عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها

1: درمانکده

بهترین سایت های حوزه تکنولوژی کی خوبه: یکی از تغییرات بسیار بزرگی که پس از شیوع ویروس کرونا در زندگی افراد به وجود آمد، ترجیح مشاوره های آنلاین به جای ویزیت حضوری پزشکان مختلف بود. سایت درمانکده سالهاست که در این امر پیشتاز بود و تا به امروز توانسته است که رضایت قابل توجهی از سوی مردم کسب کند. پزشکان و متخصصان بسیار معروفی در این وب سایت عضو هستند که این امکان فراهم شده هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری (تهران، اصفهان و مشهد) از این پزشکان نوبت بگیرید.

پس از گرفتن وقت از پزشک مورد نظر جهت گرفتن وقت مشاوره از یک متخصص مغز و اعصاب در درمانکده، پس از پرداخت حق ویزیت هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. در ویزیت های آنلاین این پزشکان در هر جای کشور یا دنیا که باشید، این امکان فراهم شده است که به صورت تصویری، صوتی و متنی با متخصص مغز و اعصاب تان در ارتباط باشید. جالب است بدانید که سایت درمانکده علاوه بر داشتن لیست بزرگی از برترین متخصصان ایران، دارای مجله پزشکی بسیار غنی و پر محتوایی است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات ارزشمندی پیرامون انواع بیماری ها و نحوه درمان آن ها و همچنین سبک زندگی سالم کسب کنید.

2: مرکز مغز و اعصاب کلینیک آرام

بهترین سایت فروش لوازم صوتی و تصویری: مرکز تخصصی مغز و اعصاب کلینیک آرام با ارائه انواع خدمات در زمینه های مختلف پزشکی و درمان انواع بیماری ها از جمله مشکلات مغز و اعصاب در تهران به صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به مردم است. تمامی متخصصان مغز و اعصاب در این مجموعه، جزء برترین پزشکان ایران هستند و با بهره گیری از به روزترین دانش و تکنولوژی در زمینه های مختلف، آماده انجام خدمات به تمامی افراد در سراسر کشور هستند.

3: کلینیک مغز و اعصاب نورالی

کلینیک مغز و اعصاب نورالی یکی دیگر از مجموعه های بزرگ متشکل از بهترین متخصصان فوق تخصص مغز و اعصاب در تهران است. این مرکز با بهره گیری از جدیدترین متد درمانی و توانبخشی مانند rTMS، نوروفیدبک و نقشه های مغزی پیشرفته به درمان بیماران مغز و اعصاب کمک می کند. این مجموعه متشکل از گروه منسجمی از جمله متخصصین نورولوژی ، مهندسی پزشکی ، نوروساینس و روانشناسی است که بهترین راه کارهای درمانی را به بیماران ارائه می دهد.

از جمله خدماتی که در کلینیک مغز و اعصاب نورالی به بیماران ارائه می شود می توان به برخی از خدمات از جمله درمان اختلالات اعصاب و روان، افسردگی، اضطراب، اسکیزوفرنی، دوقطبی، استرس، وسواس، پانیک های عصبی، پرخاشگری، اختلالات خلقی، بی خوابی و درمان اختلالات نورولوژی مثل سکته های مغزی، پارکینسون، ام اس، تومورهای مغزی، تشنج، میگرن، سردرد، وزوز گوش، دمانس های مغزی، سرگیجه، آلزایمر اشاره کرد.

4: دکتر علی کربلایی

مطب دکتر علی کربلایی دارای دو پزشک با بورد تخصصی مغز و اعصاب است که درمان بیماران را به صورت تیمی انجام می دهند. تجهیزات و روش های درمانی که برای بیماران در این مطب فراهم شده، مجموعه ای از بهترین روش ها و تجهیزاتی با برندهای برتر دنیا است که خدماتی مثل نوار مغزی، نقشه برداری مغزی، نوار عصب و عضله و آزمونهای به روز روان سنجی را می توانید در این مطب انجام دهید.

5: دکتر محمد صمدیان

دکتر محمد صمدیان متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورو آندوسکوپی، جراحی قاعده جمجمه و استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان لقمان حکیم است. دکتر صمدیان یکی از پیشگامان جراحی آندوسکوپی، تومورهای هیپوفیز و قاعده جمجمه و جراحی آندوسکوپی مغز در ایران است که دستاوردهای بسیار موفقی تا به امروز داشته اند.

از جمله خدماتی که توسط دکتر صمدیان می توانید دریافت کنید، می توان به موارد مثل جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورو آندوسکوپی، جراحی قاعده جمجمه، ونتریکولوستومی بطن سه در درمان بیماران مبتلا به هیدروسفالی، برداشتن کیست کلوئید بطن سوم مغز به روش آندوسکوپی، برداشتن تومور مغزی، درمان کیست های آرکنوئید به روش آندوسکوپی، اندوسکوپی ترانس ﺍﺳﻔﻨﻮﺋﻴﺪﺍﻝ ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺮﺩﺍﺷتن تومورهای قاعده جمجمه، جراحی های ستون فقرات به روش آندوسکوپی، عمل جراحی قاعده جمجمه و…. اشاره کرد.

6: دکتر شبنم رفیع زاده

دکتر شبنم رفیع زاده ششمین پزشک برتر متخصص مغز و اعصاب در این لیست است که دارای مدرک تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات و مدرک تکمیلی اختلالات حافظه از دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد.

از جمله خدماتی که توسط این پزشک می توانید دریافت کنید، به مواردی مثل درمان ام اس، درمان های جدید سردردهای شدید و مقاوم میگرن و سرگیجه، درمان و کنترل صرع و تشنج و سکته های مغزی، درمان اختلالات حرکتی و اختلالات حافظه و آلزایمر و زوال عقل، درمان اختلالات خواب و اختلالات بینایی و دوبینی و درمان مشکلات تعادل اشاره کرد.

7: دکتر گیو شریفی

دکتر گیو شریفی جزء یکی از اولین پزشکان دارای بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب در ایران است که در حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. دکتر شریفی تا به امروز پژوهش های بی شماری را در زمینه جراحی مغز و اعصاب به خصوص در جراحی های آندوسکوپیک تومورهای مغزی و هیپوفیز و جراحی قاعده جمجمه در سطح جهانی انجام داده اند.

از جمله خدماتی که دکتر گیو شریفی در مطب شان به بیماران ارائه می دهند می توان به مواردی مثل جراحی تومورهای قاعده جمجمه، نورینوم آکوستیک، تومورهای هیپوفیز به روش اندوسکوپیک از طریق بینی، تومورهای بطنی و تومورهای گلیان داخل مغزی و جراحی های ستون فقرات اشاره کرد.

8: دکتر محسن القاسی

دکتر محسن القاسی یکی دیگر از برترین متخصصان جراحی مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات و جراحی قاعده جمجمه از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند که دوره هاى تکمیلی خود را در زمینه جراحى هاى پیشرفته قاعده جمجمه، جراحى هاى آندوسکوپیک مغز، تومورهاى مغزی، تومورهای سی پی انگل، تومورهای هیپوفیز، تومورهای بطنی، تومورهای گلیال، جراحى مغز و اعصاب اطفال و جراحى هاى پیشرفته ستون فقرات، ناهنجاری ها و دفورمیتی ستون فقرات، دیسک کمر، دیسک گردن، تنگی کانال نخاعی را تحت نظر اساتید برجسته گذرانده است.

با مراجعه به وب سایت رسمی دکتر القاسی و گرفتن وقت مشاوره به صورت آنلاین و یا حضوری، می توانید به مجله پزشکی بسیار جالب و متنوع ایشان نیز دسترسی داشته باشید.

9: دکتر رضا سنجری

دکتر رضا سنجری نهمین جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات در این مقاله هستند که تا به امروز بیش از 2500 عمل جراحی موفق مثل عمل های جراحی تومور های مغزی، خونریزی های مغزی، هیدروسفالی و اختلالات تکاملی و… به ثبت رسانده اند.

علاوه بر خدمات مرتبط به مغز و اعصاب در مطب دکتر سنجری، خدماتی مثل جراحی دیسک کمر، جابجایی مهره ، جراحی های پیچیده ستون فقرات (گردن، پشتی، کمر:، جراحی تومورهای ستون فقرات، جراحی تومورهای مغزی و خونریزی های مغزی، آنوریسم مغزی، قاعده جمجمه، جراحی AVM مغزی، درمان انواع سردرد و جراحی سندرم تونل کارپال نیز صورت می گیرد. در بخش وبلاگ وب سایت هم دسترسی گسترده ای به انواع مقاله های علمی و آموزشی مرتبط با سلامتی خواهید داشت.

10: درمانگاه مغز و اعصاب و روان رها

آخرین مورد در این مقاله، درمانگاه فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها است. این درمانگاه فوق پیشرفته با مجوزهای قانونی و تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که به  صورت چند تخصصی و خصوصی صورت می گیرد. در این درمانگاه دسترسی گسترده ای به متخصصان مغز و اعصاب برتر ایران را خواهید داشت.

جمع بندی

در این مقاله ما سعی کردیم که 10 مورد از برترین پزشکان و کلینیک های معتبر مغز و اعصاب (نورولوژی) را به شما معرفی کنیم. هر زمان که احساس کردید که از اختلالات مغزی رنج می برید یا علائمی مشابه را تجربه می کنید، به احتمال زیاد می تواند علائمی از مشکلات مغزی و عصبی باشد. در چنین شرایطی در کوتاه ترین زمان ممکن باید به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

از جمله موارد اورژانسی که زنگ خطری برای مراجعه به متخصص مغز و اعصاب می تواند باشد عبارتند از: کاهش سطح هوشیاری، سکته مغزی، تشنج، ضربه به سر، حملات میگرن بازیلار، نابینایی ناگهانی مثل شروع ام اس، مشکلاتی مثل سردرد، سرگیجه، ضعف عضلانی و دردهای عصبی عضلانی هم می توانند جزو موارد غیر اورژانسی باشند که باز هم نیاز به بررسی توسط متخصص مغز و اعصاب دارند

دکمه بازگشت به بالا