عمومی

خلاصه کتاب ، غول های بازاریابی شبکه ای (30 مقاله از مردان خردمند برای شبکه جهانی بازاریابی) توسط حمید ادجی


غول های بازاریابی شبکه ای
غول های بازاریابی شبکه ای

دوستان این کتاب را می توانید در یک بخش از وب سایت من بخوانید. خلاصه کتاب را در اینجا ذکر خواهم کرد و در پایین صفحه پیوند را به صفحه مربوطه می رسانم. خوشحالم که از سایت خود بازدید کردم و در مورد سایت اظهار نظر کردم. www.hosseinalimohammadi.com

درباره کتاب:

آنچه شما در این کتاب می خوانید مجموعه ای از 30 مقاله از بزرگان بازاریابی شبکه جهانی است: کیوساکی و ترامپ: به عنوان رهبران تجارت ، در مورد قدرت شبکه ها صحبت می کنند. تام شرودر: در مورد مهارتهایی که برای بازاریابی شبکه خود نیاز دارید صحبت می شود. شناختن فاضلاب: نحوه تنظیم موج و حرکت را به شما یاد می دهد. مارک گارنل: او دلایل موفقیت خود را برای شما بازگو می کند. رندی گیج: علاوه بر داستان زندگی شخصی خود ، او در مورد نحوه برخورد با مشتری صحبت می کند. جیم ران: بررسی مهمترین عامل پول و سرمایه نیست. و مردان بزرگ دیگر این اثر ، هر یک از آنها تجارب ارزشمند خود را در طول مسیر مبادله می کنند. تغییر در دنیای تجارت ، استفاده از روشهای جدید فروش و بازاریابی را غیرقابل اجتناب کرده است و از مهمترین این تغییرات ، کاهش اثربخشی تبلیغات گروهی از یک سو و افزایش اثربخشی مشاوره شخصی و تبلیغات شفاهی از طرف دیگر است. بازاریابی شبکه ای که به شبکه ها ، فروش مستقیم و روابط تعاملی متکی است ، یکی از موثرترین روش های بازاریابی است.

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای

1. بدون فکر کردن روی صحنه است بینش و رفتار مردم

2. مردم قادر به تحمل طعن و خنده (استقامت) هستند

3جذابیت ایجاد کرده و افراد را به سمت خود جذب می کند نقش رهبری

4. هنگام شروع حرکت ، ریسک کنید

5. تلاش مشترک یا اول دنبال کنندگان در آغاز حرکت: زیرا پیروان همانهایی هستند که مجنون را به سمت خود سوق می دهند رانندگی آنها انتخاب می کنند.

6. مسیری ساده و واضح برای حرکت ایجاد کنید (برای مخاطب قابل درک است)

7. دنبال کنید از روش و روش سیستم بازاریابی شبکه ای (بازاریابی شبکه ای) گرفته تا موفقیت و جلوگیری از تغییر مداوم و مداوم در روش انتخاب شده (طبق شرکتی که شما انتخاب می کنید عمل کنید).

8. از این طریق باید باشد ویژگیهای رانندگی و مهارتهای رهبری دیگران باش

9. آموزش بازاریابی شبکه ای (بازاریابی شبکه ای): 1. نفوذ (توانایی استفاده از دیگران) 2. کنترل حرفه ای سازمان 3. خلاقیت 4. توسعه و گسترش مشاغل 5. پیش بینی درآمد

10. ترامپ اعتقاد بر این است که برای موفقیت در بازیابی شبکه (بازاریابی شبکه ای) باید ویژگی های زیر را داشته باشیم: 1- اشتیاق و اشتیاق کافی دارید. اجتماعی باشید و بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. از منطقه امن خود خارج شوید 4. مهارتهای رانندگی 5. مسئولیت پذیری

11. پنج اصل برای موفقیت در بازاریابی بازاریابی (بازاریابی شبکه ای) از یک بدتر 1. اخلاق مثبت 2. اعتقاد به شغل و کار شما 3. داشتن یک هدف 4. اشتیاق و انگیزه 5. مثبت بودن 6. مهارت در انجام کار شما

12. از دیدگاه رندی گاج با توجه به بازاریابی شبکه ای (بازاریابی شبکه ای) ، باید از اصول زیر پیروی کنید. همیشه جلسات مقدماتی را با افراد موفق و ناموفق برگزار کنید ، زیرا افراد موفق در این زمینه (بازاریابی شبکه ای) تجربه کافی دارند. همیشه از یک جلسه مقدماتی مقدماتی با شخص ثالث استفاده کنید. مهارت های مقدماتی خود را به خوبی بیاموزید و این مهمترین اصل در بازاریابی شبکه ای است.

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای

13. خانم کیم کلاد دانستن چگونگی وارد کردن و استفاده از کلمات از مهمترین عوامل در بازاریابی شبکه (بازاریابی شبکه) مهم است که آیا این کلمات در رأس محصولات ما هستند یا در رابطه با برنامه کاری شرکت است.

14. در جلسات بازاریابی شبکه ای ، استفاده از جملات یا ویژگی های زیر هیچ نتیجه ای را به دنبال نمی آورد: 1- عمومی سازی و استفاده از جملات بی ربط (جملاتی که مخاطبان آن ها نمی دانند) 2. از کلمات و اصطلاحات تخصصی استفاده نکنید 3. مبالغه و اغراق. راه حل این مشکل استفاده از داستان نویسی محصول و اتفاقات پیرامون این محصول است و این باعث می شود تا احساسات برای مخاطب بهترین راه برای پاسخ به سوالات و نگرانی های دیگران باشد.

15. اگر کاری انجام دهید و نتیجه آن را نگیرید ، آن را تغییر دهید ، اگر روی چیزی تمرکز کنید ، ناپدید می شود.

16. موفقیت آرامش خاطر است ، چیزی کمتر

17. تلاش دیگران را دست کم نگیرید نتیجه به آنها

18. در بازاریابی شبکه ای ، محصولات و فرصت های درآمد برای همه یکسان است و همین امر باعث می شود ما از دیگران متفاوت باشیم. ارتباطات ماست ریشه در مهارت ها و اصولی دارد که ما استفاده می کنیم.

19. راه های حل مشکلات: 1- آنها را بدون ترس و … بپذیرید. مشکلات اجتناب ناپذیر است. 2-حضور آن برای رشد ما ضروری است. 3- احساسات را احساس کنید طرز فکر سازنده برای آنها ، دیدگاه استاد و معلم نسبت به آنها (هر چه کوهها بزرگتر باشند ، به پیروزی ها افتخار می کنند) 4) زمان واقعی ماهیت مشکلات(مشکلات و مشکلات داخلی بزرگترین دشمن در مواجهه با مشکلات خارجی ما است که به راحتی احساس می شود.) ترس از مواجهه با موانع غیرواقعی یا توهم در مورد مشکلات.

20. انسان محصول مجموعه تصمیماتی است که در گذشته گرفته است. شما کسی هستید که تصمیمی را اتخاذ می کنید که محیط و جهان اطراف شما را شکل می دهد (یادم است که در جایی می خوانم که زندگی انسان تصمیمات فوری شما می دانید. و تصمیماتی که می گیریم نتیجه است. نگرش و طرز تفکر از طرف دیگر ، تصمیمات ما به عادت های طولانی مدت ما تبدیل می شوند. (متن مطالعه قبلی من اقتباس نشده است)

اطلاعات بیشتر را در لینک زیر بخوانید:

yun.ir/cyuhcg

حسینعلی محمدی

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: خلاصه کتاب ، غول های بازاریابی شبکه ای (30 مقاله از مردان خردمند برای شبکه جهانی بازاریابی) توسط حمید ادجی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا