فیلم و هنر

سریال The Boys و ۸ نکته که راجع به این سریال نمی دانید


سریال The Boys به راحتی ثابت کرد که یکی از بهترین موفقیت‌های Prime Video است. در حال حاضر حاضر اسپین آف از این سریال در حال شکل گرفتن یا در دست ساخت است. The Boys با مجموعه ای رنگارنگ از شخصیت ها، از جمله هوملندر، یا بیلی بوچر

صو فصل کامل این سریال در آمازون پرایم آماده پخش هستند، همراه با یک اسپین آف جدید با عنوان The Boys Presents: Diabolical، ف ف ف ف ف ف ف ف ف ف مواردی که متوجه می‌شوند دنیای The Boys فقط بزرگتر می‌شوند. قبل از بازگشت به دنیای مملو از فحاشی بیلی بوچر ، با ما همراه باشید تا با هم به ک ک باشید.

خانواده مشهور

کک کواید بازیگر سریال The Boys

یکی از اعضای اصلی گروه The Boys، پسر خوب و کار درست، هیو کمبل جونیور است. این شخصیت مهم به اخلاقیت در گروه سر هیو ، همراه با استارلایت ، قلب تپنده این سریال هستند. یکی از چیزهایی که ممکن است طرفداران ندانند این است که هیو با بازی جک کواید، پدر

کک کواید پسر بازیگران مشهور هالیوود دنیس کواید (Dennis Quaid) و مگ رایان (Meg Ryan) است. جک کواید برای اولین بار در فیلم Hunger Games در سال ۲۰۱۲ روی پرده سینما ظاهر شدند اما با حضور در سریال The Boys موفق شدند خد. این بازیگر آمریکایی در درام زندگی‌نامه‌ای پر ستاره کریس نولان به نام اوپنهایمر (Oppenheimer) است.

یکی از اعضای اصلی The Seven جایگزین شد

جک از ژوپیتر شخصیتی در کمیک The Boys

ابرقهرمانی که در ابتدایی سریال The Boys ماهر می‌شود، اساساً یک پارودی از لیگ عدالت‌ DC است. تو را راحت نخواهم گذاشت: به سوی تو می آیم تو را بی آسایش نمی گذارم: به سوی تو خواهم آمد. Therue The Seven تقریباً عالی از اعضای لیگ عدالت است.

یکی دیگر از اعضای تیم که در ابتدای فصل اول با او آشنا می‌شویم. در این حال، اگر سریال با وفاداری مجموعه کتاب‌های مصور را دنبال می‌کرد، دیگر عضو The Seven، جک از ژوپیتر بود که این شخصیت هرگز در سریال لایو اکشن ظاهر نشد، اما در اپیزود «I’m Your Pusher»

هیویی طوری طراحی شده بود که شبیه به سایمون پگ باشد

سایمون پگ سریال The Boys

سایمون Simon (Simon Pegg) در فصل اول سریال The Boys نقش پدر دوست داشتنی هیوی را بازی می‌کند. در حالی که این شخصیت در سری دوم ظاهر نشد، پگ به دنیای The Boys کیزی که طرفداران ممکن است ندانند این شخصیت هیو در ابتدا شباهت زیادی به ستاره سه گانه کورنتو داشت.

در حالی که هیو در کتاب کمیک به صورت بصری بسیار شبیه به سایمون پگ است، زمانی که می‌خواست هنرپیشه‌ای مناسب برای ایفای این نقش انتخاب کنند، پگ سنش بالا رفته بود و قادر به انجام آن نبود.

در ابتدا قرار بود قسمت اول سریال The Boys را ست روگن و اوان گولدبرگ کارگردانی کنند

ست روگن و اوان گولدبرگ

ست روگان و همکار دیرینه‌اش اوان گلدبرگ مدیران اجرایی سریال The Boys Serin، اما در ابتدا قرر در این حال، به دلیل درگیری‌ها در برنامه‌ریزی (طبق گفته‌های SlashFilm)، این زوج باید با کارگرد کنار بیایند. هارگردان فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (10 Cloverfield Lane) ، وارگردان

ست روگان و اوان گلدبرگ که در چند فیلم و برنامه تلویزیونی با هم کار کرده‌اند، هنوز در آمازون پرایم این سریال هستند و حتی اپیزود اول The Boys Presents: Diabolical به نام «Laser Baby Day’s Out» را نوشتند. که آیا این دو همکار به عنوان کارگردان در فصل‌های آتی این سریال حضور خواهند داشت یا نه، فعلاً مشخص نیست.

اسم کویین میوْ برگرفته از اساطیر ایرلندی است

مویین میو

ووندویین میو به گونه‌ای طراحی شده است که از Wonder Woman دی سی باشد. زره نبرد، ظاهر و موقعیت او به عنوان یک نماد فمینیستی در سریال، به معنای تقلید از دایانا پرنسس. جالب اینجاست که نام او اشاره‌ای به یک ملکه افسانه‌ای از اساطیر ایرلندی است.

ملکه مدب (اغلب در انگلیسی Maeve خوانده‌ می‌شود) هک نا ش این افسانه به عنوان ایلیاد ایرلندی شناخته می‌شود. گروه قابل توجه است که دومینیک مک الیگوت (Dominique McElligott) که نقش کویین میو را در سریال The Boys بازی می‌کند.

صحنه هایی که از فصل اول حذف شد، در فصل دوم پخش شد

سریال The Bo شامل صحنه‌های بسیار زیادی است که می‌تواند خیلی خشن یا برانگیز تلقی شود. موفق، این سریال در آمازون پرایم پخش می شود، که با سایر سرویس های استریم همراه است، در مقایسه. با وجود این، یک صحنه از فصل اول وجود دارد که آآ

Eric Kripke در مصاحبه ای با The Wrap اری که آخرین صحنه Homelander در پایان اس از این که نظردور آمازون پرایم تغییر کرد، کریپکه وسا ا د د م

ادای احترام به سبک هنری لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر

زک اسنایدر

سریال The Boys تقلیدی واضح از شخصیت‌های ابرقهرمانی و تصویرسازی معمولی داستان The Seventh Anniversary، the Seven، که کاراکتر هوملندر را به عنوان نسخه شیطانی سوپرمن به تصویر می‌کشد، از سبک سیمی.

زک اسنایدر به دلیل ایجاد شخصیت سوپرمن در فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ شاخته می‌شود. رنگ‌های تیره و طراحی لباس ابرقهرمانی‌ها سریال The Boys همه از فیلم‌های اسنایدر الهام گرفته‌شده است. لباس ابرقهرمانی کویین مِیوْ تقریباً تقلیدی است مو به مو از زره زن شگفت انگیز با بازی گل گدوت. Boysoster تبلیغاتی The Boys با حضور اعضای گروه Seven نیز به پوسترهای شخصیت‌های لیگ عدالت زک سیندر اشاره دارد.

نزدیک بود فیلم سینمایی The Boys ساخته شد

فیلم ده بویز

The Boys در قالب یک سریال تلویزیونی بسیار خوب عمل می کند. فراهم کردن زمان کافی برای رشد شخصیت های صحیح ابرقهرمان و انسان در سریال، به The Boys این اجازه را می دهد. کاری که به احتمال زیاد در قالب یک فیلم سینمایی امکان پذیر نبود. اینجا هنوز چیزی برای دانلود وجود ندارد.

کلمبیا، استودیو متعلق به سونی، در ابتدا برنامه ریزی کرده بود که این مجموعه کمیک هیجان انگیز را داشت در سال 2012 (از طریق THR)، این پروژه توسط استودیو کنار گذاشته شد و برنامه‌های دیگری برای ساخت آن وجود نداشت. همچنین می توانید Amazon Prime را دانلود و نصب کنید.

دکمه بازگشت به بالا