عمومی

درباره Terlo Ban و برنامه ای که جاش می تواند از آن استفاده کند


سلام حال شما چطور
مدتی ننوشته ام و واقعاً صبر ندارم که بنویسم ، اما مدتی قبل دوباره کار انرژی خود را انجام داده ام. فهمیدم که خستگی بی معنی است و شما باید ادامه دهید
شاید همه شما شنیده باشید که Terlo به صفوف تحریم کاربران ایرانی پیوسته است و هیچ دسترسی IP ایرانی دیگری وجود ندارد. خوب ، ترلو با همه نقاط قوت و ضعف خود ، انتخاب جالبی برای همه بود. صادقانه بگویم ، این امکانات نیز از امکانات قابل قبولی بود و البته هر چه که بود ، دست خود را به طور خلاصه گذاشت و گذاشت.

مدتی است که جایگزین Terlo شدم و همچنین از برخی نرم افزارها استفاده کردم تا ببینم کدام یک ممکن است به من در انجام کار مناسب کمک کند.
خوب ، ابتدا به تیسلو رفتم. در حقیقت ، تسکوولو همان ترلو آهنین بود. باز هم همین محیط و همان امکانات ، تقریباً تقریباً.
مشکل اصلی من با Tesculo در بخش گزارش و چرخه وظیفه بود. چه مفهومی داره؟ تصور کنید که من برای یکی از همکارانم شغلی ایجاد کردم و از آن زمان تاکنون ، همه چیز مربوط به این کار در همان کارت کار بود و از طریق نظرات می توانیم به ما بگوییم که پیشرفت داریم. اما این وقتی است که تعداد نظرات افزایش می یابد بسیار استرس زا است. شما متوجه چرخه کار نمی شوید و ممکن است چیزی در وسط از بین برود
بنابراین به سراغ برنامه های دیگر رفتم.
برنامه دیگری که به من پیشنهاد شد #Mizito بود. Mizito در واقع یک سیستم مدیریت مشاغل است ، اما نکته جالب اینجاست که کل سیستم در قالب یک شبکه اجتماعی پیاده سازی می شود. این وظایف و وظایف را در قالب شبکه اجتماعی داخلی یک شرکت ایجاد می کند و همچنین گزارش های بسیار خوبی را ارائه می دهد. همچنین کل چرخه ماموریت را نمایش می دهد. به نظرم بد نیست که #Mizito را چک کنید و برای مدت کوتاهی از آن استفاده کنید زیرا می توانید برای شروع به صورت رایگان از آن استفاده کنید.
امیدوارم برایتان مفید بوده باشد
وداع با اکتشافات دیگر

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: درباره Terlo Ban و برنامه ای که جاش می تواند از آن استفاده کند

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا