سلامتی و پزشکی

بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم خارجی

کرم دور چشم یکی از محصولات ضروری در روتین پوستی افراد است. به  دلیل وجود عواملی مانند آلودگی  های محیطی، رادیکال های آزاد و قرارگیری در معرض نور خوشید، پوست اطراف چشم که نازک  ترین قسمت در بین کل بدن است، بیشتر آسیب دیده و دچار چین   و چروک می شود. همین موضوع خرید کرم دور چشم را ضروری می  سازد. برندهای مختلفی این محصولات را تولید و عرضه میکند، اما بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم خارجی کدام است؟

  1. کرم دور چشم ضدچروک Ageless eye cream تاچا
  2. کرم ضدچروک دور چشم و لب Global فیلورگا اصل
  3. کرم دور چشم ضدپیری اسکین سوتیکال
  4. کرم دور چشم کلینیک مدل Smart clinical repair
  5. کرم دور چشم physiolift اون

در ادامه بهترین آن ها و ویژگی هایشان را بررسی خواهیم کرد.

یک کرم ضد چروک دور چشم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کرم دور چشم نوعی محصول مراقبت پوستی است که بسیاری از افراد از آن برای از بین بردن پف زیر چشم، سیاهی و گودی و چین  و چروک های این قسمت استفاده می کنند. شاید با خودتان فکر کنید که این کرم فقط برای افراد مسن مناسب است؛ اما باتوجه به جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است، توصیه میشود  استفاده از کرم دور چشم را از سن 25 تا 30 سالگی شروع کنید.

بالا رفتن سن در کنار عوامل محیطی و سبک زندگی ناسالم، سبب ایجاد چین  وچروک  های متعددی در پوست اطراف چشم می شوند که ممکن است زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهند. کرم  های دور چشم در ساختار خود موادی دارند که تولید کلاژن را تحریک می کنند و با آبرسانی، شادابی و جوانی را برای پوست دور چشم تان به ارمغان می آورند؛ همچنین این محصولات حاوی تعدادی از ویتامین  ها، عصاره و روغن گیاهانی هستند که برای سلامت پوست بسیار مفید بوده و به مرور زمان، موجب کاهش چین  و چروک  ها خواهند شد.

معرفی 5 مدل از بهترین کرم  های ضدچروک خارجی برای دور چشم

1.    کرم دور چشم ضدچروک Ageless eye cream تاچا

کرم ضد چروک ایجلس تاچا یکی از محبوب  ترین کرم  های دور چشم خارجی است که آبرسانی فوق  العاده ای داشته و به  دلیل برخورداری از مواد آنتی  اکسیدانی، رادیکال  های آزاد را غیرفعال کرده و در نتیجه مانع از ایجاد چین  و چروک  های بیشتر روی سطح پوست می شود. این محصول ژاپنی، حاوی عصاره گل صدتومانی است که به لطافت و جوان  تر شدن پوست دور چشم کمک می کند و با تحریک کلاژن  سازی، استحکام این ناحیه را افزایش می دهد. وجود جلبک سبز و هیالورونیک اسید در فرمولاسیون این محصول نقش بالایی در نفوذ رطوبت به لایه های عمقی پوست و حفظ طراوت آن دارد که به مرور زمان باعث روشن  تر شدن پوست نیز خواهد شد.

2.    کرم ضدچروک دور چشم و لب Global فیلورگا اصل

یکی دیگر از بهترین کرم  های دور چشم خارجی موجود در بازار، کرم ضد چروک گلوبال فیلورگا از کشور فرانسه است که تاثیر زیادی در از بین رفتن چروک و افتادگی پوست اطراف چشم و لب دارد. از جمله مواد تشکیل دهنده این محصول میتوان به کمپلکسNCEF ، عصاره دانه کنجد، گل مریم، سرامید، امگا و انواع ویتامین  ها اشاره کرد که سبب تحریک رشد سلول  های پوستی و جوان  سازی و شادابی آن می شود.

همه افراد با هر نوع پوستی می توانند از کرم گلوبال فیلورگا استفاده کنند. ترکیب موثر و قدرتمند موجود در این کرم باعث شده تا تنها بعد از یک هفته مصرف آن، شاهد نتایج بی نظیر آن باشید. این کرم به هیچ وجه روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند و در مدت کوتاهی بعد از استفاده، به  صورت یک لایه مخملی درمی آید.

3.    کرم دور چشم ضدپیری اسکین سوتیکال

این محصول یک ضد چروک قوی با آبرسانی فوق العاده است که در کشور آمریکا ساخته می شود. این کرم خاصیت آنتی  اکسیدان بالایی داشته و به  دلیل وجود کافئین، به شادابی پوست تیز کمک می کند؛ همچنین در کاهش چروک  های ناشی از گلایکیشن (چسبیدن قند به بافت کلاژن و الاستین که منجر به شکسته شدن آن و در نتیجه افتادگی پوست خواهد شد) بسیار سودمند است.

در تولید کرم ضدپیری اسکین سوتیکال از مواد عطری، الکل و رنگ مصنوعی استفاده نشده و به همین دلیل مصرف آن برای افراد با پوست خشک و حساس نیز بلامانع است.

4.    کرم دور چشم کلینیک مدل Smart clinical repair

این محصول تخصصی دارای کمپلکس پپتید CL1870 است که از ترکیب پروکلاژن برای احیای پوست به  وجود آمده و چین  و چروک  های سطحی و عمیق را کاهش خواهد داد؛ همچنین پروتئین آب پنیر موجود در ترکیبات این کرم موجب افزایش ساخت کلاژن توسط سلول های پوستی میشود.

عصاره جلبک، هیالورونیک اسید، عصاره گیاه خار مریم و کافئین از دیگر مواد موجود در فرمولاسیون این محصول هستند. کافئین به دلیل داشتن ویژگی آرامش بخشی و کاهش التهاب ماده ای موثر برای اطراف چشم محسوب میشود. ترکیبات بی نظیر این محصول باعث شده تا نام آن در بین 5 مارک کرم دور چشم خارجی قرار گیرد.

از کرم ضد چروک کلینیک می توانید برای آبرسانی، کاهش پف و روشن  تر کردن پوست زیر چشم خود استفاده کنید.

5.    کرم دور چشم physiolift اون

یکی از معروف ترین کرم های دور چشم فرانسوی کرم ضد چروک و ضد تیرگی فیزیولیفت Avene است. این کرم از هیالورونیک اسید، آسکوفیلین، رتینیل آلدهید و سولفات دکستران تشکیل شده است که هر کدام تاثیر خاصی در جوان سازی پوست دارند. آسکوفیلین ماده ای است که از جلبک قهوه ای گرفته می شود و سلول های پوستی را وادار به ساخت کلاژن می کند. رتینیل آلدهید نیز علاوه  بر اثر روشن کنندگی، با افزایش تقسیم سلول های پوستی، چروک ها را محو می کند. سولفات دکستران نیز در از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم نقش موثری دارد. بافت سبک و زودجذب این کرم باعث شده تا برای هر نوع پوستی قابل استفاده باشد.

سخن پایانی

کرم های دور چشم از هر برند و مارکی که باشند، در یک روز نمیتوانند تغییرات مورد نیاز شما را اعمال کنند. مصرف مداوم از این محصولات باعث می شود تا نتیجه دلخواهتان را کسب کنید. پس در استفاده از این کرم  ها صبور و پیوسته عمل کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر کدام از کرم  های ضد چروک دور چشم که در لیست بهترین های این مطلب بودند، ممکن است برای افراد مختلف میزان تاثیر متفاوتی داشته باشند. توصیه میشود استفاده از کرم دور چشم را در روتین پوستی قبل از خواب خود قرار دهید تا ترمیم و احیای پوست بهتر انجام شود.

این محصولات را نیز مطابق با سایر محصولات مراقبت پوستی، باتوجه به نوع و نیازهای پوست خود انتخاب کنید، زیرا مواد موجود در ترکیبات آنها ممکن است با ساختار پوست شما سازگار نباشند که در این صورت نه  تنها به بهبود کمک نکرده، بلکه سبب ایجاد جوش و التهاب نیز می شود.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا