عمومی

توییتر فارسی کجاست؟ – کاما


صحبت کردن دشوار است از آنجا که این مبتنی بر تجربه شخصی است و من هیچ گونه آماری از حساب های واقعی و غیرواقعی در توییتر به زبان فارسی ندارم و حتی تعداد صفحات کار را نمی دانم ، بنابراین این متن فقط روی جنبه های منفی و منفی توییتر فارسی تمرکز دارد.

توییتر فارسی مکانی است که افراد ناشناس را می شناسند. انواع ناشناخته از افراد ، حتی اگر روبات های انسان و توییتر ، ممکن است جزئی از برنامه ای نباشد که پیام خاصی را در مکان های مختلف پخش می کند. این ممکن است هزینه بسیاری از افراد در اطراف یک هدف خاص باشد. این اهداف هرگز هدف نیستند ، آنها در مورد پخش دروغ ، برجسته کردن برخی اخبار ناخوشایند ، آزار و اذیت افراد خاص ، نادیده گرفتن اخبار واقعی و موارد مشابه هستند.

در توییتر به زبان فارسی ، افرادی را در دنیای واقعی می بینید که از یک قاتل سریالی است یا افرادی که استعداد قتل و غارت را دارند. هر انسانی ، حتی یک انسان عادی نیز نمی تواند مرگ ، شستشوی خانه و جرم را به تصویر بکشد و آن را برای اهداف خاص خود تولید مثل کند. بسیاری از فیلم های غیرواقعی و وحشتناک که حتی گورهای دسته جمعی را تماشا می کردند.

در توییتر فارسی ، شما می توانید به راحتی افراد ناشنوا ، نابینا و متمرکز را تنها با یک هدف مشاهده کنید ، اهداف سیاسی ویرانگر. دولت بد است و سیستم دولت بد است ، زیرا کشتن افراد بی گناه برای استفراغ خون بد است و ما از خون آنها بعد از دولت و سیستم حکومتی استفاده می کنیم. عمق بیماری روانی آنها را فقط در نگهبانان گوانتانامو ، رهبران داعش ، رهبران طالبان و غیره می توان یافت. آنها از مسمومیت و عصبانیت تغذیه می شوند تا مسموم شوند و افراد خشمگین را با دردهای خود از بین ببرند. آنها فقط به بدن نیاز دارند ، جسمی شبیه زامبی که به سمت اهداف خود حرکت می کند. توییتر فارسی درست مثل فیلم های فانتزی است.

مسمومیت و گمراه کننده فارسی. شما وارد این فضا می شوید و متوجه مسمومیت نمی شوید. با تمام نشانه های تکه تکه شدن که از بدبختی رنج می برید ، از توهم بدبختی خسته شده اید و در حالت خواب و هوشیاری به حالت ملعون ملحق می شوید. هیچ کس از این فضا امن نیست. چه وقت متوجه خواهید شد چه اتفاقی برای شما افتاده است؟ وقتی خسته ، ویرانگر و خسته از گوشه و کنار هستید و از خود می پرسید چرا؟ چه اتفاقی افتاد

هیچ بیمار واقعی در این فضا وجود ندارد. یک گروه مخرب ، همانطور که دیگران شنیده اند ، توهمات خود را در قالب توییت به دیگران تحریک می کنند. در مواجهه با چنین حرکتی ، سکوت کردن و باز کردن درب یک تله دشوار است و با وجدان وارد بحث بی معنی می شوید که فقط به دنبال تخریب است.

به همه دوستان عزیز ، اگر نمی توانید اقامت خود را در این مکان کاهش دهید. این فضا فقط از طریق انزوا و میل به برقراری ارتباط با دیگران برای به دست آوردن اخبار و بعضی اوقات برای ارسال اخبار واقعی حاصل می شود. بدترین صحنه خانه ماه ماه ، به عنوان مثال ، جایی که ما در حال فرار بودیم و به دنبال فضای شخصی خود بودیم ، ارزش آن را دارد. ما باید راهی برای برقراری ارتباط واقعی با افراد واقعی بیابیم و چیزهایی را پیدا کنیم که نتیجه مثبتی مثبت را به همراه خواهد داشت.


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا