عمومی

بهترین لینک های کاهش یافته ایرانی و خارجی (2020)


همچنین باید با پیوندهای طولانی و کوتاه در رسانه های اجتماعی روبرو شوید. قطعاً موافقت خواهید کرد که لینک های کوتاه جذاب تر و قابل کلیک هستند. لینک کوتاه شخصیت های کمتری را اشغال می کند و پایان عنوان نیز منطقی است و به خاطر داشتن عنوان کوتاه به راحتی قابل یادآوری است. از طرف دیگر امکان شمارش کاربران و دستیابی به آنها در لینک ها وجود دارد. این بدان معنی است که می توان دانست که بیشترین کلیک را می توان انتخاب کرد و کاربران در کدام کشورها تعلق دارند و کدام سیستم و عوامل است.

پس از بسته شدن سرویس پیش فرض Goo.gl گوگل ، پیدا کردن یک حرفه ای مناسب برای حرفه ای ها بسیار دشوار بود. از آنجا که خدمات کوتاه کردن لینک بیشتر از کوتاه کردن پیوند کار می کنند. این امر به ویژه برای متخصصانی که دارای آمار و کلیک بر روی لینک ها هستند ، همچنین ردیابی و رهگیری کاربرانی که از سیستم عامل یا منطقه جغرافیایی که در آن زندگی می کنند ، ردیابی و ردیابی می شود.

در حال حاضر ، این ممکن است بهترین سرویس خارجی در bitly.com باشد زیرا شامل تمام ویژگی های حرفه ای کوتاه کننده URL است. اما بزرگترین نقطه ضعف این سرویس که ممکن است با سایر خدمات خارجی به اشتراک گذاشته شود ، این است که مجازات IP و ارتباطات ایرانی در هر زمان ممکن است و در صورت عدم وجود مجازات ، خطر نقدینگی یا عدم ارائه خدمات خارجی مانند اعتراضات عمومی در همه مکان ها وجود دارد. حتی یاهو و گوگل بیگانه از دسترس نیستند.

این بدترین چیز برای یک حرفه ای است زیرا تمام پیوندهایی که ایجاد می کنند در یک تقسیم ثانیه از دسترس خارج می شوند و این مشکلات زیادی را برای مخاطبان و خودشان ایجاد می کند.

لینک پیش فرض 8j8.ir
لینک پیش فرض 8j8.ir

اما بهترین جایگزین داخلی و ایرانی برای خدمات خارجی با همان قابلیتها ابزار کوتاه کردن 8j8.ir.link است. این سایت نه تنها پیوندها را بدون تبلیغات کوتاه می کند و کمتر از یک ثانیه آمار خوب را فراهم می کند بلکه می تواند درآمد کسب کند ، که به مدیر وب سایت ها یا افراد فعال در شبکه های اجتماعی یا دنیای وب بسیار کمک می کند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بهترین لینک های کاهش یافته ایرانی و خارجی (2020)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا