فیلم و هنر

تئاتر مرصاد تئاتر پایان منافقین است


بر اساس گزارش ها عنوان؛ جشنواره ملی تئاتر مرصاد امروزه یکی از مهم ترین جشنواره های کشور است حفاظت مقدس هست یک. تئاتر مرصاد، تئاتری منحصر به فرد و جدا از نیروی انتظامی است. حماسه مرصاد و نفرت. چهره منافقان را باید برجسته و بزرگ کرد; منافقانی که هیچ اثری از ترس و جنایت ندارند، نه تنها در ایران اسلامی بلکه در عرصه بین الملل همچنان قابل مشاهده هستند. این جشنواره ضد تروریسم و ​​بستری برای افشای چهره های نفاق آنهاست.

جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ابتدا تا به امروز فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و با وجود چالش های فراوان توانسته خود را سربلند و مورد قبول اهالی تئاتر قرار دهد.

تمری، رئیس دفتر اسلامی اسلام آباد غرب با یک روزنامه نگار برجسته مصاحبه کرد

تئاتر مرصاد سکوی پایان منافقین است
تئاتر مرصاد سکوی پایان منافقین است

وی با اشاره به کشتار 17 هزار انسان بی گناه در کشورمان و برخورد غیرانسانی با منافقین در شهرستان اسلام آباد غرب گفت: یکی از رسالت های جشنواره ملی تئاتر مرصاد بحث مبارزه با تروریسم است که باید به آن اضافه شود.

این جشنواره عنوان ملی خود را دریافت کرده است

تئاتر مرصاد
تئاتر مرصاد

تمری گفت: به لطف استقبال عمومی هنرمندان در گذشته، امروز با وجود عارضه قلبی، در دوازدهمین فراخوان جشنواره شاهد حضور 200 اثر از حدود 28 استان در 4 بخش جشنواره هستیم. آمار نشان می دهد که جشنواره عنوان کشوری خود را دریافت کرده است.

جشنواره باید سر اعتبار مدیرکل هنر اقتصادی باشد

تئاتر مرصاد
تئاتر مرصاد

رئیس دفتر رهبری اسلامی در اسلام آباد غرب با تاکید بر موفقیت جشنواره مرصاد تاکید کرد: این جشنواره تنها جشنواره پاسداشت مقدس در استان کرمانشاه و تنها جشنواره ملی در منطقه مرصاد و جشنواره منافقین است. مدیریت هنرهای نمایشی تعیین سطح.

تمری افزود: در سال های اخیر حمایت های مدیرکل فرهنگ اسلامی و ارشاد استانی و ادارات دولتی و غیردولتی شهرستان به صورت محدود انجام شده است که منجر به تداوم و عدم مشارکت جشنواره شده است. . در زمین جشنواره.”

تمری خطاب به شهدای مرصاد و 1200 شهید اسلام آباد غرب و خسارات وارده به شهر در این منطقه گفت: منافقین می خواهند چهره های نفرت خود را پاک کنند و جشنواره می تواند از این اقدام و کاری که به همراه خواهد داشت جلوگیری کند. قهرمانی نسل های گذشته است و امیدواریم این جشنواره در اعتبارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

وی با تاکید بر تلاش دبیر جشنواره و هنرمندان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کاری که روزی شهدای انقلاب با حضور در مرزهای جنگ، هنرمندان اسلام آباد غرب واقعاً در عرصه هنر انجام می دهند.

رسانه ها باید به جشنواره به عنوان یک نماد استانی و ملی نگاه کنند

تئاتر مرصاد سکوی پایان منافقین است
تئاتر مرصاد

تمری در پایان از رسانه ها تشکر کرد

استان کرمانشاه و شهرستان گفت: از رسانه ها می خواهم نگاه شخصی به جشنواره داشته باشند.

نوروزی دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار رشته نمایش خیابانی، تئاتر و نمایشنامه نویسی و کتابخوانی برگزار می شود.

پست های مرتبط:

200 پروژه ارسالی به جشنواره ملی تئاتر مرصاد

تئاتر مرصاد
تئاتر مرصاد

نوروزی تعداد آثار ارسال شده در جشنواره را 200 اثر عنوان کرد و افزود: 65 اثر در تئاتر، 63 اثر در تئاتر خیابانی و 72 اثر در تئاتر به 27 نویسنده جشنواره از جشنواره رسید. .

دبیر جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: اگرچه شرایط خاص کرونی در جامعه از سوی دیگر و شرایط ویژه جشنواره از نظر اشتغال وجود دارد، اما نیاز به حضور در جشنواره بسیار زیاد است و این نشان می دهد که جشنواره در حال کسب جایگاه خود است. وضعیت ملی.” او انجام داد.

فعالیت های نوشتاری منتخب را معرفی کرد

تئاتر مرصاد
تئاتر مرصاد

او ادامه داد: پخش اسکریپت به داوران و تیم های منتخب ابلاغ شده و تیم هایی که قرار است تئاتر خوانی را انجام دهند توسط دبیر تعیین شده و در حال تمرین هستند.

8 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره معرفی می شود

8 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره معرفی می شود
8 نمایش صحنه ای و خیابانی در جشنواره معرفی می شود

منشی دوازده جشنواره ملی تئاتر مرصاد وی گفت: اطلاعیه داوران تئاتر و بخش تئاتر توسط دبیر جشنواره صادر شد و برآورد ما این است که 8 تئاتر و تئاتر خیابانی در جشنواره معرفی کنیم.

نوروزی در پایان ابراز امیدواری کرد با تامین بودجه و اعتبارات جشنواره زمینی برای برگزاری باشکوه جشنواره حضور فراهم شود.

نمایندگان مجلس اسلام آباد غرب و دالاهو از نزدیک تماشاخانه ملی مرصاد را پیگیری کردند.

مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در همایش اسلامی نیز نیات عمیقی مانند نیاز به هنر در تئاتر ملی دارد که نشان از لزوم تداوم جشنواره دارد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت کار غرور آفرین مرصاد، شهدای تاریخ ایران، پاسداشت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال پاسداشت و مقاومت مقدس برگزار می شود. جایگاه حماسی مردم اسلام آباد غرب در قرن هشتم سال حافظ الهی سرآغاز جنایت و تروریسم منافقین کور از چهل و دو سال پیش تا امروز است. برای تداوم برگزاری استاندارد لازم، لازم است جشنواره در پایان دوره در اعتبارنامه میراث فرهنگی وزارت رهبری اسلامی گنجانده شود.

ناهید صیدی

آنچه برخی در حال یادگیری هستند:

نویسنده: علیرضا یوسفی

دکمه بازگشت به بالا