سلامتی و پزشکی

جوانسازی و ترمیم پوست صورت و دورچشم با کرم هویچ

متاسفانه پوست ما به مرور زمان بر اثر عواملی همچون افزایش سن، آفتاب، آسیب های محیطی و … دچار تغییراتی می شود. این تغییرات می تواند با پیدایش لک و تیرگی، خطوط ریز و چین و چروک ها و … همراه باشد. خصوصا پوست نواحی دور چشم که به شدت نازک و حساس است، بیشتر از سایر نواحی آسیب می بیند. بطوریکه معمولا اثرات ناشی از خستگی، بی خوابی، استرس ها و … در اطراف چشم ها بیشتر است. به منظور پیشگیری و رفع این مشکلات پوستی می توان از کرم ها و سرم های مراقبتی و درمانی کمک گرفت. اما اغلب محصولات برای پوست صورت و پوست دورچشم به طور جداگانه طراحی و فرموله می شوند. لذا کمتر محصولی را می توان یافت که همزمان برای تغذیه و بهبود پوست صورت و دور چشم بکار رود. خوشبخاته این مشکل با کرم ویتامینه دور چشم و صورت هویج برینگ گرین کاروت حل شده است. این کرم با فرمولاسیونی سرشار از مواد فعال و مفید می تواند همزمان به جوانسازی پوست صورت و اطراف چشم هایتان کمک کند. در نتیجه آسیب های مختلف را بهبود بخشیده و پوستی سالم، جوان و زیباتر به شما هدیه می دهد.

معرفی کرم دور چشم و صورت هویچ برینگ گرین کارت

کرم دورچشم و صورت هویج برند برینگ گرین یک کرم تخصصی و جوانساز برای تمام نقاط صورت است. این کرم برخلاف اغلب محصولات مراقبتی که حاوی یک ماده فعال هستند، با چندین ترکیب قدرتمند و مغذی فرموله شده است. ترکیب عناصری همچون عصاره هویج، نیاسینامید، رتینول، آدنوزین، آربوتین، ترانگزامیک اسید، کلاژن هیدرولیز شده، پپتیدها، پانتول و ویتامین  های B, C, A و E در کنار هم باعث کارآمدتر شدن این محصول شده است. این کرم بی نظیر برای از مزایای ضد پیری و ضد چروک بالایی برخوردار است. از این رو به کاهش و رفع پف، سیاهی اطراف چشم و تیرگی های صورت، پر کردن خطوط و چروک  کل صورت به ویژه خطوط اخم و لبخند کمک زیادی می کند. مواد فعال و به ویژه کلاژن موجود در فرمول این کرم نیز استحکام و الاستیسیته و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند. در نتیجه باعث می شود پوستتان به وضوح روشن و صاف و جوان تر شود.

کرم دور چشم و صورت هویج برند Bring Green دارای بافتی سبک و زودجذب است. لذا سریعا در لایه های پوست نفوذ کرده و آبرسانی عمیقی را فراهم می سازد. این کرم با تقویت سد پوستی و مرطوب نگه داشتن پوست، مانع خشک شدن آن می شود. بعلاوه به کمک آب ریشه هویج به حذف سلول های مرده کمک می کند تا پوست را نرم و صاف نگه دارد. این کرم اثرات ترمیم و بازسازی کننده موثری نیز دارد. بنابراین کافیست روزانه یک لایه نازک از آن را روی خطوط ریز و لکه های تیره مانند زیر چشم، کنار بینی و پیشانی و … بزنید. سپس مشاهده می کنید که بهتر و سریع تر از سایر محصولات به رفع این مشکلات و یکدست شدن پوستتان کمک می کند. این کرم ویتامینه در حفظ سلامت و بهبود رنگ و بافت پوستتان عملکرد بسیار موثری دارد. بنابراین زیبایی و شادابی و طراوت را برای پوست به ارمغان می آورد. این محصول همچنین رایحه مرکباتی دلپذیر با بوی هویج دارد.

کرم ویتامینه برینگ گرین مدل Carrot Vita Eye Cream & Face برای چه کسانی مناسب است؟

کرم ویتامینه برینگ گرین فرمولاسیون ایمن و ملایمی دارد که برای دور چشم و کل پوست صورت قابل استفاده است. ترکیبات سازنده این محصول کاملا طبیعی و وگان هستند. بعبارتی در ساخت این کرم از مواد مضری همچون پارابن، سیلیکون، سولفات و الکل استفاده نشده است. از این رو باعث بروز حساسیت و حتی میلیا نمی شود. بنابراین همه افراد با هر نوع پوستی حتی پوست های حساس و آسیب دیده می توانند از آن استفاده کنند.

کرم دور چشم هویج برینگ گرین کاروت اصل را از کجا می توان خرید؟

کرم دور چشم Carrot  برینگ گرین ساخت کشور کره جنوبی می باشد و یکی از محصولات به شدت پرطرفدار است. در واقع تمامی محصولات این برند معروف کره ای از فرمولاسیونی ملایم و فوق العاده موثر برخوردارند. همین امر سبب درصد رضایتمندی بالای این محصولات شده است. این کرم صورت و دورچشم هویچ برینگ گرین نیز جزو پرفروش ترین محصولات مراقبتی می باشد. اما نکته مهمی که در خرید محصولات آرایشی و پوستی از برندهای خارجی باید در نظر داشته باشید، اصل بودن آن هاست. زیرا در صورت تهیه و استفاده از محصولات فیک و تقلبی ممکن است آسیب های جدی را به پوستتان وارد نمایید. در واقع بهترین راه جهت حصول اطمینان از بابت اصالت محصولات، تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر می باشد.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست می باشد. این فروشگاه با چندین سال فعالیت در این حوزه، به خوبی با خواسته و نیازمندیهای مشتریان خود آشنا می باشد. از این رو تلاش دارد همواره محصولات درجه یک از بهترین برندهای دنیا را فراهم نماید. تیم رایا میکاپ با واردات مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی های رسمی برندها، اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می کند. بنابراین هر محصولی که به دستتان می رساند، کاملا اصل و اورچینال می باشد. کرم کروت برینگ گرین در حجم 30 میلی لیتر در این فروشگاه موجود است. لذا برای تهیه و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کرم بی نظیر از فروشگاه اینترنتی رایامیکاپ می توانید بر روی خرید کرم دور چشم هویج برینگ گرین کلیک کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا