نکنید.

نکته دیگر اینکه محصولات برند دارای بارکد و شماره ساختی هستند که با شماره روی جعبه آنها هم خوانی دارد و می توانید با واردکردن این شماره در سایت از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید اما محصولات فیک بارکد نداشته و اگر هم داشته باشند، تقلبی است.

عطر و رایحه محصول نیز می تواند نشانه اصل یا فیک بودن کالا باشد. معمولا برندهای معتبر و شناخته شده محصولاتی با اسانس های خوشبو و ماندگار تولید می کنند درصورتی که اجناس تقلبی بوی ناخوشایندی دارند زیرا ترکیبات آنها دست کاری شده است.

نکات مهم در خرید ریمل شامل چه مواردی می شود؟

علاوه بر در نظر داشتن نکات مهم در تشخیص ریمل اصلی، لازم است تا در زمان خرید، موارد دیگری را نیز مد نظر قرار دهید تا تجربه خرید بهتری داشته باشید.

  • نکته اولی که موقع خرید ریمل لازم است بدانید، این است که محصولات آرایشی و بهداشتی را حتما از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و مطمئن شوید که این فروشگاه ها تحت نظارت سازمان غذا و دارو هستند زیرا مجموعه ای که تحت نظارت باشد، اجناس آن به دقت مورد بررسی قرار می گیرند تا نتوانند اجناس فیک به مشتریان خود عرضه کنند.
  • درست است که خرید محصول از این مراکز قیمت بیشتری دارد اما نکته مهم این است که از سلامت کالای خریداری شده مطمئن هستید و با استفاده از آن، آسیبی به خود وارد نمی کنید و پول و سلامتی خود را هدر نمی دهید.
  • باتوجه به اینکه شرکت های مختلفی در حوزه تولید لوازم آرایشی مانند ریمل فعالیت دارند، سعی کنید برندهای معتبر ایرانی و خارجی را شناسایی کرده و در مورد آنها نیز تحقیق کنید تا یکی از آنها که برای شما بهتر است، تهیه کنید.

عوامل موثر در قیمت ریمل

یکی از موارد مهم به هنگام خرید هر محصول، قیمت آن است. باتوجه به تورم موجود در کشور و نوسانات بازار، کالاها نیز قیمت ثابتی ندارند و نمی توان هزینه دقیقی برای آنها تعیین کرد اما می توانیم عوامل موثر بر کاهش یا افزایش محصول را بررسی کنیم.

  • از موارد اصلی تاثیرگذار بر قیمت کالا، برند و شرکت تولیدکننده آن است. معمولا برندهای معتبر و محبوب، قیمت بیشتری برای کالاهای خود تعیین می کنند. همچنین خرید از شرکت های خارجی هزینه برتر است زیرا مجبورید محصولات آنها را با دلار تهیه کنید اما شرکت های ایرانی قیمت پایین تری دارند.
  • کیفیت مواد به کار رفته در محصول نیز از عوامل مهمی است که تاثیر بسزایی در افزایش یا کاهش هزینه آن دارد. واضح است که هرچه از متریال باکیفیت تری در تهیه ریمل استفاده شود، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

معرفی بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی جهت خرید ریمل اصل

حال که با انواع مختلف ریمل ها و مشخصات آنها آشنا شدید، لازم است تا یک فروشگاه معتبر برای خرید نیز پیدا کنید زیرا همان طور که گفته شد یکی از نکات مهم در زمان خرید اجناس آرایشی و بهداشتی این است که از فروشگاه های مورد اعتماد خرید کنید.

فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز یکی از مورد اعتمادترین و معتبرترین مجموعه های فروش محصولات آرایشی و مراقبتی است. این فروشگاه انواع و اقسام برندهای مختلف ریمل را کنار هم آورده و تنوع گسترده ای دارد که همین موضوع انتخاب را برای افراد راحت می کند زیرا هر فرد با هر نیازی که دارد و همچنین بودجه مورد نظر خود می تواند این کالا را تهیه کند.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا