عمومی

حذف و حذف حساب در Rubica


نحوه ایجاد یک حساب روبیکا روزانه که در پایان این پست با ما باشد

Rubica نام یک برنامه پریمیوم است که خود را با تبلیغاتی مانند اینترنت رایگان معرفی کرده است و تعدادی از کاربران نیز آن را نصب کرده اند.

البته با نصب Rubica ، متوجه می شوید که هیچ ویژگی ای در این برنامه وجود ندارد و حتی اینترنت رایگان نیز که اغلب در تلویزیون تبلیغ می شد ، دیگر وجود ندارد و طبق گفته کاربرانی که در مورد Rubik’s در Google Play اظهار نظر داشتند ، اینترنت روبیکا حتی از پیام رسان های خارجی نیز انجام می شود. اینستاگرام و تلگرام بیشتر وجود دارد و ایده Rubika ایجاد اینترنت رایگان است که مدتی است در دسترس کاربران قرار گرفته است.

حتی Rubika سرعت بارگیری خوبی ندارد

اما در سایر برنامه های پیام رسان ایرانی با کیفیت ، تعرفه اینترنت شما به عنوان یک سوم محاسبه می شود ، بدین معنی که اگر یک گیگ را بارگیری کنید ، اینترنت شما را فقط با 300 مگابایت کاهش می دهد ، مانند نرم افزار چت و بله.

متأسفانه در روبیکا اینترنت رایگان وجود ندارد ، اما هیچ سوم اینترنت نیز وجود ندارد

نکته بدتر این است که داستان Emma Echo به جای تبلیغات پیام رسانهای قدرتمند و قدرتمند ایرانی از جمله Chat و Yes ، که توسط کاربران به عنوان بالاترین پیام رسان های ایرانی و ویژگی های منحصر به فرد در نظر گرفته می شود. اشخاصی مانند پیام رسانی بله به کارت ، تماس های صوتی و تصویری و پخش کانال و گروه های چت که فقط در روبیکا به صورت انحصاری در تلویزیون ارائه می شود و این برنامه رایگان در تلویزیون است ، مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است. با

گفته می شود فروش رسول سروش که متعلق به IRIB است ، به این دلیل است که IRIB بیشتر روی روبیکا متمرکز است.

اما تجربه ثابت کرده است که اگر برنامه و پیام ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند ، امکان پذیر نیست

اگرچه کاربران می توانند بر روی گوشی به روش ها و مدل های مختلفی نصب شوند ، اما در پایان آن توسط کاربران حذف می شود

ممکن است Rubica را به هر دلیلی بخواهید که یک حساب Rubika را حذف کنید نصب کرده اید

اما متأسفانه باید بگویم که هیچ گزینه ای برای حذف حساب یا حذف یک حساب Rubika در این برنامه وجود ندارد ، به این معنی که اگر در Rubica یک حساب کاربری ایجاد کنید ، قادر به حذف این حساب کاربری نخواهید بود و فقط می توانید از حساب خود خارج شوید.

در حالی که Rubica نسبت به کاربران ثبت نام شده اش بسیار شور و اشتیاق دارد ، کاربران آن چقدر فعال هستند؟

آیا نباید به انتخاب کاربران احترام بگذاریم و گزینه دلیل حساب را به این برنامه اضافه کنیم؟

آیا با اضافه کردن دلیل حساب روبیکا نمی توانید یک حساب کاربری ثبت شده اضافه کنید؟

در پایان ، دوستان من از شما دعوت می کنند که از پیام رسان های ایرانی با کیفیت بالا استفاده کنید تا بتوانید تجربه بدی را که در استفاده از روبیکا و احتمالاً سروش داشتید فراموش کنید.

توصیه می کنیم از مسنجرهای باکیفیت ، از جمله پیام رسان چت و بله استفاده کنید که دارای کیفیت بالا ، سریع و قدرتمندی هستند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: حذف و حذف حساب در Rubica

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا