عمومی

حاشیه اما سودآور اینستاگرام – کاما


آرم اینستاگرام قدیمی و جدید
آرم اینستاگرام قدیمی و جدید

.

اینستاگرام منفعل ترین شبکه اجتماعی جهان و یکی از معدود شبکه های اجتماعی فیلتر نشده در کشور ما است.

اینستاگرام نوعی ناجی برای بسیاری از شرکتهای ایرانی است که وارد فضای مجازی نشده اند و اصلاً نمی دانند چگونه با سایت کار کنند ، اما با گذشت زمان با عادت به اینستاگرام ، موفق به فروش آنلاین خود شدند.

همچنین یکی از مهمترین ابزارها برای نشان دادن تخصص خود بدون صرف هزینه و استفاده از خلاقیت است ، به عنوان مثال بسیاری از افراد که به عنوان مدل کار می کنند و در زمینه مدل سازی کار می کنند راهی برای نشان دادن آن به دیگران و اینستاگرام زیاد آنها نبودند. راهنما و همچنین بخش هایی مانند سالن های آرایشگاه زنانه ، جایی که تبلیغات برای این آرایشگران یا هنرمندان آرایشی در ایران جرم است ، و شما نمی توانید از یک مدل در فضای باز در یک مکان عمومی در یک آرایشگاه آرایشگاه برای زنان عکس بگیرید. نشان دادن

حتی بسیاری از وینرها که در فضای اینستاگرام مشهور شدند ، توانستند برای خود درآمد کسب کنند.

اینستاگرام منفی است زیرا وقتی وارد این شبکه اجتماعی می شوید ، همه زندگی جعلی و جعلی را برای جذب مخاطب می بینید و این باعث می شود بسیاری از مردم ناامید و نفرین زندگی خود شوند و این برای همه دنیا و نه تنها ایران است.

در مطالعه‌ای که از مجله Forbes انجام دادم ، خواندم که 18 سال و دختران بزرگتر در استرالیا و کشورهای غربی تحت فشار روانی زیادی قرار دارند تا نمایش مد را ارائه دهند تا در اینستاگرام محبوب شوند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که در سال 2010 راه اندازی شد و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت ، در سال 2012 توسط فیس بوک بدست آمد و از آن زمان متعلق به فیس بوک است. امروز بیش از یک میلیارد عضو دارد و بیشتر افراد مشهور جهان عضو این شبکه اجتماعی هستند. آنها.

اما آمارهای جهانی نشان می دهد که این شبکه اجتماعی منفی ترین شبکه اجتماعی جهان است و اگر سال گذشته مشتاق بودید ، اینستاگرام تمام تلاش خود را می کند تا جامعه خود را بهبود ببخشد و حتی حذف لایک و بازدید یکی از آنهاست. این سیاست مبتنی بر این واقعیت است که همه افراد به دوست داشتن اینستاگرام معتاد هستند و همین امر باعث شده است که آنها تمام تلاش خود را برای جلب توجه بسیاری از مردم انجام دهند.

طبق جدیدترین آماری که من بررسی کردم ، تقریباً کلیه تبلیغات رسانه های اجتماعی در فیس بوک شکل گرفت ، حدود 80 درصد و بقیه 20 درصد در سایر شبکه های اجتماعی ، اما در ایران آمار متفاوت است. تقریباً تمام تبلیغات رسانه های اجتماعی در اینستاگرام شکل می گیرد.

با گذشت زمان ، اینستاگرام در ایران رشد کرد و توانست افراد مشهور را از افراد عادی خلق کند و افراد با استعداد توانستند از طریق اینستاگرام استعدادهای خود را نشان دهند و از این طریق می توانند درآمد کسب کنند. بیکاری احتمالاً در کشور گسترده است.


اگر در این شبکه اجتماعی فعال نیستید ، باید بگویم که شما باید هرچه سریعتر فعالیت خود را شروع کنید و از آنجا که غیبت شما جای خود را به رقبا می دهد ، از طرف دیگر ، این شبکه اجتماعی همچنان رو به رشد است ، همانطور که برخی تحلیلگران می گویند ، ممکن است در آینده هم باشد. فیس بوک نیز به جلو حرکت خواهد کرد.

بنابراین حضور در این شبکه اجتماعی یک ضرورت است و اگر استعدادی دارید که می توانید توسعه دهید ، حتماً یک حساب کاربری جداگانه در اینستاگرام خود باز کنید.

امروز ، من در مورد تولید محتوا و مواردی در مورد اینستاگرام با دو سازنده و هنرمند آرایش صحبت کرده ام. رسیدن.

گرچه انتقادات زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد ، اما غیرقابل انکار است که از آن جدا شده است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: حاشیه اما سودآور اینستاگرام – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا