عمومی

دومین بروزرسانی مهم گوگل در سال 2020


گوگل در سال 2020 راه اندازی مجدد و به روزرسانی هسته اصلی گوگل را اعلام کرد. گوگل روز دوشنبه 4 مه 20 اعلام کرد که تغییر جدیدی در هسته گوگل در حال انجام است. این دومین به روزرسانی بزرگ برای سال 2020 است و اولین نسخه از بروزرسانی مهم گوگل در ژانویه سال 2020 است.

گوگل غلبه بر به روزرسانی الگوریتم اساسی ماه مه 2020 را تأیید می کند

    به روز رسانی Google Core 2020
به روز رسانی Google Core 2020

طبق سوابق ، گوگل هر چند ماه یکبار به روزرسانی اصلی الگوریتم گوگل را منتشر می کند. فقط بیش از سه ماه از بروزرسانی اصلی ژانویه گذشته است.

گوگل در بیانیه ای گفت: “امروز ، مانند سالهای گذشته ، ما نسخه جدیدی از الگوریتم هسته ای را با نام به روزرسانی اساسی برای مه 2020 را راه اندازی می کنیم.” ما. “شما می توانید سؤالاتی را که گوگل به عنوان راهنما در Google Blog مشخص کرده است بخوانید.

آقای دنی سالیوان تأیید کرد که نسخه اصلی بروزرسانی گوگل از 4 مه سال 2020 راه اندازی شده است.

به روزرسانی اساسی Google از دیروز شروع می شود و ظرف 14 روز آینده به پایان می رسد.

نکات مهم هنگام به روزرسانی هسته Google

  • این روند حداقل یک تا دو هفته طول می کشد.
  • فراز و نشیب های کلمه نظم و موقعیت صفحات معمولی است و باید منتظر پایان این روند باشیم.
  • طبق گفته اکثر کارشناسان سئو ، این بروزرسانی بیشتر روی محتوا تمرکز دارد.
  • صدای جیر جیر منتشر شده توسط گوگل در اوایل امروز اعلام کرد که به روزرسانی اولیه مه 2020 برای همه کاربران آغاز شده است. با این حال ، تقریباً یک تا دو هفته طول خواهد کشید تا بروزرسانی کاملاً منتشر شود.

اگر این دو مورد را به درستی می فهمید ، نگران نباشید و به روزرسانی های زیر را برای دوست خود ارائه دهید:

  • 1. نتایج Google دقیق تر است. این بدان معنی است که با بستن بک گراند کلمه کلیدی ، با هر بروزرسانی کمتر به عنوان و محتوای صفحه دوره پاسخ می دهید. بنابراین به صفحه کلید هدف و روند انتقال نیرو برای صفحه کلید در صفحات توجه کنید. 2. در صفحه خارجی نرمال باشید. آیا به مدت دو سال در معرض اسکریپت های غیر طبیعی و PBN قرار گرفته اید یا به یک آدرس IP پاسخ داده اید؟ از بروزرسانی جدید می ترسید! همیشه از این فکر کنید که ذهن شما می خواهد یک فرمول مشترک توسط همه سایت ها اجرا شود و همیشه پاسخ خود را دریافت کنید!
بروزرسانی اصلی گوگل مه 2020
بروزرسانی اصلی گوگل مه 2020

پس از پاسخ به سؤالات فوق ، این سؤال “چه کاری می توانم برای تنظیم مجدد سایت خود انجام دهم؟” این یک سوال معمول است. به گفته گوگل ، ما می توانیم از این طریق به دو روش پاسخ دهیم:

پاسخ کوتاه: بدون کار!
پاسخ طولانی (با کمی امید): الگوریتم های اصلی Google معمولاً یک متریک خاص را هدف قرار نمی دهند ، بنابراین هر تغییری در محتوای شما تاثیری در رتبه بندی درآمد ندارد. اگر مهمترین سؤالات را می دانید و امیدوار هستید که برگردید ، Google به شما توصیه می کند:
فقط پس از انتشار به روزرسانی پایه جدید ، تغییرات ایجاد شده در به روزرسانی های قبلی می توانند به حالت اولیه خود برگردند. اما باز هم ، این شانس صد در صد نیست و ممکن است هرگز اتفاق نیفتد!

هرگونه تغییر در کیفیت محتوای سایت شما لزوماً تضمین کننده بازگشت یا بهبود نیست و اگر الگوریتم های جدید محتوای شما را به خوبی ارزیابی کنند ، می توانید مطمئن باشید که در آینده جایگاه های برتر در صفحه نتایج به دست شما خواهد رسید. گزارش آگهی مگارتا

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: دومین بروزرسانی مهم گوگل در سال 2020

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا