عمومی

زندگینامه سروش رضایی – کاما


یک نوجوان سروش رضایی اصفهانی با خواندن یک قطعه زیبا و پخش موسیقی سنتی زنده در دشت ها ، در بیابان ها و کنار گوسفندان مشهور شد و کاربران وی از این آواز استقبال کردند و ما قصد داریم بیوگرافی ، فعالیت ها ، عکس های اینستاگرام خود را به اشتراک بگذاریم و آهنگ های وی را در “کاما” به اشتراک بگذاریم:

سروش رضایی خواننده نوجوان اهل کشورمان در دهه هشتاد و با این صدای زیبای خود این روزها نظرهای زیادی را در شبکه مجازی جلب کرد ، یک کلیپ ویدیویی در صحرا را با یک گله گوسفند به اشتراک گذاشت و یک قطعه قدیمی از برف را توسط استاد علی ردا قطع کرد. افتخار کلیپ ویدئویی و پخش آن توجه بسیاری از شهروندان و فعالان این هنر را به خود جلب کرد ، لازم به ذکر نیست که سروش رضایی چوپان ، که از پس زمینه فقط برای ضبط ویدئوی خود استفاده کرده است ، یک استعداد جوان. کشور ما در زمینه موسیقی است ، این هنرمند در برنامه فرمول 1 که توسط علی ضیا بایان کییر اجرا می شود ، که به مدرسه ، موسیقی می رود و بهترین زمینه را می آموزد.

لحن سروش رضایی به قدری عظیم و زیبا بود که واکنش مثبت بسیاری از هنرمندان برتر کشور را برانگیخت.

از جمله هنرمندانی که او را برای به اشتراک گذاشتن این ویدئو در صفحات اجتماعی خود تشویق کرده اند عبارتند از: ایلام بافانژاد ، محمدن افشار ، باراستو سلحی ، آقای مهدی یاغمی ، محمد بحرانی ، نوید محمدزاده و سایر هنرمندان.


این ترانه هرگز از دست نمی رود من فکر می کنم این برف در زندگی من صدای این هنرمند و کیفیت اصلی آن است اینجا گوش کن

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: زندگینامه سروش رضایی – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا