عمومی

تکنیک های سئو ویدئو | چگونه می توانم برای فیلم های خود سئو کنم؟


آموزش سئو تصویری یکی از سوالات متداول ، کاربران عزیز نشانگرها بودند که این روزها مطرح شد و من تصمیم گرفتم مقاله ای برای پاسخ به آنها بنویسم. در این مقاله ، ما می آموزیم که چگونه یک سئو را برای یک ویدیو با سادگی و سرعت جستجو کنیم.

اول از همه ، SEO ویدیو چیست؟ در حقیقت ، ویدئو SEO به این معنی است که ویدیوهای شما در نتایج Google رتبه بهتری دارند و با نمرات بالاتری نسبت به Google نشان داده می شوند تا بتوانید شانس دسترسی مشتری بالقوه خود را افزایش دهید و به رشد تجارت آنلاین خود کمک کنید.

همه ما می دانیم که امکان مرور تلفن ها یا صفحات وب مختلف وب سایت ها و تماشای فیلم در آن صفحات وجود ندارد. بازاریابی ویدئویی یکی از پایه های اصلی بازاریابی دیجیتال در دنیای تجارت اینترنتی امروز است. بنابراین علاوه بر تولید و انتشار ویدئو ، بهینه سازی آن نیز برای گوگل بسیار مهم شده است که در روش های بهینه سازی ویدئو و سئو در زیر به آن خواهیم پرداخت.

اولین قدم تقویت زیرساخت های ویدئویی است! البته برای بارگذاری سریع فیلم به یک میزبان حرفه ای و مناسب برای میزبانی ویدیو نیاز داریم.
اطمینان حاصل کنید که در گوگل برای “خرید میزبانی ویدیوی مناسب” در گوگل جستجو کنید ، زیرا شرکت هایی هستند که میزبانی ویدیو را به صورت خودکار ارائه می دهند و شما می توانید با پیوند دادن آنها به سایت اصلی خود ، این فیلم ها را جداگانه در سایت بارگذاری کنید. این سرعت بارگذاری فیلم ها را افزایش می دهد و باعث ایجاد استرس در سرور اصلی سایت شما نمی شود.
با خرید میزبان مناسب برای بارگیری یا پخش جریانی ویدیو ، تجربه بهتری برای کاربران خود ایجاد کنید که قطعاً باعث بهبود رتبه وب سایت شما می شود.

انتخاب یک جلد یا همان آن (تصویر کوچک) تأثیر زیادی در افزایش کلیک های ویدیویی در نتایج موتور جستجو خواهد داشت. این تصاویر کوچک ، که باید هنگام تعریف یک ویدیو در یک وب سایت بارگذاری شوند ، دقیقاً در Google نمایش داده می شوند و در صورت جذاب بودن ، باعث افزایش کلیک فیلم می شوند ، تأثیر افزایش بازدید ویدیو را نشان می دهند و وب سایت شما را بسیار بهبود می بخشند. کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از م componentلفه های اساسی SEO ویدیو ، انتخاب عنوان و متا توضیح صحیح است که باید برای فیلم های خود انتخاب کنید. می توان گفت که Google براساس محتوای برچسب عنوان و متا توضیحات ویدیوی شما ، آنچه را که این ویدیو درباره آن صحبت می کند ، یادداشت می کند.
بنابراین برای انتخاب عنوان و توضیحات فیلم ها وقت بگذارید و سعی کنید علاوه بر LSI برای این برچسب ها از عبارت اصلی استفاده کنید.

برای گوگل مهم است که بداند چه کسی مالک و تولید کننده ویدئو است و برای اولین بار ویدیو در کدام وب سایت منتشر شده است.
بنابراین ، توصیه می شود که اگر می خواهید ویدیوی خود را در گوگل رتبه بندی کنید ، بهتر است ابتدا فیلم را در وب سایت خود در وب سایت خود بارگذاری کنید و پس از نمایه سازی توسط موتورهای جستجو ، آن را در سایر شبکه های اشتراک ویدیو بارگذاری کنید (جدا از این ، پیشنهادات پست تماشا ، یوتیوب و).
از طرف دیگر ، نسخه اصلی ویدئو ، که منبع اصلی وب سایت شما است ، باعث شده است که سایر شبکه های اشتراک ویدیو قابلیت مشاهده ویدئو را افزایش دهند و مارک تجاری شما را تعریف کنند و این نکته به طور غیر مستقیم بر SEO این فیلم تأثیر می گذارد. .

بعضی اوقات می بینم شخصی ویدیوی خود را در صفحات مختلف وب سایت خود ارسال می کند. این باعث سردرگمی Google می شود و دقیقاً نمی داند کدام صفحات را به عنوان نتیجه اصلی Google نمایش دهد.
بنابراین سعی کنید هر ویدئو را فقط در یک صفحه خاص بارگذاری کنید و تا آنجا که می توانید محتوای آن صفحه را غنی کنید. این صفحه به تدریج جان تازه ای خواهد گرفت.

یکی از بهترین مواردی که می تواند برای سایت سئو شما اتفاق بیفتد و رتبه شما را در Google افزایش دهد ، تبدیل محتوای ویدیویی شما به متن است که به گوگل بینش بیشتری در مورد موضوع و مفاهیم ویدیوی سایت شما می دهد و هرچه سرعت شما در گوگل بیشتر شود ، رتبه بالاتر است. .
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به کمک فریلنس در وب سایت Poonisha یا استفاده از برنامه هایی مانند Google Docs برای تبدیل صدای فیلم به متن استفاده کنید.

مهم است که بدانید چه مقدار سیگنال از شبکه های اجتماعی مختلف دریافت می کنید. منظورم این است که ، مثلاً کانال YouTube شما دقیقاً چقدر نظر دارد و آیا صفحات سایت خود را پیوند داده اید؟
سعی کنید روی افزایش ترافیک ویدئویی خود در شبکه های اجتماعی (Namasha، Meehan Video، YouTube و غیره) کار کنید و تا آنجا که در این شبکه ها دیده می شود ، پیوندی که در عنوان آن ایجاد می کنید و به صفحه ویدیوی سایت خود هدایت می کنید ، از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
بعد از اینکه در شبکه های اجتماعی فعال هستید و اعتبار خود را در سایر شبکه ها افزایش می دهید ، از این امر غافل نشوید و سعی کنید روز به روز محتوای شبکه های اجتماعی مورد نظر را بهبود ببخشید و باعث رشد خود در این شبکه ها شوید.

من این مورد را در یکی از صفحات وب سایت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ آزمایش کردم ، این مسئله را حل کردم تا اگر محتوایی (ویدیو و متن) در سایت خود ایجاد می کنید که هیچ کس قبلاً به آن اشاره نکرده باشد ، به احتمال زیاد رتبه خوبی در گوگل کسب خواهید کرد و اگر جستجو خوب باشد در گوگل ، آن صفحه از سایت شما جذابیتی قدرتمند خواهد شد و می توانید به بالاترین رتبه بندی گوگل برسید.
بنابراین همیشه سعی کنید ویدیویی تولید کنید که کمتر به آن شباهت داشته باشد و حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشد ، و این زمانی است که می توانید رتبه بندی عالی گوگل را بدست آورید. البته ، این مسئله باید همراه با سایر عوامل Google مورد توجه قرار گیرد تا بتوانید شبیه سازی سایت خود را آزمایش کنید.

بسیار مهم است که در کدام حوزه می خواهید بازاریابی ویدئویی انجام دهید و در سایت خود بر روی فیلم های سئو کار کنید ، بنابراین چرا این مسئله به وجود آمده است ، زیرا سلیقه و انتظار مخاطب برای تماشای فیلم در هر شغل و حرفه ای متفاوت است.
به عنوان مثال ، در بعضی از مشاغل ، سبک گفتاری آرام و آشنا ممکن است مناسبتر باشد و در برخی مشاغل ، ما ملزم به صحبت با لباس رسمی و با بیان قوی هستیم.
به عنوان مثال ، در وب سایتی که به مسائل حقوقی شرکت ها می پردازد ، قطعاً نباید انتظار داشته باشیم که یک متخصص با لباس راحت و به سبک خانوادگی جلوی دوربین ظاهر شود. در اینجا ، قطعاً لازم است که متخصص مربوطه با لباس رسمی (کت و شلوار) ظاهر شود ، زیرا ماهیت این شغل برای جلب اعتماد عموم مردم ، ما را مجبور به رسمی بودن می کند.

در این مقاله ، نکات مهم و کوچک را در مورد آموزش سئو تصویری برای به اشتراک گذاشتن با شما و راهنمایی شما برای افزایش رتبه بندی فیلم های خود در Google. امیدوارم مطالب این مقاله را پیاده کنید و نتیجه را خودتان ببینید.

آیا وبینارهای ما را در Isminar دیده اید؟
من توصیه می کنم که مقداری انجام دهید ، ضرر نخواهید کرد. نکات خوبی در وبینارها وجود دارد که برای بازاریابی دیجیتال و رشد کارت ویزیت مفید است:

فقط کلیک کنید:
https://bit.ly/3c0PEux

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تکنیک های سئو ویدئو | چگونه می توانم برای فیلم های خود سئو کنم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا