دانش و فناوری

سامسونگ دو مانیتور جدید با فناوری QD-OLED را در نمایشگاه CES 2024 معرفی می کند

یکی از خوشحال کننده ترین خبرها برای گیمر های حرفه ای، تولید مانیتور جدید با فناوری QD-OLED توسط سامسونگ خواهد بود که امسال در نمایشگاه CES معرفی می شود.
در نمایشگاه CES (Consumer Electronics Show)، سامسونگ به طور معمول تلویزیون ها، اسپیکرهای صوتی و تصویری، و سایر محصولات صوت و تصویر خود را معرفی می کند. امسال نیز در نمایشگاه CES 2024، احتمالاً شرکت کره ای قصد دارد مانیتورهای بازی سری Odyssey مبتنی بر فناوری QD-OLED جدید خود را به نمایش بگذارد. شرکت Samsung Display این برنامه را در وب سایت چینی Weibo اعلام کرد.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

    مانیتور گیمینگ MSI ؛ صفحه نمایش جدید 24 اینچ 180 هرتز ام اس آی مخصوص گیمرها
    مانیتور جدید ایسر بدون نیاز به عینک و هدست، محتوای سه بعدی پخش می کند
    بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید مانیتور مخصوص بازی

مانیتور جدید با فناوری QD-OLED سامسونگ
مانیتورهای بازی QD-OLED سامسونگ برای سال 2024 دارای نرخ تازه سازی 360Hz هستند. شرکت Samsung Display اعلام کرده است که در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، آمریکا، دو مانیتور بازی QD-OLED جدید را معرفی خواهد کرد. یک مانیتور QD-OLED دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی 110ppi خواهد بود، در حالی که دیگری دارای صفحه نمایش 31.5 اینچی با رزولوشن 4K، تراکم پیکسلی 140ppi، و نرخ تازه سازی طبیعی 360Hz خواهد بود. این بالاترین نرخ تازه سازی در بخش مانیتورهای OLED است. گزارش شده است که هر دو مانیتور در فاز تولید انبوه قرار دارند و ممکن است چند هفته پس از اعلان عرضه شوند.

شرکت کره ای اعلام کرده است که از فناوری چاپ جوهر اولترا دقیق برای ایجاد پنل های QD-OLED 4K برای مانیتورهای بازی استفاده می کند. سامسونگ می خواهد تولید نمایشگر QD-OLED خود را در سال 2024 نسبت به سال گذشته سه برابر کند. این شرکت قصد دارد با گسترش سبد محصولات خود و با به دست آوردن مشتریان جدید به این هدف دست یابد (Samsung Display پنل های QD-OLED را به برندهای دیگر مانیتور مانند Dell و Alienware می فروشد).
مشخصات دیگری از مانیتورهای بازی QD-OLED آینده سامسونگ اعلام نشده است، اما انتظار می رود که دارای مشخصات برتری باشند. مدل های پیشرفته تر ممکن است از قابلیت هایی مانند پورت های HDMI 2.1 و USB Type-C، ارتباط بی سیم و همچنین سیستم عامل Tizen برای استفاده از برنامه های پخش رسانه ای برخوردار باشند.
بیشتر بخوانید:

    سامسونگ گلکسی بوک 4 اولترا رسما معرفی شد
    سامسونگ دیسپلی اولین نمایشگر تاشو آیفون را تولید می کند
    ویژگی های هوش مصنوعی مولد سامسونگ لو رفت

نظر شما در مورد مانیتور جدید با فناوری QD-OLED سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از ای جی مارکت دنبال کنید.
.
منبع: sammobile
 

دکمه بازگشت به بالا