فیلم و هنر

زمان پخش مستند «ایرانگرد» در تابستان 1401



تیتربرتر شبکه یک سیما برنامه های ویژه در تابستان تدارک دیده می شود که یکی از آنهاست.

زمان پخش مستند «ایرانگرد» در تابستان 1401

شبکه یک سیما در سه ماهه فصل تابستان 1401 با برنامه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، مسابقه و مستند میزبان مخاط. این برنامه‌ها بدین شرح معرفی می‌شود:

  • صبح بخیر ایران

برنامه نام آشنای صبحگاهی شبکه یک با بخش‌ها و آیتم‌های مختلف همراه شما در صبحی نو است. «صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای رضا امیراحمدی، محمدرضا احمدی، میلاد شیران و مهدی توتونچی ش. این برنامه در گروه شبکه اجتماعی یک تولید شده است.

  • خانواده سیمای

این مجله خانوادگی از دیرباز همراه مخاطبان بوده است و حالا ظهرهای گرم تابستان با آیتم های مختلف

سیمای خانواده در گروه شبکه اجتماعی یک به تهیه‌کنندگی علیرضا متقیان با اجرای ساجده سلیمانی، فاطمه رضاپور، فرشته ایزدی، هرمزشجاعی مهر، عباس طاهریان و سیدمحمدرضا حسینیان شنبه تا پنجشنبه ساعت 11:30 پخش خواهد شد.

  • سریال مستوران

این سریال داستانی به تاریخ کهن ایران زمین می‌پردازد و بازیگری چون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد شاد محمودی، جوادی. قربان نجفی، محمد اشکان‌فر، حمیدرضا معدن‌کن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی در فصل نخست «مستوران» نه ایف.

«مستوران» به تهیه کنندگی عطا پناهی و کارگردانی مسعود آب پرور و سیدجمال سیدحاتمی تازه ترین اثر از تولیدات سازمان هنری رسانه ای اوج است که هرشب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

  • «امیدیه»، «ورزش و مردم» و «ثریا».

“امیدیه” با معرفی کارآفرینان پیشرو و موفق در عرصه اقتصادی و کسب و کار و کار شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30 از شبکه یک یی. «امیدیه» به تهیه‌سازی مصطفی هیودی و اجرای کیاداود اسفندیاری در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک تهیه و تولید می‌شود.

Search for “ورزش و مردم” با پرداخت به عرصه ورزش کشور و گزارش از وقایع ورزشی در هفته روی آنتن می‌رود. تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه را که در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر تولید می‌کند، پیمان یوسفی بر عهده‌دار است. “ورزش و مردم” جمعه ساعت 11:30 پخش می شود.


طالب مرتبط:



برنامه «ثریا» با شعار دیدبانی برای پیشرفت با بررسی چالش‌ها و مسائل روز کشور یکشنبه‌ها ساعت 23:15 دقیقه
“ثریا” تولید گروه اجتماعی شبکه یک است.

  • سبته شبکه یک “ایران” و “دستپخت”

هنوز چیزی اینجا نیست، اما اینجاست. مسابقه ایران تولید گروه اجتماعی شبکه یک با ساختن هاشم رضایت و اجرا سعید شیخ زاده پخش می شود.

مسابقه بزرگ دسته‌پخت رقابت میان شرکت‌های شرکت‌کننده‌های مختلف جوامع از شهرهای مختلف ایران است که همراه با نکات ری‌است «دستپخت» به تهیه‌سازی و اجرای سیدوححسینی پنجشنبه و جمعه ساعت 19:30 روی آنتن میرود.

ویژه برنامه «اتم» با هدف امیدآفرینی و بالابردن روحیه همگرایی و تفکر حکمرانی اجتماعی در گروه دانش محمددلاوری ، فریباکوثری ، پرهام دیباج با اجرای کاوه خداشناس در این برنامه مشارکت دارند. اتم، پنجشنبه و جمعه ساعت 23:15 از شبکه یک پخش می شود.

مستند داستانی «دیار جوانمردان» با هدف معرفی پهلوانان و جوانمردان شهری، شهرالمپیکی ایران تولید شده است. این مجموعه مستند به کارگردانی داریوش یاری و کارگردانی نیما مهدیان تولید گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک است و دوش

مستند مسابقه “رزم‌آوران” اولین مسابقه رزمی زرهی است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی مسابقات ارتش‌های جهان و با مشارکت 9 تیم از نیرو‌های تکاوری و زرهی در 18 قسمت 45 دقیقه‌ای ضبط شده است. “رزم آوران” به ساختن احمدزاده مقدس یکشنبه و سه شنبه ساعت 19:30 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

گفتنی است مستند ایرانگرد با ساخت و اجرای جواد قارایی و برنامه «از خوب به عالی» و برنامه اقتصادی «پایش» نیز از اواسط مردادماه روی آنتن خواهند رفت که ساعت پخش آنها متعاقباً اعلام می‌شود.


دنچه دیگران می خوانند:


نویسنده: مریم بالوی فیلی

دکمه بازگشت به بالا