بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

خرید قالب وودمارت در ایران (بهترین نسخه) + دموهای فارسی

خرید قالب وودمارت به عنوان یکی از بهترین قالب های سایت های فروشگاهی وردپرسی، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سایت های برتر در زمینه فروش محصولات و خدمات وردپرسی وجود دارند که قالب وودمارت را هم به فروش می رسانند. اما خرید از کدام سایت بهتر است و کدام یک دموهای فارسی این قالب را نیز ارائه می دهند؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا قالب وودمارت سایت های مختلف را بررسی کنیم و بهترین را نیز معرفی کنیم.

مقایسه نسخه های ارائه شده قالب وودمارت در سایت های مختلف

خرید قالب وودمارت همان طور که در بالا بیان کردیم، از طریق تعدادی از سایت های ایرانی مانند یونی وودمارت، وردپرس باران، راستچین و ژاکت انجام می شود. با این حال این سایت ها هر کدام قالب وودمارت را بر اساس ویژگی های مختلفی ارائه می دهند که باید با هم مقایسه شده و سپس برای خرید تصمیم گیری شود. به همین دلیل در اینجا تعدادی از ویژگی های مهمی که قالب وودمارت باید داشته باشد را در سایت های مختلف مقایسه می کنیم تا با بهترین سایت در این میان مشخص شود.

تعداد دموهای فارسی قالب وودمارت

 

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای خرید قالب وودمارت در نظر گرفته می شود، دموهای فارسی است. دموهای قالب وودمارت به شما این امکان را می دهد تا تنها با چند کلیک ساده بتوانید سایت فروشگاهی خود را در اختیار داشته باشید.

هم چنین دموهای قالب وودمارت باید راستچین و فارسی شده باشند. یونی وودمارت و وردپرس باران 288 دمو ارائه می دهند که 144 عدد از آن ها فارسی است. راستچین 24 دموی فارسی و ژاکت 12 دموی فارسی ارائه می دهد. هم چنین دموها به صورت یک بسته نصبی آسان در اختیار قرار می گیرند.

لایسنس قالب وودمارت و استفاده از امکانات

لایسنس یکی دیگر از ویژگی های مهم است که به کاربر امکان استفاده از امکانات و نصب قالب روی سایت های دیگر را نیز می دهد. این لایسنس توسط سایت ارائه دهنده اصلی مشخص می شود. با این حال لایسنس در یونی وودمارت به صورت کامل فعال سازی شده و از تمامی امکانات قالب برای سایت ها می توان استفاده کرد. وردپرس باران تمامی امکانات را داشته اما برای یک سایت در نظر گرفته می شود. ژاکت و راستچین خود محدودیت هایی برای قالب در نظر گرفته اند که این استفاده کاربر را نیز کمتر می کند.

افزونه های همراه قالب وودمارت

تعداد 7 افزونه رسمی در زمان خرید قالب وودمارت در سایت اصلی آن موجود است که راستچین، ژاکت و وردپرس باران همین 7 عدد را در سایت خود نیز ارائه می دهند. اما یونی وودمارت 20 افزونه پرمیوم نیز به اضافه این 7 عدد برای کاربران در نظر گرفته است که به عنوان هدیه قابل دانلود است.

هزینه های مربوط به قالب وودمارت

بعد از خرید قالب وودمارت نیاز به نصب آن روی وب سایت وردپرسی خود دارید. نصب این قالب کار سختی نیست اما اگر تازه کار باشید، حتما نیاز به کمک پیدا می کنید. در وب سایت های یونی وودمارت و وردپرس باران، آموزش نصب قالب به صورت رایگان ارائه  می شود.

اما در راستچین و ژاکت باید مبلغی را برای آموزش نصب پرداخت کنید . این موضوع خدمات پشتیبانی بعد از خرید را نیز نشان می دهد. شما می توانید از یونی وودمارت و وردپرس باران به صورت همیشگی و رایگان پشتیبانی داشته باشید. اما برای راستچین و ژاکت این خدمات تا 6 ماه اعتبار دارد.

فونت های فارسی قالب وودمارت

فونت سایت و استفاده از آن یکی دیگر از موارد مهم است که هنگام خرید قالب باید آن را در نظر گرفت . نسخه اصلی قالب وودمارت فونت فارسی ندارد. اما سایت های ارائه دهنده ایرانی همزمان با راستچین کردن، تعدادی فونت فارسی را نیز به قالب اضافه کرده اند . سایت های یونی وودمارت و وردپرس باران 100 فونت فارسی به صورت استاندارد شده برای وب دارند. اما راستچین 30 فونت و ژاکت 4 فونت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خرید قالب وودمارت را از کدام وب سایت انجام دهیم؟

 

حال که با ویژگی های مهم قالب وودمارت در سایت های مختلف و نحوه ارائه آن ها آشنا شدید، ممکن است از خود بپرسید که خرید وودمارت را از کدام وب سایت انجام دهم؟ همان طور که در بالا مشاهده کردید، از بین چهار سایت معرفی شده، یونی وودمارت و وردپرس باران عملکرد بهتری از نظر امکانات و خدمات بعد از فروش قالب ارائه می دهند.

با این حال یونی وودمارت از باقی سایت ها بهتر به نظر می رسد. شما می توانید قالب وودمارت را به صورت فارسی شده با فونت های فارسی مختلف و همراه با هدیه افزونه های پرمیوم بسیار ضروری خریداری کنید. قیمت نیز برای شما مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. هم چنین این سایت خدمات پس از فروش رایگان در مدت زمان طولانی ارائه می دهد که باعث بیشتر شدن مزایای آن می شود.

خرید قالب وودمارت در ایران

خرید قالب وودمارت برای وب سایت فروشگاهی وردپرسی یکی از مهم ترین اقدامات است. این قالب باید از سایت ارائه هنده ایرانی خریداری شود که تمامی امکانات نسخه اصلی را به همراه داشته باشد. یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت در ایران این ویژگی را داشته و قالب وودمارت را به صورت اورجینال در اختیار کاربران قرار می دهد.

دکمه بازگشت به بالا