دانش و فناوری

رنگبندی آیفون 16 پرو لو رفت؛ آبی تیتانیوم حذف می شود

شایعه های امروز می گویند که اپل قرار است آیفون 16 پرو (و احتمالاً همراه با آن آیفون 16 پرو مکس) را با رنگ های جدید Space Black و Rose عرضه کند. رنگبندی آیفون 16 پرو نشان می دهد علاوه بر رزگلد و مشکی فضایی، رنگ های سفید و خاکستری نیز ارائه خواهند شد.بنابراین، گزینه آبی تیتانیوم که در حال حاضر برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس موجود است، برای نسل بعدی حذف خواهد شد. با استناد به این شایعه رنگ Space Black نزدیک به رنگ مشابه آیفون 14 پرو با همین نام است و جایگزین Black Titanium خواهد شد.
بیشتر بخوانید: تاریخ  و مکان رویداد WWDC 2024 اپل مشخص شد
رنگبندی آیفون 16 پرو مشخص شد
طبق گزارش ها، آنچه اکنون به نام Titanium طبیعی شناخته می شود، به عنوان رنگ “خاکستری” خواهد بود و White Titanium همچنان موجود خواهد بود؛ اما به نظر می رسد که بیشتر به “نقره ای سفید” باشد و به طور ظاهری به رنگ نقره ای آیفون 14 پرو نزدیک است.
رنگبندی آیفون 16 پرو
منبعی که این اطلاعات را فاش کرده پیش از این نیز در مورد عرضه رنگ بنفش آیفون 14 پرو دقیق بوده؛ با این وجود نمی توان به طور دقیق آن را مستند دانست.
به تازگی شایعه دیگری مدعی شد که iPhone 16 Pro در رنگ های Desert Titanium و Titanium Gray عرضه خواهد شد، که ممکن است معادل رنگ های Rose و Gray نشان داده شده در بالا باشد.
بهرحال تا انتشار شایعه ها و افشاگری های دیگر نمی توان به طور قطع هیچ یک از این اطلاعات را قطعا پذیرفت و بر روی آن صحه گذاشت. باید منتظر ماند و دید.
بیشتر بخوانید: 

    فعال سازی هات اسپات آیفون
    آموزش ادیت ویدیو در آیفون
    آموزش کار با آیفون برای تازه کارها
    بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر
    ضبط تماس در آیفون بدون برنامه
    بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون
    اپل خدمات هوش مصنوعی را از غول فناوری چینی بایدو خریداری می کند
    احتمالا سری آیفون 17 با شیشه نمایشگر ضد انعکاس و ضدخش عرضه شوند

منبع: gsmarena

دکمه بازگشت به بالا