سلامتی و پزشکی

علائم و نشانه های آرتروز در زنان

علائم آرتروز

همه ما می دانیم که آرتروز علامت اصلی آرتروز است. با این حال، درد تنها علامت نیست. در بیشتر موارد، افراد قبل از شروع درد علائم دیگری را تجربه می کنند. بیش از دوازده نوع آرتروز وجود دارد که هر کدام علائم خاص خود را دارند. حال سوال اینجاست که چرا باید این نشانه ها را در نظر بگیریم؟ بسته به نوع آرتریت، اگر در مراحل اولیه آن را پیدا کنید، می‌توانید از آن پیشگیری کرده یا سرعت آن را کاهش دهید. تشخیص زودهنگام می تواند به پزشکان در استفاده موثر از داروهای ضد التهاب یا تغییر سبک زندگی کمک کند.


شدت از

علائم و نشانه های آرتروز

برای بیشتر مردم، آرتروز با احساس سفتی در مفاصل شروع می شود. هنگامی که می خواهید مفاصل را خم کنید یا آنها را صاف و عمودی نگه دارید، احساس سفت شدن خواهید داشت.

همچنین حرکت دادن پا به یک طرف ممکن است بسیار دشوار باشد. این استرس در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد، اما فقط بدتر می شود.


هزینه زندگی

علائم و نشانه های آرتروز

مچ دست یا زانوی چپ خود را با خویشاوندان خود مقایسه کنید. اگر بزرگتر یا متورم باشد، ممکن است نگران آرتروز باشید.

تورم اغلب نشان دهنده آرتروز است. در برخی موارد، افراد در پایان روز بیشتر از زمان های دیگر احساس تورم می کنند. تورم همچنین ممکن است با احساس سفتی در مفاصل همراه باشد.


به دام افتاده یا پیر

دسترسی یا لباس، علائم و نشانه های آرتروز

اگر زانوها یا بازوهایتان آنقدر سفت هستند که احساس می کنید گردنتان بیرون زده است، ممکن است علائم دیگری از آرتروز را ببینید. برخی از بیماران احساس گیر افتادن یا پاره شدن و خفگی می کنند.


خستگی

خستگی، علائم و نشانه های آرتروز

بر خلاف آرتریت دژنراتیو، آرتریت روماتوئید بیماری است که در آن سیستم ایمنی بدن به مفاصل حمله می کند.

این می تواند منجر به عفونت شدید چشم (در داخل یا اطراف مفاصل) و سیستم اسکلتی (در سراسر بدن) شود. تورم سیستم مرتبط با آرتریت روماتوئید می تواند افراد را بسیار خسته کند.


تب یا از دست دادن اشتها

تب یا سوء تغذیه، علائم و نشانه های آرتروز

دو علامت دیگر مرتبط با التهاب سیستمیک تب و از دست دادن اشتها هستند. از آنجایی که بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید گهگاه با افزایش چشم درد مواجه می شوند، این علائم گاهی شدید و گاهی ناپدید می شوند.


پوست قرمز یا بثورات

قرمزی یا بثورات پوستی، علائم و نشانه های آرتروز

در برخی موارد، بیماران مبتلا به استئوآرتریت ممکن است متوجه قرمزی یا سوزش در مفاصل شوند. نوعی از بیماری به نام آرتریت پسوریاتیک می تواند باعث قرمز شدن و چرب شدن سطح پوست شود.


بدی حرکت

عدم تحرک، علائم و نشانه های آرتروز

مچ یا زانوهای شما کمتر از قبل حرکت می کنند. ممکن است نتوانید دست ها یا شانه های خود را بالای سر خود ببرید. اینها و سایر مشکلات مرتبط با فعالیت که اغلب با درد همراه هستند، اغلب با استئوآرتریت همراه هستند. بنابراین مراقب علائم خود باشید و به دقت به همه چیز نگاه کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا