سلامتی و پزشکی

لیست کلینیک های تخصصی دندانپزشکی (اطفال) کودکان تهران

رسیدگی به بهداشت دهان و سلامت دندان ها از مهمترین اموریست که بایستی از همان دوران کودکی مورد توجه والدین قرار گیرد. بر همین اساس در اولین قدم با انتخاب بهترین کلینیک اطفال در تهران معاینات دوره ای دهان و دندان کودک خود را آغاز کنید. بسیاری از کلینیک های تخصصی دندانپزشکی اطفال متناسب با روحیات کودکان دارای محیطی گرم و صمیمی هستند. همچنین در این مراکز با همکاری بهترین متخصص دندانپزشک اطفال روند درمان دندان های کودک بدون تنش و به خوبی پیش می رود. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین کلینیک های تخصصی دندانپزشکی اطفال در تهران را خدمت شما عزیزان معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی لبخند درمان

لبخند درمان عنوان یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی شبانه روزی در منطقه غرب تهران است. این مجموعه مجهز به جدیدترین و به روزترین تجهیزات دندان پزشکی است. از مهم ترین ویژگی های این مرکز به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران می توان به محیط بسیار شاد و گرم آن اشاره کرد. فضایی که کودکان در اولین مراجعه اضطراب و استرس خود را فراموش کرده و سرگرم می شوند. علاوه بر این کادر درمان و متخصصان دندانپزشکی اطفال در این مجموعه با روحیات کودکان به خوبی آشنا بوده و مراحل درمان دندان های کودک را با تبحر بالایی انجام می دهند.

بنابراین والدین عزیز می توانند بدون نگرانی برای درمان و چکاپ دوره ای دندان های کودک خود اقدام کرده و به این مجموعه تخصصی دندانپزشکی در صادقیه مراجعه کنند. مهمترین خدمات تخصصی این مرکز در حوزه دندانپزشکی اطفال عبارتند از:

  • معاینه و بررسی مشکلات دهان و دندان کودک: طی این فرایند کلیه دندان های شیری و دائمی کودک از نظر عفونت، خرابی، مشکلات لثه و… به دقت معاینه و مورد درمان قرار می گیرد.
  • ترمیم دندان های کودک: که شامل پر کردن، عصب کشی، تعبیه پوشش های محافظ، فیشورسیلانت تراپی، جراحی های کوچک و… است.
  • چکاپ و معاینه دوره ای دندان های کودک: از اقدامات مهم برای حفظ سلامت دندان کودک انجام چکاپ و معاینات دوره ای است.
  • ارتودنسی دندان کودک: در بهترین کلینیک اطفال در تهران خدمات ارتودنسی برای کودکان به منظور جلوگیری از فرسایش دندان ها و اصلاح مشکلات آنها انجام می گیرد.

آدرس کلینیک دندانپزشکی لبخند درمان: تهران، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، ابتدای بلوار فردوس شرق، بین کوچه احمدی و کوچه زمانی، جنب شیرینی فروشی روژان،طبقه سوم، پلاک 55

وبسایت کلینیک: https://labkhand-darman.com

شماره تماس کلینیک: 02144008020

کلینیک سیمادنت

کلینیک تخصصی سیمادنت از دیگر مراکز مجهز و پیشرفته در حوزه خدمات تخصصی دندانپزشکی کشور است. در این مرکز که به عنوان کلینیک فوق تخصصی کودکان تهران نیز شناخته شده، تمامی خدمات درمانی دندان های کودکان بر اساس استانداردهای جهانی انجام می گیرد. بسیاری از کودکان به دلیل ترس از محیط درمانی مانع از انجام معاینه می شوند. اما در این مجموعه  فضایی سرگرم کننده و شاد برای کودکان وجود دارد. با توجه به این امر والدین دیگر نگرانی از بابت ناآرامی و عدم همکاری کودک خود جهت انجام امور دندانپزشکی نخواهند داشت.

همچنین بهره گیری کلینیک سیمادنت از بهترین کادر تخصصی دندانپزشکی کودکان این اطمینان را به والدین می دهد که کلیه خدمات دندانپزشکی کودک با کیفیت بالایی انجام خواهد گرفت. از جمله خدمات دندانپزشکی کودکان در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیشورسیلانت تراپی: این خدمت درمانی به میزان 70 درصد، پوسیدگی های دندان کودک را کاهش می دهد. در این کلینیک تخصصی سعی شده، فیشورسیلانت تراپی برای کودکان با استفاده از بهترین مواد انجام گیرد.
  • روکش دندان شیری: نگهداری دندان های شیری همانند دندان های دائمی بسیار مهم است. از این رو خدمات روکش دندان شیری در کلینیک سیمادنت با تبحر بالایی ارائه می شود.
  • عصب کشی دندان شیری: عصب کشی دندان یکی از مهم ترین درمان ها در حوزه دندان به خصوص برای کودکان است. دندانپزشک متخصص اطفال با توجه به این امر مراحل عصب کشی را بدون درد و در زمانی کوتاه برای کودک انجام می دهد.
  • فلورایدتراپی دندان های شیری: از دیگر خدمات بهترین کلینیک اطفال در تهران انجام فلورایدتراپی است که باعث حفظ دندان های شیری کودک می گردد.
  • باندینگ دندان های آسیب دیده: با انجام باندینگ دندان های شکسته و آسیب دیده ظاهری طبیعی پیدا کرده و اعتماد به نفس کودک افزایش می یابد.

درمان بیماری لثه ای کودکان: حفظ سلامت لثه ارتباط مستقیمی با سلامت دندان ها دارد. در این مرکز بهترین دندانپزشک متخصص اطفال با چکاپ دوره ای دهان و دندان از بروز بیماری های لثه جلوگیری کرده و در صورت لزوم به درمان آنها می  پردازد.

سایر خدمات دندانپزشکی اطفال: در کلینیک سیمادنت خدمات گسترده دیگری را از جمله درمان دندان قروچه، دستگاه فضا نگهدارنده، دندانپزشکی تحت بیهوشی و… نیز ارائه می شود.

آدرس کلینیک سیمادنت شعبه شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر، خیابان منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه سوم،واحد 11

تلفن تماس: 02122879486

آدرس کلینیک سیمادنت شعبه ستارخان: خیابان ستارخان، بین شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه پنجم

کلینیک دندانپزشکی آدرینا دنتال

کلینیک دندانپزشکی آدرینا دنتال از بهترین کلینیک های دندانپزشکی کودکان تهران واقع در نارمک  است. در این مرکز تخصصی با همکاری جراحان متخصص دندانپزشک اطفال کلیه مشکلات در حوزه دهان و دندان کودکان بررسی و درمان می  شود. دانش و تجربه بالای کادر پزشکی و تعرفه مناسب از مهم ترین ویژگی های این کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال به شمار می آید. معاینه منظم دندان های کودک و توجه به سلامت آنها باعث می شود تا کودکان در دوران بزرگسالی از دندان های سالم و زیبا برخوردار گردند. انجام امور دندانپزشکی فرایندی زمانبر است و بسیاری از کودکان همکاری لازم را در این زمینه ندارند.

کادر مجموعه آدرینا دنتال با توجه به تجربه و دانش کافی در حوزه دندانپزشکی اطفال با به کارگیری تجهیزات و روش های جدید درمان دندان های کودک را در زمانی کوتاه تر و با کیفیت بالا انجام می دهند. برخورداری از محیطی صمیمی و مطابق میل کودکان باعث شده تا کلینیک آدرینا دنتال در امر دندانپزشکی اطفال بسیار موفق عمل نماید. برخی از خدمات و فعالیت های این کلینیک معتبر عبارتند از:

  • معاینه و درمان پوسیدگی دندان کودکان در این مرکز تخصصی با بهترین مواد مخصوص جهت حفظ دندان های شیری و دائمی انجام می شود.
  • استفاده از فضا نگهدار برای کودکانی که دندان های شیری خود را به دلایل مختلف از دست داده اند.
  • ارتودنسی دندان کودکان در بهترین کلینیک اطفال در تهران با کیفیت بالا و تعرفه مناسب صورت می گیرد.
  • انجام فلورایدتراپی منظم به منظور جلوگیری از پوسیدگی دندان و تقویت هرچه بیشتر آن در کلینیک تخصصی دندانپزشکی آدرینا دنتال ارائه می شود.
  • پالپوتومی دندان از دیگر روش های ترمیمی دندان شیری است که توسط بهترین دندانپزشک اطفال انجام می شود.
  • فیشورسیلانت: از بهترین روش های درمانی جهت حفظ دندان های کودک در مقابل پوسیدگی است که از نفوذ باکتری و ذرات غذا به شیارهای دندان جلوگیری می کند.

آدرس کلینیک آدرینا دنتال: نارمک، خیابان دردشت، پایین تر از خیابان حاجی صادقی پلاک 164

شماره تلفن کلینیک:02177971183

دندانپزشکی مهر گاندی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهر گاندی از جمله مراکز پیشرفته و مجرب در تهران است که خدمات وسیعی را در حوزه دندانپزشکی کودکان در سنین 3 الی 15 سال ارائه می دهد. این مجموعه با توجه به دشواری هایی که در درمان دندان های کودکان وجود دارد از بهترین دندانپزشکان اطفال مجرب و متبحر در این زمینه بهره گرفته است. علاوه بر این محیط دندانپزشکی که برای کودکان در نظر گرفته شده بسیار شاد و رنگارنگ است. به طوری که کودک در اولین مراجعه و درمان خاطره بسیار خوبی از  خدمات دندانپزشکی و دندانپزشک خواهد داشت. بر همین اساس قبل از هرگونه اقدامات درمانی ابتدا ملاقات اولیه ای جهت آشنایی کودک با محیط دندانپزشکی صورت می گیرد. بدین صورت اضطراب و استرس کودک کاهش یافته و همکاری لازم را برای انجام اقدامات درمانی خواهد داشت.

از جمله فعالیت های درمانی بهترین کلینیک اطفال در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمیم و پر کردن دندان های پوسیده کودک با استفاده از مواد همرنگ و مرغوب
  • ترمیم دندان های پوسیده اطفال با استفاده از مواد آمالگام درجه یک
  • در صورت نیاز کشیدن دندان های غیر قابل درمان و عفونی کودک
  • انجام پالپوتومی جهت برطرف کردن درد دندان ناشی از پوسیدگی
  • انجام پالپکتومی و نصب تاج مصنوعی
  • فیشورسیلانت تراپی
  • فلوراید تراپی
  • نصب فضا نگهدارنده

آدرس کلینیک دندانپزشکی مهر گاندی: میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه 21، پلاک 18

تلفن کلینیک: 57836 (021)

کلینیک دکتر جوانمرد

کلینیک دکتر هلن جوانمرد دندانپزشک اطفال از تخصصی ترین مراکز دندانپزشکی کودکان در تهران به شمار می آید.  در این کلینیک تخصصی، دندانپزشکی اطفال با جدیدترین روش های علم دندانپزشکی به صورت کاملاً بدون درد انجام می گیرد. با توجه به این روش درمانی، کودکان تجربه خوشایندی از درمان و معاینات دندانپزشکی خواهند داشت و بدین صورت از چکاپ های دوره ای نیز استقبال می کنند. محیط دندانپزشکی کودکان کاملاً متفاوت از بزرگسالان بوده و مطابق روحیت آنها دارای اسباب بازی و وسایل سرگرمی است. خدماتی که توسط دکتر جوانمرد به عنوان بهترین دندانپزشک متخصص اطفال انجام می گیرد عبارتند از:

  • ترمیم و عصب کشی دندان کودکان با روش آرامبخشی یا سدیشن که در طی آن کودک هیچگونه درد و ناراحتی احساس نمی کند.
  • روکش دندان برای حفظ دندان های دائمی و شیری کودک انجام می شود.
  • بریج دندان ها از دیگر خدمات تخصصی دندان برای اطفال است که توسط دکتر جوانمرد ارائه می شود.
  • فلوراید تراپی
  • ارتودونسی

 آدرس مطب دکتر جوانمرد: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، قبل از خروجی اتوبان نیایش، ساختمان زرین2، پلاک53

شماره تماس:  021-88699877

کلینیک تخصصی مهرآوید

کلینیک دندانپزشکی مهرآوید به عنوان بهترین کلینیک اطفال در تهران است که خدمات تخصصی گسترده ای را در این حوزه به شهروندان ارائه می دهد. این مرکز با محیط جذاب و سرگرم کننده ای که برای کودکان فراهم ساخته، روند معاینه و درمان را به امری شاد و بدون استرس تبدیل کرده است. این کلینیک تخصصی با همکاری مجرب ترین و متبحرترین دندانپزشکان اطفال کلیه اقدامات درمانی لثه و دندان ها را برای کودکان با کیفیت بالایی انجام می دهد. بهره گیری از جدیدترین روش های درمانی باعث شده تا کودکان بتوانند بدون ترس و نگرانی با دندانپزشک خود همراهی نمایند. برخی از مهمترین فعالیت های دندانپزشکی اطفال در این کلینیک عبارتند از:

  • انجام معاینات دندانپزشکی با استفاده از تصویربرداری، اشعه ایکس و تشخیص مشکلات دهان و دندان کودک
  • ارائه آموزش های تخصصی لازم در خصوص رعایت بهداشت دهان و دندان به کودک و والدین
  • تمیز کردن دندان ها و شستشوی تخصصی آنها منظور پاکسازی هرگونه جرم و پلاک ایجاد شده
  • روکش دندان کودک با استفاده از بهترین متریال های سرامیکی، استیل و…
  • انجام ارتودنسی برای رفع مشکلات فک و دندان کودک
  • و دیگر خدمات دندانپزشکی اطفال به صورت کاملاً حرفه ای و بدون درد

آدرس کلینیک مهرآوید: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک 230

تلفن تماس:02177478787

کلینیک دندانپزشکی دکتر سهیل سالاری و دکتر شقایق لوح

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر سهیل سالاری و دکتر شقایق لوح از دیگر مراکز انجام دندانپزشکی  اطفال در تهران است که به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در این حوزه فعالیت می کند. رسیدگی به دندان های شیری کودکان و مراقبت از دندان های دائمی از مهم ترین اموری است که در بهداشت و سلامت کودکان باید به آن توجه داشت. در این کلینیک تخصصی تمامی امور دندانپزشکی اطفال  در فضایی کودکانه و مفرح با کیفیت بالا و تعرفه مناسب انجام می  گیرد.

از مهمترین اقدامات دندانپزشکی این مرکز در خصوص کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمیم و پر کردن دندان کودکان
  • درمان عفونت دندان
  • سفید کردن دندان کودکان
  • مرتب کردن دندان های کودک
  • فلوراید تراپی
  • فیشورسیلانت
  • ارتودنسی
  • استفاده از روش های بیهوشی در صورت لزوم

آدرس کلینیک: تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، ساختمان تیام، واحد 8

شماره تماس کلینیک: 02122390169

سخن پایانی

در این مقاله لیستی از کلینیک های تخصصی دندانپزشکی کودکان تهران را خدمت شما معرفی کردیم. مراکزی از جمله کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی تحت عنوان درمان لبخند و… را به همراه ویژگی ها و فعالیت هایی که دارند مورد شرح و بررسی قرار دادیم. شما می توانید با بررسی هر یک از این مراکز در نهایت بهترین کلینیک اطفال در تهران برای امور دندانپزشکی کودک خود انتخاب کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا