عمومی

بیایید منصف باشیم! – باکره


در کشور ما متن حاشیه شخصیت نویسنده است. در حقیقت ، این نویسنده است که به متن معنا و شخصیت می دهد ، نه خود متن. علاقه به جایگاه نویسنده به نظریه و نقد ادبی قدمتی طولانی دارد و یک مسئله محسوب می شود. اما ، هنگام بررسی متن ، باید به محتوا و فرم توجه شود ، نه نویسنده.

کاما نیز از این قاعده مستثنی نیست. متون مختلف و جالب بسیاری به ندرت دیده می شود و در عوض ، نویسنده فقط می تواند از متون بسیاری قدردانی کند که حرفی برای گفتن ندارند. با این حال ، در این بررسی مواردی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

1- طعم و مزه: تفاوت در سلیقه چیزی است که نباید از آن چشم پوشی کرد ، اما برخی از نوشته ها هیچ سلیقه ای را به خود جلب نمی کند. بنابراین دلیل همه توجه به متن نویسنده است نه متن. این دیدگاه مغرضانه می تواند برخی از نویسندگان را ناامید کند.

2- تعامل: ارتباط و تعامل با دیگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته فردی که نویسندگان بی شماری را دنبال می کند ، شانس بیشتری برای دیدن خواهد داشت. فرض کنید دو نویسنده دقیقاً همان متن را منتشر می کنند. بدون شک متن نویسنده با لینک های بیشتر بیشتر دیده می شود.

3- شروع خوب: شخصی که متن را برای اولین بار منتشر می کند ، اگر شروع جالبی داشته باشد ، امکان مشاهده متن های بعدی خود بسیار زیاد است. زیرا به نظر ما ، او به عنوان یک نویسنده توانا ظاهر شد. اما اگر این اولین پست خوب نباشد ، احتمال دارد که پست بعدی را مشاهده نکنید. حتی اگر بسیار جذاب باشد. او شانس خود را از دست داد. با این حال ، تا زمانی که دیده نشود ، باید صبور باشید.

حالا چرا بعضی از پست ها را دوست داریم؟ آیا واقعاً کار موردعلاقه ای است؟

در خوش بینانه ترین حالت ، بله! متن قابل خواندن و جذاب است. بنابراین ما آن را دوست داریم. اما این همیشه صدق نمیکند. بعضی اوقات ما فیلمنامه را دوست داریم بنابراین نویسنده این اثر نیز ما را دوست دارد. برعکس ، گاهی برعکس ، کسی ما را دوست دارد و اکنون وظیفه ما این است که از پس آن برآییم. بعضی اوقات او نویسنده را دوست دارد ، نه نویسنده! یا ممکن است متنی بخوانیم تا ما را نگیرد. اما از آنجا که ما او را خیلی دوست داشتیم ، او را نیز دوست داریم تا در کاروان عقب نمانیم !!

امیدواریم ارزش مفهوم ، نگارش و محتوای یک روز از نویسنده افزایش یابد ، تا شاهد مرگ محتوای یا مرگ نویسنده نباشیم ، امیدواریم روزی فرا رسد که مهربان و فروتن باشیم.

  • سرانجام ، یک موضوع تا حدودی بی ربط:

اخیراً ، در کاما ، ما اغلب می بینیم که برخی از دوستان به اظهار نظر سایر نویسندگان یا اظهارنظرهای نامربوط درمورد موضوع در حال نوشتن پاسخ می دهند. بعضی اوقات این اظهارنظرها به قدری طولانی و متعدد هستند که نه تنها به نویسنده احترام می گذارند بلکه ممکن است هدف اصلی نویسنده را در نوشتن این متن به حاشیه برسانند. اگر ما علاقه مند به گفتگو با دوستان خود هستیم ، در صفحه مرتبط ما این کار را انجام دهید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بیایید منصف باشیم! – باکره

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا