سلامتی و پزشکی

درباره درمان ریشه دندان و همان عصب کشی چه می دانید؟

آیا تا به حال دندان درد شدیدی داشته اید؟ این به شما نشان می دهد که آسیب تماما به پایه دندان می رسد و ضروری است درمان کانال کانال ماندوآ

نیاز به درمان ریشه با رعایت اصول اولیه بهداشت دهان و دندان و مراقبت صحیح از دندان های درمان شده با ریشه، این دندان ها می توانند تا پایان عمر سالم بمانند. اما گاهی اوقات دندان درمان شده خوب نمی شود و پس از گذشت ماه ها یا سال ها از اولین درمان دوباره باعث درد و سوزش می شود که ممکن است به دلیل درمان ناقص قبلی، شکستگی تاج یا از دست دادن دندان ها باشد. قبل از دندان، کانال های ریشه اضافی و موارد دیگری وجود دارد که البته با صلاحدید متخصص اندودنتیست باید مجددا مورد بررسی قرار گیرند.

این درمان به طور کلی بدون درد است. زیرا با بی حسی موضعی انجام می شود. پس از پایان بیهوشی هیچ دردی احساس نخواهید کرد. پس از درمان کانال، یک درد شایع وجود دارد. به ندرت، برخی از افراد ممکن است پس از درمان ریشه احساس درد شدید کنند، اما تعداد کمی از افراد این درد را احساس می کنند.

درمان شکل پذیر 1 ساعت بعد از درمان غذای جویدنی نخورید.

در مورد درمان کم آبی و عصب کشی چه می دانید؟

ممکن است تا دو هفته پس از درمان کانال دندان درد داشته باشید. در این صورت می توانید طبق تجویز دندانپزشک از مسکن استفاده کنید و در صورت برطرف نشدن درد به دندانپزشک مراجعه کنید.

تورم در ناحیه کانال طبیعی است و در صورت بروز، برای دریافت آنتی بیوتیک مناسب به دندانپزشک خود مراجعه کنید و از مصرف داروهای بدون نسخه خودداری کنید.

حدود یک ماه پس از درمان کانال ممکن است هنگام جویدن فشار و درد احساس کنید. این احساس به مرور زمان کاهش می یابد. در صورت تداوم یا افزایش درد به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

دندان هایی که تحت درمان کانال هستند شکننده هستند. از فشار دادن روی ناحیه دندان خودداری کنید و سعی کنید آن را بپوشانید تا دندان نشکند.

در بهترین حالت، 80 درصد شانس درمان ریشه موثر وجود دارد. در صورت عدم موفقیت دندانپزشک، درمان ریشه یا جراحی ریشه انجام می شود.

در مورد درمان کم آبی و عصب کشی چه می دانید؟

متخصص ارتودنسی مناسب کیست؟

ارتودنسی دندان یکی از روش های دندانپزشکی که امروزه بسیاری از افراد برای مرتب و مرتب کردن دندان های خود از آن استفاده می کنند.

گوش دادن ارتودنسی ممکن است به ذهن متبادر شود. این بهترین راه برای نوجوانان است و در این سن بهترین زمان برای انجام آن است، اما در حال حاضر می توان گفت که بیشتر آنها بزرگسالان هستند.

بهداشت دهان و دندان یکی از موارد مهمی است که نقش مهمی در سلامت دارد بنابراین باید مراقبت از آنها را در اولویت قرار دهید و سن توانبخشی یا درمان را نمی دانید.هدف داشتن دندان است.شما سالم هستید. برای جلوگیری از آسیب به سایر قسمت های بدن شما.

علاوه بر این با مراقبت از دندان های خود چهره ای دلپذیرتر و لبخندی دلپذیرتر خواهید داشت و این باعث می شود که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و بتوانید در جمع احساس بهتری داشته باشید.

اما قبل از انجام کلیه اقدامات ارتودنسی چه کنیم؟

  • انتخاب متخصص ارتودنسی دندان:
  • قرار ملاقات با متخصص ارتودنسی را تعیین کنید:
  • قیمت از

به این موارد برای دندانپزشکی ارتودنسی فکر کنید و سپس درمان خود را شروع کنید. فراموش نکنید که مدت زمان درمان این روش بسیار طولانی است و نیاز به صبر دارد.

در مورد درمان کم آبی و عصب کشی چه می دانید؟

کامپوزیت دندان یک روش پرکاربرد برای درمان دندان است

کامپوزیت دندان این روش جدید مراقبت از دندان است و باعث می شود لبخندی دلپذیر داشته باشید. کامپوزیت های دندانی برای تمیز کردن و مسواک زدن دندان ها استفاده می شود و بسیاری از افراد قبلاً این کار را انجام داده اند و دندان های زیبایی دارند.

کامپوزیت یکی از بهترین خدماتی است که می توانید در مراقبت از دندان استفاده کنید. با این روش درمانی با ابزار مخصوص، فرم دندان های شما به رنگ طبیعی دندان در می آید و لبخندی دلنشین به شما هدیه می دهد.

به علاوه با استفاده از این روش می توانید دندان های آسیب دیده را ترمیم کرده و دندان های خود را تمیز و زیبا کنید.

اما ممکن است از خود بپرسید که دندان های ترکیبی در کنار زمان و هزینه ای که برای آن صرف می شود چقدر دوام خواهند آورد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که عمر کامپوزیت عمدتاً به شما بستگی دارد. پس از مراقبت های لازم و نظارت منظم بر بهداشت دهان و دندان می توانید عمر بیشتری نسبت به دندان های ترکیبی داشته باشید. خودت استفاده کن

اما به طور کلی پس از قرار دادن کامپوزیت دندان می توان حداقل 5 تا 8 سال عمر کرد. برخی از نکات مفید عبارتند از:

از بین بردن پسته، آجیل، بادام و انواع غذاهای سفت یا جویدن یخ، ته دیگ و دندان طبیعی بسیار مخرب است. این آسیب به ویژه در مورد دندان های ترکیبی بیشتر است و در صورت عدم درمان، خطر شکستگی یا تغییر رنگ بیشتر است.

عاداتی مانند نگه داشتن سوزن، پوست سر یا اشیاء خارجی روی دندان می تواند به کامپوزیت آسیب برساند. در واقع آنچه دوام کامپوزیت دندان را تضمین می کند نحوه نگهداری آن است.

مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و سایر مراقبت های پزشکی توصیه شده توسط پزشک باید با دقت و به طور منظم انجام شود تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.

برای بازدید منظم از کامپوزیت و بهداشت دندان برنامه ریزی کنید. مصرف رنگ هایی مانند چای، قهوه و تنباکو (سیگار و قلیان) باید در تمامی درمان های زیبایی کاهش یابد. تأثیر رنگدانه ها بر روی کامپوزیت های دندانی (مواد همرنگ دندان) بیشتر از لمینت ها و روکش های سرامیکی است. این مراقبت در تمیز کردن دندان ها نیز بسیار اساسی است. در صورت وجود شکستگی، کامپوزیت دندان باید ترمیم شود.

در روش باندینگ دندان از سرب و کامپوزیت نقره استفاده می شود. آنها کامپوزیت های رزینی مقاوم در برابر نور هستند که هنگام قرار گرفتن در معرض نور آبی جامد می شوند.

این مواد نرم‌تر، صاف‌تر و گران‌تر هستند و بسیار نزدیک به دندان‌های طبیعی هستند و به راحتی برای شما اعمال می‌شوند.

برای ترمیم و درمان دندان باید آن را نزد متخصص ببرید تا کار شما را بهتر انجام دهند.

کلینیک قلهک تهران یکی از کلینیک های تخصصی دندانپزشکی است که دندانپزشکان خاص خود را دارد و برای کسانی که به دنبال درمان دندان با دندانپزشک مجرب هستند می توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 26640957-021 یا 26640907-021 تماس حاصل فرمایید.

در مورد درمان زوال عقل و عصب کشی چه می دانید؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا