عمومی

درد در اینستاگرام اینستاگرام! – باکره


شما به هیچ وجه SEO را در اینستاگرام نمی دانید ، و آن چه SEO نامیده می شود! چرا؟! یکی خودم هستم! بسیاری از کلاسهای درس در حوزه خود متخصص هستند اما در این داستان؟ متاسفانه نه! اینستاگرام برای تولید کنندگان محتوا ، ارائه دهندگان امنیت صفحه ، و … به کانون گرم تبدیل شده است!

اگر مرا دوست داشته باشید می خواهید ببینید اگر دنبال برنامه هستید و محتوای نسبی ایجاد می کنید چگونه می توانید در کنار من باشید. شما تقریباً در 90٪ پروژه های سئو موفق شده اید! شما می توانید پروژه LinkedIn من را در اینجا مشاهده کنید.

تقریباً یک ماه است که من شروع به بهبود کار در اینستاگرام خود کردم! اما من بدون برنامه خیلی پست می کنم تا تقریباً هیچی! اما چند روز از ارسال این سایت می گذرد. من از این موضوع بسیار خوشحالم در بدترین حالت ، این بدان معنی است که شما خوب پست می کنید ، اما خیلی دیر پست می کنید ، که مفید نیست!

خوب ، تصمیم می گیرم به زودی پست کنم! این برای من بسیار دشوار است. چیزی که من از دوستان اینستاگرامم یاد گرفتم این بود! پست را ترک کنید! بیش از حد تنظیم و حرکت نکنید و این داستان ها را انجام ندهید.

نکته عجیب اینستاگرام این است که می توانید بدون هیچگونه پست و طرح مشابه ، یک صفحه کثیف ایجاد کنید و تعداد کاملی از دنبال کنندگان را بدست آورید! چرا؟ چون بزودی مطالب خوبی می گیرید! سایت بالاست ، گرچه شما آن را طراحی نمی کنید! آیا نمونه ای می خواهید؟ اینستاگرام Grivi را اینجا ببینید! حاوی مطالب عالی! اما این یک آشفتگی است! این تصویر از صفحه اول این صفحه است.

عکس اینستاگرام گری وای
عکس اینستاگرام گری وای

خدایا این طرح چیست ؟! اگر او را ببینید ، او تقریباً هر 4 ساعت یک پست ارسال می کند و ارسال های وی عالی است! شما به آن نگاه می کنید و متوجه آن می شوید.

من نمی خواهم یک نمونه ایرانی را مثال بزنم ، اما صفحات بسیاری وجود دارد که محتوای خوبی تولید می کنند و از طراحی خوبی برخوردار هستند.


اما آنچه تاکنون آموخته ام این است که هیچ ارتباطی با این موارد ندارد! شما محتوای نسبتاً خوبی را رها می کنید و حتی نمی خواهید آن را زیاد ویرایش کنید! دنبال کننده می رود روی صفحه شما!

خوب ، یک سری صفحه وجود دارد که دنبال کننده های جعلی را خریداری می کند (بعضی ها اکنون می گویند واقعی است اما آن را باور نکنید) شما دو دست دارید که این باعث بدبختی شما می شود!

آیا نمونه ای می خواهید؟ پیدا کردن کار دشواری نیست ، اما یا صفحه خریداری شده است یا حاوی جعلیات زیادی است ، با این حال ، دارای خواص کامنت نیست ، و نه دوست دارد و …

خوب ، دوستانی هستند که تماس می گیرند … علائم رسانه ای دارند و من نمی دانم از چه چیزی مراقبت کنم … آنها از اسپانسر پول می گیرند و شما باید زنجیر را دنبال کنید و … یک کلمه را نگویید! ممکن است برای پیگیری آن هزینه ای نداشته باشد! اما بگذارید این صفحات کلاهبرداری برای همیشه ادامه یابد! بگذار تا نشانت دهم! متوسط ​​پولی که این دوستان از یک اسپانسر تاسف بار خود برای یک هفته دریافت می کنند ، در حدود 35 تا 50 میلیون است! خوب ، بگذارید بگوییم 35 میلیون. فرض کنید باید 100 نفر را دنبال کنید. چند برابر 100 برابر 35 میلیون؟ من از نظر ریاضیات بد نیستم ، اما هنوز هم متعجب هستم! 3.5 میلیارد تومان برای یک هفته! بخشی از این پول به مؤلفی می آید که به برنامه می آید و بیشتر آن به دوستان می رود! آنها 100 میلیون تومان به برنده می دهند! بیایید یک لحظه فکر کنیم ، چرا ما به این کلاهبرداران فرصت می دهیم ؟! نادیم!


به طور خلاصه ، من در حال بهبود صفحه اینستاگرام خود هستم و می خواهم وبلاگ سایت خود را به چند روش ترسیم کنم.

من به اینجا خواهم آمد و به شما خواهم گفت اگر پیشرفت کردم ، چه کردم.

من فرش هستم ، شما می دانید ، و در روزهای آینده احساس درد بیشتری می کنم 🙂



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: درد در اینستاگرام اینستاگرام! – باکره

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا