عمومی

در اینجا الزامات استخدامی ، یک تایپیو وجود دارد!


امشب همین که کوزه زیتون را داخل یخچال گذاشتم ، این بروشور جسورانه توجه مرا به شیشه جلب کرد. سرگرم کننده و عجیب بود! ما معمولاً با خلاف روبرو هستیم. برای استخدام یا اخذ مجوزهای متعدد به مجموعه مهارتهای خوبی نیاز داریم.

با خودم فکر کردم شاید واقعی نباشد ، شاید الگویی باشد. شما کار را انجام دادید و همین کار را در Google انجام دادید. بله درست بود یک شرکت پردازش مواد غذایی شغلهایی را برای کمک به افراد محروم اجتماعی (معتاد ، زندانی و حتی عاملان عمدی) ایجاد کرده است. اثری زیبا و چشمگیر که برای مدت طولانی یا همیشه در ذهن من خواهد ماند. کار این شرکت نوعی مسئولیت اجتماعی است.
مسئولیت اجتماعی چیست؟

مسئولیت اجتماعی بدان معنی است که افراد و شرکتها در تلاشند تا منافع جامعه را پاسداری کنند و کارهایی انجام دهند که فراتر از وظایف عادی آنها باشد. شرکتها همچنین به منافع زیست محیطی ، اجتماعی و زیست محیطی دست می یابند. مسئولیت اجتماعی به چند بخش تقسیم می شود:
مسئولیت اجتماعی محیط زیست: شرکتها روی موضوعات زیست محیطی و منابع طبیعی تمرکز می کنند.
مسئولیت خیریه اجتماعی: تلاش برای ارائه خدمات اجتماعی یا برطرف کردن مشکلات اجتماعی مانند حمایت از کودکان شاغل یا چیزی که این روزها زیاد شاهد آن هستیم و ارائه ماسک و ضد عفونی کننده به بیمارستانها
مسئولیت اجتماعی اخلاقی: مانند پرداخت بیشتر کارمندان یا کار نکردن با شرکت های منفی اجتماعی.
مسئولیت اجتماعی فقط به شرکتها و سازمانها محدود نمی شود بلکه همه باید در برابر جامعه پاسخگو باشند. پزشکانی که برای درمان به مناطق محروم سفر می کنند یا دانشجویانی که در تابستان به روستاهای دور افتاده سفر می کنند مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده دارند.
چرا مسئولیت اجتماعی مهم است؟
مسئولیت شرکت علاوه بر کمک به حل بسیاری از مشکلات اجتماعی که شرکتها با آن روبرو هستند ، برای شرکتها نیز سودمند است. مسئولیت اجتماعی به شرکتها کمک می کند تا از یک برند مشهور برخوردار باشند و در نهایت اعتماد مشتریان ، کارمندان و تأمین کنندگان را جلب می کند. مسئولیت اجتماعی باعث می شود تا کارکنان نسبت به کار خود متعهد تر باشند. درنهایت ، مسئولیت اجتماعی شرکتها نیز به نفع شرکت ها است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: در اینجا الزامات استخدامی ، یک تایپیو وجود دارد!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا