فیلم و هنر

بیوگرافی سروش جمشیدی بازیگر سریال چشم بندی + عکس


تیتربرتر: سروش جمشیدی همزمان با مجموعه کمدی «آزادی مشروط» ساخته مسعود ده‌نمکی، با سریال «چشم‌بندی» کاری از شاهد احمدلو نیز در شبکه سه حضور خواهد داشت. این مجموعه کمدی با بازی حمید لولایی و مرجانه گلچین، از جمعه ۹ دی‌ماه ساعت ۲۰ روی آنتن رفته است.


 سروش جمشیدی متولد۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در شهر یزد است و زرتشتی است.وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد. جمشیدی در برنامه‌های مختلف شبکه یزد نقش آفرینی کرده و پیش‌تر در استان یزد برای بازی در تئاتر شهرت داشته‌ است


اولین تئاتر او


سروش جمیدی در مورد اولین تئاترش می گوید: اولین باری که روی صحنه رفتم، حدوداً ۶ ساله بودم .آن زمان پدرم در حرفه تئاتر کار می کرد و برای یکی از نمایش هایش، به یک پسر بچه نیاز داشت که از من خواست این نقش را اجرا کنم، اتفاقی که برای من در ۶ سالگی رخ داد، باعث شد که به تئاتر علاقه مند شوم و سال های بعد عمرم را با عشق و علاقه به بازیگری سپری کنم.من حتی در ۸ سالگی، یک نمایشنامه ۵ دقیقه ای نوشتم و آن را با هم کلاسی هایم در مدرسه اجرا کردم، اولین فیلمم را در دوره راهنمایی بازی کردم و جلوی دوربین فیلمی به نام فرشته ی سلامتی رفتم.آن زمان عوامل فیلم به مدرسه ما آمدند و از کسانی که توانایی بازیگری داشتند، تست گرفتند و من را به همراه چند نفر دیگر برای آن فیلم انتخاب کردند.


www.titrebartar.com

سروش جمشیدی


 


آشنایی او با مهران مدیری


در تله فیلم وحید حسینی دستیار خانم درخشان بودم که چون کار کمدی وروجک ها را از من دیده بود، به من گفت که آقای مدیری می خواهد یک کار تلویزیونی به نام در حاشیه بسازد و برای یک سری از نقش های جدید آن به بازیگر جدید احتیاج دارد، اگر مایل باشی من می توانم تو را به دستیار آقای مدیری معرفی کنم، چندان انگیزه ای نداشتم اما صحبت های خانم درخشان باعث شد که این کار را انجام دهم .


www.titrebartar.com

سروش جمشیدی


 


شروع فعالیت هنری


سروش جمشیدی از سال ۱۳۷۷ دررادیو، تاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. اما در این سال‌ها به خوبی دیده نشده بود و همواره حضور کم‌رنگی داشت تا اینکه با مجموعه تلویزیونی در حاشیه توانست به خوبی ظاهر شود و خوش بدرخشد. 


جمشیدی می گوید: من از سال های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته چون در این سال ها اتفاقی که می خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می کردم. با این حال در همین دو سالی که در سریال های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه ای ۱۸ ساله دارم.


بیشتر بخوانید:


سریال چشم بندی؛ طنز نام آشنای شبکه سه



بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما تلویزیون


جمشیدی بعد از حضور در چند تله فیلم و تئاتر چند سکانسی را در سریال متهم گریخت رضا عطاران ایفای نقش کرد، سپس بعنوان صداپیشه عروسکی بنام میدونه در مجموعه شادونه در سرزمین دونه ها و صداپیشه کلاغ در شادونه در سرزمین پرندگان فعالیت می کرد. بعد از ان هم چندین نقش در سریال ها و فیلم های بازی کرد اما زیاد به چشم نیامد.


www.titrebartar.com

سروش جمشیدی


 


او با بازی در یک سکانس در مجموعه در حاشیه ۱ وارد تلویزیون و پس از آن در سری دوم در حاشیه نقش او پررنگ تر شد . او همچنین در سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی توزیع میگردد به ایفای نقش پرداخته بود


تا این که مدتی است به بازیگران بخش نمایش برنامه دورهمی ( در نقش قیمت ) مهران مدیری اضافه شده است و توانسته به خوبی شناخته شود و به پرطرفدارترین بازیگر این مجموعه تبدیل شود.سروش جمشیدی در برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور گفت تمام زندگی ام را بعد از خدا مدیون مهران مدیری هستم چرا که وی من را به اینجا رساند.


ازدواج وی


سروش جمشیدی متاهل است و چند سالی است که ازدواج کرده است. وی یک فرزند پسر به نام سیاوش دارد. وی گفت :از همسرم تشکر میکنم و عاشق او هستم . به خاطر این هنوز برای من اتفاقی نیفتاده بود و همه جوره من رو تحمل کرد و او سالها سر کار می رفت و من در خانه بودم اما همیشه به من انگیزده و انرژی می داد و باعث می شد تا ماهها و روزهای بیکاری ام رو به خوبی سپری کنم و حال هم که شرایط تغییر کرده با هم به من انرژی می دهد.جمشیدی در خصوص مشهور شدنش گفت :شهرت خیلی خانواده های ما را اذیت میکند و شرایط را برای ما سخت تر می کند.


www.titrebartar.com

سروش جمشیدی


 


فیلم شناسی سروش جمشیدی


  • تعطیلات دوست داشتنی

  • عاروس

  • خروس

  • زیر نیم‌کاسه

  • عطسه

  • در حاشیه ۲

  • دورهمی

  • سه شو

  • در قصه‌ها زندگی می‌کنند

  • مرز خوشبختی
دکمه بازگشت به بالا