بازاریابیبازاریابی اینترنتی

مؤثرترین بازاریابی اینترنتی: قدرت بالا در مقابل با کیفیت بالا منجر می شود


افزایش آگهی های آنلاین در مقابل افزایش تبلیغات با کیفیت بالاتر

آیا بیشتر منجر می شود = مشاغل بیشتر؟

آیا کمیت یا کیفیت از مهمترین تلاشهای تولید باری شماست؟ آیا ترجیح می دهید 100 هدایت فقط با 5 نفر واجد شرایط داشته باشید یا 10 رهبری با 8 واجد شرایط داشته باشید؟

در حالت دوم ، یک شرکت پردازشگر تجاری ، شرکتهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را ممیزی کرد تا ببیند چرا “همه این موارد منجر به جعلی شده است ، در حالی که رقیب / دوست آن 30 درصد از وب سایت های خود را بسته است.”

مشخص شد که 97٪ از مهندسان سایت خود که از طریق شرکت بهینه سازی موتور جستجوگر خود ایجاد شده اند هرگز با نمایندگان خود ارتباط اولیه برقرار نکرده اند. اتلاف طولانی به نام شماره هایی است که هرگز جواب نمی دهند. آنها حدود 3 ساعت در روز را صرف گذراندن ، وارد کردن به پایگاه داده خود و برقراری تماسهای خارج از کشور کردند تا دریابند که 97٪ از سربها بی فایده است.

براساس برخی از برآوردهای اولیه ، CPA مشخص کرده است که این شرکت در هفته 5،000 دلار در بهره وری از دست داده و پرسنل شرکت را در سطحی قرار می دهد که از خوانندگان پیشرو پشتیبانی کند.

کیفیت بالاتر منجر می شود = ROI بالاتر

اگر می خواهید تلاش های حمل و نقل بار خود را در اینترنت افزایش دهید ، تمرکز باید با کیفیت باشد حتی اگر حجم آن را نیز قربانی کند ، زیرا بازده بیشتری را به شما می دهد. برای ایجاد راهنمای با کیفیت بالاتر ، باید روش بازاریابی خود را در اینترنت تغییر دهید. شما SEO را نمی خواهید تا زمانی که برای اولین بار سایتی بسازید که ثابت کند ترافیک وب سایت شما را به فروش تبدیل می کند.

به نظر می رسد ساده است اما اکثر سایت ها آزمایش تبدیل انجام نمی دهند. وب سایت ها باید نرخ گزاف گویی را بیش از 90٪ داشته باشند. این بدان معنی است که 9 از 10 بازدید کننده قبل از کلیک کردن بر روی صفحه دیگر ، برای کسب اطلاعات بیشتر سایت را ترک می کنند.

به عبارتی غیرمستقیم ، 9 از 10 بازدید کننده صفحه اصلی شما را دوست ندارند.

برای آزمایش تبدیل ، باید خودتان مراحل را با استفاده از آزمایش A / B یا چند متغیره شروع کنید. به طور کلی ، شما یک صفحه اصلی ایجاد می کنید و سپس صفحه کنترل را برچسب گذاری می کنید. سپس این صفحه را کپی می کنید اما فقط یک متغیر را تغییر می دهید.

مثال صفحه کنترل: به جای گفتن “به سایت خوش آمدید”

مثال صفحه آزمون: “بازاریابی اینترنتی با نتایج تضمین شده”

این یک آزمایش واقعی بود که در صفحه اصلی بود. در صفحه آزمون نرخ تبدیل بهتر در 150٪ از صفحه کنترل بود. هنگامی که آزمایش های بعدی انجام شد ، صفحه از 10 هدایت ایجاد شده برای مارس به 50 مورد ایجاد شده برای ماه آوریل می رود.

در فرآیند بهینه سازی تبدیل ها ، می توانید دقیقا مشخص کنید که کدام صفحات در سایت شما منجر به تولید می شوند و کدام صفحات باعث می شود افراد سایت شما را ترک کنند.

بنابراین اگر احساس می کنید SEO شما کار نمی کند یا نگرانی های دیگری درباره شرکت SEO خود دارید ، باید بررسی سئوی سایت خود را بررسی کنید. SEO می گوید که آیا شما ترافیکی با کیفیت بالا ایجاد می کنید یا اینکه ترافیک ناخواسته ایجاد می کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی اینترنتی کلیک کنید 

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا