عمومی

دن ابراموف در پاسخ به فیس بوک مسنجر و تعامل با شایعات اصلی


تیم توسعه دهنده مسنجر اخیراً یکی را دریافت کرده اند یک وبلاگ درباره نوشتن برنامه مسنجر ارسال کنید آنها این کار را انجام دادند و کارهای بزرگی انجام دادند و به نفع آنها نبود.

این مقاله حاوی یک سری استدلال است ، مانند اینکه آیا فیسبوک سرمایه گذاری در RN را متوقف کرده است یا زندگی RN به پایان رسیده است که دن ابراموف سعی کرد در قالب یک توییت پاسخ به این شایعات و شایعات را بدهد که در ادامه می خواهیم پاسخ دن در مورد این شایعات را بخوانیم.

بسیاری از خوانندگان اعلام کرده اند که این برنامه واقعاً اصلی بوده و جای تعجب ندارد ، زیرا این برنامه کاملاً اصلی بود ، بنابراین برنامه اصلی به یک برنامه اصلی بازنویسی شد.

آیا این بازنویسی تعامل با مردم بومی بود؟ در زمان بازنویسی از Messenger React Native استفاده نشده است.

باز هم ، این یک برنامه اصلی است که در یک برنامه اصلی بازنویسی شده است ، و تغییر بزرگ حذف ساختار xplat FB (نه RN) مشترک به نفع یک هسته C کوچکتر است.

آیا از مسنجر RN استفاده شده است؟ بله ، در چند صفحه در سال 2017. در مورد چگونگی ایجاد ویژگی ها برای مسنجر ، بسیاری از هشیاری ها وجود دارد ، بنابراین استفاده از RN منطقی نیست و من آن را حذف کردم.

حذف RN باعث بهبود عملکرد برنامه نمی شود. بنابراین آنها تصمیم گرفتند برنامه را از ابتدا بازنویسی کنند.

نکته دیگر این که شهروند بودن یک برنامه تضمین نمی کند که سرعت کافی در این برنامه وجود داشته باشد. آهسته این بود تفاوت در این است که چگونه آنها خلاقانه به خواسته های خود عمل می کنند ، به عنوان مثال ، آنها مانند دیگران نمایی نمی نویسند ، و رابط کاربری توسط بانک اطلاعاتی برای کاهش اندازه مدیریت و مدیریت می شود.

سرمایه گذاری فیس بوک در React Native به اندازه همیشه زیاد است. برنامه اصلی 750 صفحه دارد و RN برای استفاده مسنجر نادرست است. اما استفاده از C کارهای زیادی راجع به React Native انجام می شود.

فرهنگ مهندسی فیس بوک این است که هر تیم انتخاب عمل خود را دارد ، با داشتن همه چارچوب ها و سبک های مختلف از نقاط قوت و ضعف برخوردار است ، اما ما به انتخاب مهندس اعتماد داریم.

هرکسی که با شما در مورد استفاده از RN در همه جا صحبت کند یا اگر RN به زودی متوقف شود ، ممکن است سعی کند چیزی را به شما بفروشد.

در پایان مراقب قبیله باشید


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا