عمومی

سایت یا اینستاگرام؟ باکره


مشاغل موجود در وب سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک برای تجارت بهتر است؟ یکی از چالش های امروز اکثر شرکت ها و بازرگانان با آن روبرو است و در این مقاله می خواهیم این دو حوزه سودآور را بررسی کنیم و ببینیم کدام یک بهتر است.

داشتن یک سایت و تبدیل آن به سایت فروشگاهی همیشه مزایای خاص خود را دارد. تعداد افرادی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند بسیار زیاد است و شما می توانید برای شروع کار خود به عنوان یک سایت از این حجم از مخاطبین استفاده کنید. از طرف دیگر ، افرادی که به دنبال چیزی در گوگل هستند ، کمتر از این به عنوان سرگرمی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، کسی که در جستجوی یک محصول است ، بیشتر احتمال دارد که آنلاین بخرد و فقط برای تفریح ​​نباشد. بیایید نگاهی دقیق تر به مزایای ساخت سایت بپردازیم ، از جمله:

  • تجارت شما پایدارتر است.
  • کسب و کار شما اعتبار بیشتری دارد
  • می توانید از سئو بهره مند شوید.
  • می توانید محصولات را بصورت آنلاین بفروشید.
  • همیشه می توانید ظاهر سایت خود را تغییر دهید.
  • تجارت شما امن تر است
  • می توانید از مخاطبین بیشتری استفاده کنید.
  • شما می توانید محصولات خود را طبقه بندی کنید.
  • ارسال محصول و بررسی آن در وب سایت آسانتر است.

و بسیاری از مزایای دیگر ، هر یک به تنهایی تأثیر عمده ای در رشد و گسترش میدان داشته است. همچنین بسیاری از ابزارهای دامنه وب سایت وجود دارد که می توانید از آنها برای تحلیل دقیق تر سایت خود استفاده کنید تا بتوانید از سایت خود نهایت استفاده را ببرید.

بسیاری از افرادی که اینستاگرام را به عنوان تنها زمینه کار خود انتخاب می کنند ، معتقدند که ایجاد یک سایت مسئله ای بسیار بزرگ و گران است. اما بدون دانستن برنامه نویسی با کمترین هزینه می توانید یک وب سایت فروشگاهی سودآور ایجاد کنید. برای راه اندازی سایت می توانید از بستر وردپرس استفاده کنید و در صورت نیاز به فروشگاه آنلاین در سایت خود می توانید افزونه WooCommerce را در وردپرس خود نصب کنید تا یک فروشگاه قوی و مدرن داشته باشید.

Google و موتور جستجوی Google به شما کمک می کنند تا سایت خود را پیدا کنید. شما می توانید سایت خود را مطابق الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل بهینه کنید ، و می توانید از حجم مخاطب بیشتری استفاده کنید ، این به افزایش فروش و رشد برند کمک می کند. با استفاده از سئو ، می توانید از سرمایه گذاری رایگان Google استفاده کنید و رتبه سایت خود را در نتایج Google کاهش دهید ، که این تنها با ایجاد محتوای ارزشمند برای مخاطبان شما امکان پذیر است.

در حقیقت ، سایت اصلی ترین زمینه کار شماست ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی فقط به جذب مخاطبان بیشتر کمک می کنند. برای رشد شغل خود نیاز به یک سایت اینستاگرام دارید ، نه یک سایت اینستاگرام. اینستاگرام به تنهایی نمی تواند شغل شما باشد زیرا به یک وب سایت نیاز دارید تا محصولات خود را بفروشید یا محصولات خود را توسط مخاطبان خود بررسی کنید ، اینستاگرام تمام نیازهای شما را برآورده نمی کند ، بلکه مهمترین منطقه برای جذب مخاطبان بیشتر و برند خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بین این دو ، و در صفحه به دستیار آکادمی بروید سایت یا اینستاگرام در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه آن را مقایسه کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: سایت یا اینستاگرام؟ باکره

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا