دانش و فناوری

سامسونگ یک گوشی هوشمند مربعی شکل با نمایشگر قابل گسترش را ثبت اختراع کرده است

گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ جدیدترین محصول این شرکت خواهد بود با با ارائه صفحه نمایشی متفاوت تر به دنبال ارائه فناوری نوآورانه ای به مخاطبینش است. گزارش ها نشان  می دهد که محصول جدید از مربع شکل بوده که دارای یک صفحه نمایش گسترده است.
سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی پیشتاز در بخش گوشی های هوشمند تاشو است و جدیدترین محصولات آن گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 است. اما به نظر می رسد که نسل جدیدی از گوشی های هوشمند در دست ساخت هستند که بر روی توسعه بیشتر صفحه نمایش به جای صفحه نمایش انعطاف پذیر تمرکز می کنند.
بیشتر بخوانید: نسخه ارزان گلکسی زد فولد 6 سامسونگ احتمالا در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد
مشخصات گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ
پتنت سامسونگ یک گوشی مربع شکل است که قابلیت بزرگتر شدن دارد.  چنین طراحی خلاقانه ای حتی ممکن است برخی از مشکلاتی که تلفن های تاشو با آن مواجه هستند را حل کند. پنتت، مدلی از گوشی سامسونگ را در فرم مربعی نشان می دهد که ظاهراً نمایشگر آن به شکل کشویی به بیرون باز می شود.
یک تلفن قابل گسترش بیشتر شبیه یک صفحه نمایش معمولی است و آن را برای کاربران بادوام تر یا کاربردی تر می کند. برای کسانی که نمی دانند، یک گوشی هوشمند معمولی هنوز از گوشی تاشو بادوام تر است، زیرا قطعات متحرک آسیب پذیری بیشتری در یکپارچگی دارند. با این حال، آخرین پتنت سامسونگ ممکن است این موضوع را با نوع دیگری از صفحه نمایش انعطاف پذیر به چالش بکشد. برخلاف تلفن های تاشو معمولی با پنل بلند انعطاف پذیر، پنل گسترش دهنده تنها بخش کوچکی از دستگاه است که می توان آن را برای صفحه نمایش اضافی بیرون کشید.
طراحی جدید بر روی تراز موازی همراه با اتصالات منحصر به فرد و ساختارهای پشتیبانی، تمرکز دارد تا انعطاف پذیری و دوام بیشتری به نمایشگر بدهد. هرچند که این اخبار در حد یک شایعه است، اما سامسونگ تصویری دقیق از ظاهر گوشی های هوشمند آینده با صفحه نمایش انعطاف پذیر به نمایش گذاشته است.
بیشتر بخوانید: 

    سامسونگ از گلکسی رینگ خود رونمایی کرد
    بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی های مورد انتظار]
    بهترین گوشی های سامسونگ 2024 [+ معرفی گوشی های مورد انتظار]
    ترفند های سامسونگ ؛ آموزش تصویری قابلیت ها و کدهای مخفی OneUI 6
    بهترین گوشی های 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی در بازار ایران برای بودجه ها و سلیقه های مختلف

نظر شما درباره ی مشخصات گوشی هوشمند مربعی شکل سامسونگ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با ای جی مارکت در میان بگذارید.
منبع: gizmochina
  

دکمه بازگشت به بالا