عمومی

خرید ارگان پاپ آپ. ارزان و کارآمد


در حال حاضر گروه ها و کانال های زیادی در پیام رسان تلگرام در زمینه های مختلف فعال هستند. مدیران کانال های تلگرامی همیشه به دنبال راهی برای افزایش عضویت در کانال خود هستند. یک راه خرید عضو تلگرام است ، کاری که یک شرکت تبلیغاتی انجام می دهد. اگر قصد خرید عضویت در کانال تلگرام خود را دارید ، یک عضو پنجره خریداری کنید این می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. در این مقاله از سایت یاراپلاس ما پنجره عضو تلگرام و مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

نمایندگی تلگرام
نمایندگی تلگرام

حتماً چندین بار به ذهن شما خطور کرده است که هنگام کار با تلگرام ، تبلیغاتی در صفحه موبایل شما نمایش داده می شود و از شما می خواهد به یک کانال یا گروه تلگرامی بپیوندید. این روش تبلیغاتی Groups و Popup Telegram نام دارد. در این روش با ارسال نوتیفیکیشن به کاربران تلگرام بصورت آنلاین ، لازم است در صورت تمایل به یک کانال یا گروه تلگرامی بپیوندند. این روش بسیار شبیه به خرید یک عضو پروکسی است زیرا در هر صورت عضو با رضایت خود به کانال ها می پیوندد. به خاطر داشته باشید که خرید عضو پنجره فقط در تلگرام های غیر رسمی مانند تلگرام طلایی امکان پذیر است. افزایش تعداد اعضا از طریق پاپ آپ مزایای زیادی برای کانال تلگرام شما دارد. یکی از مزایای مهم استفاده از این روش اصالت اندامهای جذب شده است. در زیر ، ما در مورد سایر مزایای خرید یک عضو پنجره بیشتر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر به عنوان مدیر کانال برای فروش محصولات مختلف از طریق تلگرام کار می کنید ، باید بدانید که اصالت اعضای خریداری شده بسیار مهم است. زیرا اعضا زمانی مفید هستند که اصیل باشند و علاقه مند به خرید محصولات یا خدمات شما باشند. خرید اعضای جعلی و غیرواقعی این کانال ها بی ارزش است. از آنجا که اعضای غیرواقعی از شما خرید نمی کنند ، به درد شما نخواهند خورد. آنها همچنین اعضای واقعی هستند که می توانند پست های کانال شما را به اشتراک بگذارند و به افزایش تعداد اعضای کانال شما کمک کنند. البته اگر می خواهید کانال شما از عضویت با کیفیت بهتری برخوردار باشد ، تولید محتوای با کیفیت را در دستور کار خود قرار دهید. وقتی عضو خود را از طریق روش popup خریداری می کنید ، اعلانی فقط برای افرادی ارسال می شود که حساب واقعی تلگرام دارند ، بنابراین اعضایی که از طریق این روش جذب می شوند کاملا واقعی هستند.

هر روز تعداد زیادی از افراد از برنامه های پیام رسان تلگرام استفاده می کنند و همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم ، این تبلیغ فقط به افرادی نشان داده می شود که دارای یک حساب کاربری واقعی تلگرام هستند ، بنابراین شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از اعضای واقعی یک گروه یا کانال تلگرام را بدست آورید. اضافه کردن.

قبل از خرید ممبر از طرق مختلف ، توجه داشته باشید که پس از افزایش تعداد اعضا ، همیشه درصدی از اعضا کانال را ترک می کنند. در برخی موارد ، از دست دادن اعضای کانال به قدری زیاد است که خرید عضو هیچ فایده ای ندارد. اما باید بدانید که خرید یک عضو پنجره کمترین ضرر را خواهد داشت. زیرا افرادی که به موضوع کانال شما علاقه مند هستند به کانال شما می پیوندند. یکی از راه های افزایش آمار کانال شما ایجاد تیزر تبلیغاتی برای معرفی برند شما است ، زیرا اعضا همیشه می خواهند با پرسنل فنی برند مورد استفاده خود آشنا شوند. به این ترتیب ، برخلاف عضویت اجباری ، افراد انتخاب می کنند که بخواهند وارد کانال شما شوند یا نه. با افزایش تعداد اعضا ، نگهداری آنها به نوع فعالیتهای شما در کانال مربوط می شود ، بنابراین اگر استراتژی صحیحی را دنبال کنید ، میزان از دست دادن اعضای کانال شما بسیار کمتر خواهد شد.

خرید یک عضو تلگرام از طریق پنجره های بازشو می تواند برای همه کانال ها مفید باشد ، با این حال ، اگر کانال تلگرام شما دارای مشکلات کلی است ، توصیه می کنیم از روش های ارزان تر دیگری برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام خود استفاده کنید. زیرا میزان از دست دادن اعضای بدن در کانالهای عمومی بسیار زیاد است. اما اگر کانال شما در یک مکان خاص کار می کند و مورد علاقه گروه خاصی از کاربران تلگرام است ، پس استفاده از روش popup برای افزایش عضویت می تواند راه حل خوبی باشد. این راه خوبی برای شروع مار نیست ، هر چقدر هم که پایتون را خوب راه اندازی کنید ، برای کانال های طاقچه مناسب نیست زیرا کانال های طاقچه مورد علاقه همه نیستند و شما باید مخاطبی را اضافه کنید که مطمئن باشید محتوای شما را دوست دارند. به عنوان مثال ، اگر کانال تلگرامی شما لباس کودک را به فروش برساند ، فقط اعضای دارای یک کودک نو پا به نفع شما خواهند بود زیرا این افراد می توانند مشتری بالقوه شوند. این روش همچنین برای کانالهای تازه تاسیس که به دلیل هزینه شروع به کار می کنند توصیه نمی شود یک عضو پنجره خریداری کنید این بسیار بیشتر از روش های دیگر است.

پس از اشتراک در کاربرانی که به روش بازشونده ای وارد کانال می شوند ، سرپرست می تواند از طریق چت خصوصی با اعضای جدید چت کند. برای اطمینان از اصل بودن اعضای پنجره ، تعدادی از اعضای جدید را به طور تصادفی انتخاب کنید و از آنها درباره مفید بودن پست های کانال خود یا رضایت آنها از کانال س questionsال کنید. اگر قسمت زیادی از آنها به شما پاسخ دهند ، می توانید از واقعی بودن اعضای جدید کانال خود مطمئن باشید.

  • قبل از خرید عضو ، پست های جذاب را در کانال تلگرام خود ارسال کنید.
  • جذابیت آخرین پست کانال شما نقش زیادی در جذب اعضا دارد.
  • زمان ارسال پنجره بازشو را هنگام انتخاب بیشتر کاربران در مسنجر تلگرام ، به صورت آنلاین انتخاب کنید.
  • عنوان و تصویر مناسب کانال خود را انتخاب کنید.
  • از ابتدای تبلیغات پنجره ای کانال خود تا پایان چیزی ارسال نکنید.
  • اگرچه درصد کمی از اعضای جذب کانال شما از طریق پنجره بازشو کانال شما را ترک می کنند ، اما شما باید انتظار داشته باشید که حداقل 20٪ از مشترکین را رها کنید.

با خرید اعضای تلگرام از طرق مختلف می توان تعداد اعضای کانال را افزایش داد. یک عضو پنجره خریداری کنید همچنین یکی از راه های افزایش عضویت واقعی کانال های تلگرام است. این روش می تواند برای کانال های فروش محصولات مختلف از طریق تلگرام بسیار مفید باشد. از آنجا که اعضای وارد شده از طریق پاپ آپ به کانال های تلگرام واقعی هستند و میزان اعضای کانال در این روش بسیار کمتر می شود. همچنین ، یکی از معایب خرید ارگ پاپ ، هزینه بیشتر آن در مقایسه با سایر روش ها است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: خرید ارگان پاپ آپ. ارزان و کارآمد

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا