عمومی

تجارب موفق در بازاریابی رسانه های اجتماعی متمرکز بر تجربه Netflix بود


NETFLIX

Netflix در طول 12 ماه گذشته بیش از 130 میلیون حساب نقدی فروخته است. بیش از 130 میلیون کاربر به Netflix پرداخت کرده اند تا بتوانند به طور قانونی به همه فیلم ها و سریال های Netflix در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. از این میان ، 7.5 میلیون کاربر جدید در Q4 2017 و Q1 2018 به Netflix پیوستند.
نزدیکترین رقیب Netflix ، Amazon Prime است که در این بازه زمانی 100 میلیون کاربر مشترک شده است و در ماه های اخیر به طور پیوسته بهبود یافته است. سود بنیانگذار آمازون ، جف جف افزایش یافت. آمازون موفق شد وارد مناطق بسیاری شود و سرمایه گذاری زیادی انجام دهد. این رقابت جدی Netflix شایعاتی را برانگیخته است که Netflix به دنبال پیوستن به سایر رده ها برای جلوگیری از پشت سر گذاشتن رقیب جدی خود یعنی Amazon است. شرکت های Silicon Valley موفق به شرکت در بیش از 200 کشور در جهان از نظر ارتباطات مالی (که کشور ما به دلایل مختلف از جمله تحریم ها و FATF رد شده است). یعنی کشورهایی که بیش از دویست مشترک دارند و این نشانگر سهولت داشتن مشتری در سرتاسر جهان است که این امر امکان ارتباط مالی بین بانکهای مختلف جهان و دستیابی به رشد اقتصادی را فراهم می آورد. این تأثیر Netflix سرمایه جهانی را به حرکت درآورد تا از ایالات متحده به سمت ایالات متحده سوق پیدا کند و باعث ایجاد شغل و رشد اقتصادی در ایالات متحده شود.

در Plus Business ، می توانید بولتنهای صوتی و مقالات اطلاعاتی در مورد موضوعات مربوط به مرکز موفقیت بازاریابی خالص با تمرکز بر روی تجربه Netflix را پیدا کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تجارب موفق در بازاریابی رسانه های اجتماعی متمرکز بر تجربه Netflix بود

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا