فیلم و هنر

زمانِ پخش فینال عصر جدید3



تیتربرتر فینال مسابقه استعدادیابی فصل سوم “عصر جدید” در حالی که شب عید سعید قربان روی آنتن خواهد رفت که هنوز خبر رسمی مبنی بر ادامه ساخت این مسابقه تلویزیونی نیامده.

زمان فینال عصرجدید 3


زمان فینال عصرجدید 3
زمان فینال عصرجدید 3

مخش مستند از زندگی فینالیست‌های فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید از شنبه آغاز می‌شود.

اولین قسمت از این مستندها، به زندگی شخصی و موقعیت و احوال استیلا و آنیسا در شیراز اختصاص دارد. البته ستیلا متولد بوشهر است و آنیسا متولد شیراز، اما هر دو بزرگ‌شده و ساکن شهرِ شعر و هنر هستند و در این شهر، بال.

در جشن همکلاسی‌های آنها چه خبر بوده است؟ در بازار وکیل شهرِ شعر و شکوفه و بهارنارنج، برای چه کسانی سوغاتی خریده اند؟ فالِ حافظ این دو دختر بااستعداد بر مزار رند فرزانه شیراز، چه بوده؟ در شهربازی چه کرده اند؟ و مهمتر از همه، کودکی آنها در خانه و خانواده، چگونه گذشته و می‌گذرد؟

باسخ به همه این پرسش‌ها در اولین مستند از زندگی شخصی و کاری یکی از 6 فینالیست صو


فینال فصل سوم «عصرجدید»، شب عید سعید قربان روی آنتن رفت و نتیجه نهایی در قالب برنامه زنده با عید غدیرخم از شبکه سه اعلام خواهد شد.

صر جدید در حالی به پایان فصل سوم نزدیک

در حالی که این روزها از صفحات فضای مجازی این روزها زیاد است، احسان علیخانی و مهران مدیری و برخی گمان دی رر.

مدیر شبکه نسیم به تازگی در گفت‌وگو با خبرنگار یک خبرگزاری این موضوع را تکذیب کرده و گفته است: ما حذف و فقط برندها را باید ارتقاء فرمایند و پیدا کنند و بعد از برهه‌های زندگی به آنتن برگردند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع برای برخی از برندهای مهم دیگر مانند «عصر جدید» هم صِدق می‌شود و فقط باید دید که دوران استراحت و آماده شدن مجدد برنامه‌سازان «عصر جدید» مانند دوره قبل از شروع خواهد شد و یا فصل اول با یک وقفه کوتاه دوباره خواهد شد. به آنتن برخواهند گشت؟


فرودگاه ها:

اسامی برندگان عصرجدید 3


اسامی برندگان عصرجدید 3
اسامی برندگان عصرجدید 3

در ابتدا از رقابت میان گروه ترانه و استیلا و آنیسا ، استیلا و آنیسا با کسب ۷۱۶۸۱،۱۱۶ رای به فینال فصل سوم عصرجدید راه، گروه ترانه همچنین ۷ ۱،۱۱۲،۸۳ رای کسب کند.

در ادامه رقابت های میان گروه پهلوانک ایرانزمین و گروه دپا، گروه پهلوانکهای ایرانزمین با کسب ۱،۷۵۲،۵۲۴ رای به فینال فصل سوم عصرجدید راه، گروه دپا همچنین ۷۱،۶۸۱،۱۶ رای کسب کند.

در آخر نیز، از رقابت بین گروه کاکتوس و پیمان ابراهیمی، این پیمان ابراهیمی بود که با کسب ۱.۱۷۲،۴۷۴ رای به فینال فصل سوم عصر جدید راه یافت، گروه کاکتوس همچنین سال ۱،۱۴۳،۸۵۵ رای کسب کند.

همچنین علی طولابی بیش از 1 میلیون و 900 هزار نفر رای مردمی کسب کرد.

ساینا شیخی نیز با بیش از یک میلیون و 230 هزار رای به فینال صعود کرد.

احسان یاسین نیز بعد از کسب یک میلیون و 80 هزار رای به مرحله عصر جدید راه یافت.

طبق اعلام قبلی و به روال معمول قرار بود این قسمت، یکشنبه پخش شود، اما به دلیل بازی تیم ملی فوتبال تیم ملی با الجزایر که یکشنبه شب در دوحه قبلی برگزار می شود، دومین و آخرین قسمت از برنامه اعلام نتایج عصرجدید برای تعیین تکلیف ۶فینالیست رقابت پرهیجان برگزار می شود. و باشکوه در فینال، پخش این قسمت به دوشنبه‌شب، بعد از خبر ساعت 22، موکول شده است.

قسمت دوم از برنامه اعلام نتایج نیمه‌نهایی عصرجدید برای مشخص شدن فینالیست‌های فصل سوم، دوشنبه، بعد از خبر س.

معرفی برنامه عصرجدید

«عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران می‌شود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی در مقابل دوربین می‌رود.

در حالی که تولید می کند فصل سوم عصر جدید واز و ضبط مراحل راستی‌آزمایی گروه ها به بخش‌های انتهایی رسیده، چهار داور این مسابقه قطعی شد.

داوران فصل سوم عصر جدید

ه ت ت ت م م م م م م م م م م::::::::::::::: به گفته وی اجرای سری جدید برنامه عصر جدید مانند گذشته بر سرپرست احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی ازمایی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است. افتی است چندی پیش امین حیایی در حاشیه جشنواره فیلم فجر از احتمال تغییر تیم داوری برنامه عصر جدید خبر داد.

ترکیب داوران عصر جدید مشخص شدند

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز و ضبط مراحل راستی‌آزمایی گروه

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند.


منچه دیگران میخوانند:


گردآورنده: مریم بالوی فیلی

دکمه بازگشت به بالا