فیلم و هنر

ساعت پخش سریال نجلا در نوروز 1401


تیتربرتر سریال نجلا، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه کنندگی سعید سعدی مجموعه ای بود که فصل نخست آن با داستانی عاشقانه و پرکشش پیرامون امام حسین (ع) که در قسمت پانزدهم ایام ماه محرم در قسمت 45 دقیق های هرشب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.

ساعت پخش سریال نجلا


ساعت پخش سریال نجلا
ساعت پخش سریال نجلا

سریال نجلا از 20:45 دقیقه از شبکه 3 مخش می شود.

حال با توجه به افراد مختلف و صداوسیما ، فصل دوم سریال تلویزیونی “نجلا«لید خورده است و عوامل این سریال در حال طراحی و آماده سازی فیلمنامه فصل دوم هستند تا ۱۴۰۰ شروع می شوند.

جزییات فصل دوم سریال نجلا

نجلا“تلویز را وارد اربعین سرخ کرد، بسیاری از خوزستانیها و آبادانیها و حتی سایر شهرهای ایران با این سریال ارتباط برقرار کردند.” این مجموعه تلویزیونی در میزگرد به بررسی این سریال در یک خبرگزاری، به ایده اولیه این سریال اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه در پیاده‌روی اربعین به فکر افتادم “نجلایی” ساخته شد، گفت: جالب است که داستان “نجلا” و رسیدن به اربعین چگونه شکل گرفت در دل پیادهرویهایی که خودم میرفتم در ذهنم بود که اینجا می شود فیلم جادهای خوبی ساخت، تا اینکه یکی از دوستان ما را به آن برساند. دفترش دعوت کرد و ایده یکخطی گفت، گفت: «من فیلم کوتاهی دیدم که در آن نشان میداد رژیم بعث آن موقعیت شدیدا اجتماعات مذهبی را و دینی را ممنوع کرده بود، مینیبوسی را هل میدادند بهبهانهای که خراب است، همینطور پیاده پیاده که میخواهد را به من بدهید. بربلا برسانند.»

جستجو برای “اولین ایده” نجلا “را کار جنگی عنوان کرد و افزود: راساس این ایده و سریال، نجلا و قهرمان و ضدقهرمان سریال شکل گرفت البته نه در سال 1358 بلکه ایده را به جنگ و در دل اردوگاههای عراقی بردم، اسیری میخواهد فرار کند، مرزها بسته و میخواهد به کربلا برود، بعد از معرفی نویسندگان و این زمان. کم بود نمی‌ستم هم بنویسم و ​​می‌توانم کارگردانی کنم، از این جهت که نویسنده آمدند و قصه را در سال 1358 روایت کردند، در آن دوره گشتیم و ماجرای اربعین سرخ را که قرابتی به این فضا پیدا کرد.

استقبال بیننده ها و درخواست صداوسیما قرار شد “نجلا 2«ساخته شده حتی عوامل سریال در این میزگرد تلویزیونی به ساخت این سریال اشاره کرده است.


فرودگاه ها:

بازی مهیا دهقانی در نقش نجلا سریال نجلا 2


مهیا دهقانی در کنار بازیگرانی حسام منظور، ملیکا شریفی نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبیایوب آقاخانی, مرتضی شاهکرم, بدرالسادات برنجانی, محسن پوشایی, حسین شفیعی, تورج فرامرزیان, وحید نفر, جمال بیات, ابراهیم گلهدارزاده, رستا رضوی, مهدی ملاک, سیامک تودهفلاح, اسحاق احمدپور, محسن مرادی, امیر دهلکی, سامان خلیلیان و ( با هنرمندی) هدایت هاشمی ، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان در نقش نجلا بازی کرده است.

معرفی سریال نجلا 2


معرفی سریال نجلا 2
معرفی سریال نجلا 2

گروه تولید کننده سریال مناسبتی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ت ع

زمان تولید سریال نجلا 2

تا نیمه مهر ماه تولید در تهران دامه پیدا می کند

آخرین تغییرات سریال نجلا 2

ز ژ ژ ژ ز ز ز ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ ژ لیست زیر لیستی از محبوب ترین صفحات ما در جهان امروز است.

ملیکا شریفی نیا در سریال نجلا

به گفته سعید سعدی، این سریال برای پخش در سال آینده از شبکه سوم سیما آماده خواهد شد. صو دوم «نجلا» که در 30 قسمت تولید می‌شود، به کاراکترهای قصه کربلا ل

اسامی بازیگران جدید سریال نجلا 2

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفینیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاهکرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گلهدارزاده، رستا محرم، مهدی ملاک، سیامک تودهفلاح، اسحاق احمد، ، امیر دهلکی ، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی ، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان

اولین قسمت از این مجموعه روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه سال ۱۳۹۹، مصادف با اربعین حسینی ۲۰ صفر روی آنتن شبکه سه سیما ر.

قصه فصل اول سریال نجلا در سال 1358 میگذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنیها وعده های می دهد که طی آن اگر پسر تصمیم او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او باشد. پاسخ مثبت می دهد و …


دنچه دیگران می خوانند:

گردآورنده: مریم بالوی فیلی

دکمه بازگشت به بالا