عمومی

خدمات اسکورت سازمان یافته یا روسپیگری


در اواسط سال 1991 ، یک گزارش عامیانه من را از مدیر دبیرستانی دخترانی مثل پتاک غافلگیر کرد. این گزارش به نقل از شبکه های کلاهبرداری است که دختران ایرانی را برای روسپی گری به کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل می کند. موضوع فحشا دختران ایرانی در کشورهای عربی خلیج فارس ضربه بزرگی به شور و شوق ملتی بود که من جزئی از آن بودم. نتیجه همه این حملات این بود که ما تصمیم گرفتیم 3 سال طراحی کنیم و کار کنیم تا به این شبکه ضربه بزنیم.

نتیجه 3 سال کار بصورت شبانه روزی ، برخی نام های مستعار دختران و کوهی از تصاویر دختران ایرانی با وضعیت و سبک ویژه با این آدرس سرویس های گارد ایران. خدا به ما کمک کرد و ما توانستیم برخی عناوین را به واقعیت بیاوریم ، پس فهمیدیم که این شبکه هوشمند کار می کند ، نه فقط پورنو. به عنوان یک رهبر شبکه ، الکس با همکاری بسیاری از زنان این کشور ، شبکه بزرگی از نشان ها ، استخدام ، توجیه و اشتغال ایجاد کرده است.

بازوهای الکس در داخل ، که به آنها مدیر گفته می شد ، توسط طعمه اینستا و مهمانی های مختلط فریب خورده بودند و این نشانگر زندگی و امکانات یک ستاره و ملکه است که در این زمینه کار می کنند. ملکه کسی نبود جز مانلی ، مدیر ارشد الکس برای شبکه سازی.

در اینجا فهمیدیم که الکس از تکنیک رمزگذاری مانی برای قرار دادن دختران در حالت تمایل استفاده می کند که چاره ای جز روسپی شدن ندارند. بعد از اینکه 48 عضو اصلی این شبکه به من وارد شدند ، از جمله مانلی ، واقعیتهای تلخ بسیاری برای ما روشن شد که گفتن در اینجا بی معنی است …

برخلاف تصور عامه ، انگیزه اصلی دختران برای پیوستن به شبکه نیاز مالی نبود ، بلکه برون گرایی و جاه طلبی همراه با مبانی ضعیف ایمان بود. اکثر این افراد پس از چند سفر کاری ، عموماً نیازهای مالی خود را برآورده می کردند ، اما شیطان اجازه بازگشت طمع ثروت و شهوت را برای بازگشت از این طریق نداد.

قبلاً این رشوه عماد منتشر شده است.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: خدمات اسکورت سازمان یافته یا روسپیگری

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا