عمومی

شبکه اجتماعی مؤثر برای تجارت من و افزایش درآمد من چیست؟


اگر فروشگاه یا فروشگاه دارید و محصول را می فروشید ، باید بگویم که این کار درستی نیست. جواب فضای مجازی است

اما نه در شبکه های اجتماعی بلکه در سایت !!!!

حالا چرا سایت:

1. محدودیت زمانی وجود ندارد ، به این معنی که مجبور نیستید ساعت هشت صبح را ترک کنید و ساعت ده شب دوباره برگردید.

2. محدودیت فضا وجود ندارد ، به این معنی که شما نباید در فروشگاه خود باشید ، اما می توانید مکان خود را در هر کجا تنها با یک اتصال اینترنتی پر سرعت کنترل کنید.

3- درآمد حاصل از تبلیغات بدین معنی است که پس از مراجعه به سایت خود می توانید با تبلیغ یک چیز در سایت خود پول زیادی از صاحب این سایت ، صاحب آن شبکه اجتماعی و غیره بدست آورید.

4 – شما فقط نیاز به ارسال ایمیل به مدیریت سایت خود دارید و سپس به راحتی پس از خرید می توانید محصولاتی را که در هر زمان خریداری کرده اید ببینید.

5- می توانید با سایت هایی مانند Digikala کار کنید که در فروش کار می کنند ، به این معنی که سایت مثلاً Digikala بنر به شما می دهد و آن را در سایت خود قرار می دهد و تعداد کمی از افراد با این آرم وارد Digikala می شوند. دریافت می کنید

6. فروشگاه ظریف: شما یک فروشگاه ظریف تر در فروشگاه خود دارید تا یک فروشگاه کوچک

7- به راحتی تخفیف های خدمات را در سایت قرار دهید

8- کرایه کمتر بدان معنی است که شما مجبور هستید برای یک فروشگاه کوچک یک میلیون یا بیشتر ماهی اجاره کنید ، اما با خرید یکی از اشتراک های سایت سازنده سایت در سایت خود ، که من در مقاله بعدی بهترین سازندگان وب سایت را برای شما تهیه می کنم ، با پرداخت مثلا اگر سایتی با ارزش 2 داشته باشید سالانه یک میلیون تومان ، اکنون می پرسید ، چگونه می دانید فروشگاه آنلاین بزرگتر است؟ پاسخ این است: اندازه سایت شما به اندازه فضای میزبانی شما بستگی دارد.


تا کنون ، ir .com .net. من دیده ام که به این مناطق گفته می شود که معروف ترین آنها dot com و قیمت بالاتر آن است و قیمت com 130 هزار تومان است. مناطق دیگری نیز وجود دارد.


من در بالا گفتم که هرچه پول بیشتری بدست آورید ، فضای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. “شما یک میزبان بزرگتر دارید.” میخواستم بگم پولی که می دهید فقط برای هاست نیست !!!!! برای دامنه com و dot er ، به همکاران نامحدود اضافه کنید ، ایمیل نامحدود ، رمزگذاری امنیتی حرفه ای از سایت خود اضافه کنید ، امکاناتی مانند چت آنلاین و ……. بلکه برای این موارد و موارد دیگر نیز وجود دارد.

برای معرفی بهترین سازندگان وب سایت با ما همراه شوید.

نظر خود را درباره محبوب ترین خالق وب سایت ما بگذارید: ایرانی ، خارجی

وداع تا مقاله بعدی

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: شبکه اجتماعی مؤثر برای تجارت من و افزایش درآمد من چیست؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا