عمومی

بیل گیتس در دوران کرونا از رسانه های اجتماعی انتقاد می کند


در همان زمان که برخی از کشورها تصمیم گرفتند اقتصاد را دوباره به کارشان بیاندازند بدون اینکه مجدداً باعث مهار کروناوس شوند ، بیل گیتس با انتقاد از رسانه های اجتماعی به دلیل انتشار خبرهای دروغین ، گفت: همه باید ماسک بپوشند تا به حالت عادی برگردند.

در مصاحبه با شرکت سریع ، بنیانگذار مایکروسافت یکی از دلایلی را که ایالات متحده در نبرد نظریه های توطئه کورو ویروس عقب افتاده است ، پیوند داد و گفت این امر باعث نمی شود که مردم آمریکا از ماسک جدی تر از سایر کشورها استفاده کنند.

از زمان شیوع تاج ویروس ، انواع تئوری های توطئه در اطراف آن پدید آمده است ، و انواع اطلاعات نادرست از طریق شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک منتشر شده است. حتی گیتس نیز از نظریه های توطئه فرار نکرد و برخی نیز وی را به علت کروناویروس و به دست گرفتن کنترل مردم آمریکا با استفاده از تراشه به بهانه تزریق واکسن متهم کردند.

گیتس گفت: “آیا رسانه های اجتماعی نباید در این شرایط بیشتر کمک کنند؟” “متأسفانه ، ابزارهای دیجیتال یکی از اصلی ترین عوامل محرک محتوای دیوانه کننده است.”


گیتس پیشنهاد داد که “در شرایط عادی” به جهان برگردد ، از جمله افزایش تعداد چک و معالجه کووید 19 و البته واکسیناسیون. گیتس می گوید او و تیمش در بنیاد بیل و ملیندا گیتس توجه خود را به واکسیناسیون معطوف کرده اند.

گیتس افزود: ساده ترین راه برای بازگشت شرکت ها و جوامع به حالت عادی ، پوشیدن ماسک برای همه است: “درک افرادی که ماسک نمی پوشند دشوار است. این واقعاً دشوار و گران نیست.” با این وجود ، برخی افراد احساس می کنند این ماسک نشانه انکار است. آزادی دیگران را به دلیل عدم استفاده از آن در معرض خطر قرار می دهد. “

گیتس افزود: عادت افراد از پنهان کردن آنها به خصوص در پاییز که گفته می شود ویروس اورا دوباره در حال افزایش است به خیلی کمک می کند. به گفته وی ، اقدامات ساده ای مانند تشویق مردم به پوشیدن ماسک هایی که نیازی به مشاوره تخصصی ندارند ، می توانند در اسرع وقت به حالت عادی برگردانند و بهترین راه برای ترغیب مردم به این کار ، جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک است.

منبع Digito

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بیل گیتس در دوران کرونا از رسانه های اجتماعی انتقاد می کند

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا