عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین تریدرهای فارکس ایران

شدت گرفتن هیجانات حاکم بر بستر بازارهای مالی و به خصوص بازار ارزهای دیجیتال، موجب افزایش تقاضای کاربران نسبت به شناخت بهترین تریدر های ایران شده است؛ چرا که با شناخت این افراد موفق و بررسی سبک و نوع تحلیل آنها کاربران میتوانند با کسب سود بیشتر در بازارهای مالی قدم بردارند. اما سوال اصلی این است که چگونه می توان با توجه به متغیرهای دقیق، بهترین تریدر های ایران را شناسایی کرد؟ این در حالی است که بسیاری از افراد سودجو در فضای مجازی با ارائه آموزش های غیرواقعی، اقدام به کلاهبرداری می کنند.

بهترین تریدرهای ایران بر چه اساسی انتخاب شدند؟

برای انتخاب بهترین تریدرهای ایران، تصمیم به انتخاب متغییر هایی گرفتیم که بر اساس آنها بتوانیم به لیست معتبری از این عزیزان دست یابیم که در ادامه باهم بررسی خواهیم کرد:

  • داشتن استمرار در بازدهی معاملات
  • استراتژی معاملاتی
  • دارایی های تحت کنترل
  • دارایی های به دست آمده از ترید ارز دیجیتال
  • میزان تسلط به مدیریت ریسک و سرمایه
  • اطلاع از لیست بروکر های خارجی

بهترین تریدرهای ایران در بازار فارکس

معرفی و دیدن 10 بروکر برتر فارکس، دلایل موفقیت آنها ، چگونگی موفق شدن آنها و میزان ریسک پذیری هر تریدر، روزمرگی تریدرها چگونه است ، اینها سوالاتی است که معمولا برای تریدرهای موفق مطرح میشود . اما قطعا هیچ آمار دقیق خاصی در دسترس نیست که بتوانیم تشخیص دهیم دقیقا چه تعداد تریدر ایرانی در بازار فارکس در برهه های زمانی مختلف مشغول به فعالیت هستند. این سوالی سخت است که بتوانیم بهترین تریدر ایران در فارکس را مشخص کنیم و تشخیص دهیم. اما قبل از معرفی اشخاص، بهتر است ابتدا ملاک انتخاب بهترین تریدر ایران را از دیدگاهی حرفه ای مشخص کنیم.

معیار انتخاب تریدرهای برتر ایران

  • استمرار در سوددهی
  • میزان ریسک بهترین تریدرهای ایران
  • استراتژی معاملاتی

معرفی بهترین تریدرهای ایران در فارکس

بررسی نتایج تریدر باید در درجه اول اهمیت قرار گیرد. بدون داشتن چنین شفافیتی، قطعا هیچ تریدری نباید ادعای خاصی در این زمینه داشته باشد.

بزرگان فارکس ایران را می شناسید؟

امیدوارم در آینده این لیست بلندتر و تریدرهای برتر ایران به نحوی بهتر معرفی شوند.

1- آرش وداد

آرش وداد متولد سال 1374،

تریدر موفق و توانمند ایران که فارغ التحصیل کارشناسی سال 96 و کارشناسی ارشد رشته پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران سال 98 است. او مدتی به شغل پرستاری مشغول بوده که متوجه علاقه خود به بازارهای مالی می شود، تصمیم سختی میگیرد و در اواخر سال 1396 از شغل پرستاری خود کناره گیری میکند و مدت یکسال به تحقیق و مطالعه تمام رفرنس های بازارهای مالی مشغول میشود.
بعد از آن توانست از دانشی که بدست آورده بود و ترکیب آنها ، ستاپ های معاملاتی و استراتژی خاص خود را طراحی کند و به سود مستمر در این بازارها برسد. آرش وداد معروف به “پروفسور” حدود 4 سال است که در این زمینه فعالیت میکند و پس از موفقیت های چشمگیری که بدست می آورد، شوق اینکه به دیگران هم این استراتژی را بگوید او را وارد دنیای آموزش میکند تا موفقیت خود را نشر دهد و افراد بیشتری را به سوددهی برساند.

2- محمدعلی پورصمدی

یکی از موفق ترین تریدرهای ایران می باشد که بسیار انسان شریف، باپشتکار و فوق العاده پر انرژی هستند که پس از تلاش های بسیار و عدم پذیرش شکست به این جایگاه عالی رسیدند. شما میتوانید برای دانستن بیوگرافی آقای پورصمدی و مسیری که این بزرگوار طی کردند صفحه محمدعلی پورصمدی بهترین تریدر ایران را مطالعه کنید.

 3- رضا گلشاهیان

(دارای شفافیت کامل در نمایش معاملات لایو به شکلی تقریبا مستمر از سال 2014- دارای استیتمنت معاملاتی با سابقه کافی استیتمنت که در معرض دید عموم قرار گرفت- عرضه دوره های آموزشی کامل و رایگان). در حال حاضر ایشان را به عنوان بهترین تریدر ایران در فارکس می شناسیم .

 4- رضا حبیبی

دارای شفافیت در نمایش معاملات لایو از سال 2018- دارای استیتمنت معاملاتی با سابقه کافی که این استیتمنت همچنان در معرض دید عموم بر روی سیستم کپی ترید قرار دارد-((در حال حاضر سایت با پشتیبانی و همکاری جناب حبیبی مشغول به فعالیت است.

5- شادی فراهانی

شادی در ابتدا هیچ شناختی از بازارهای مالی نداشته و آموزش ها را به صورت خودآموز شروع کرده و به گفته خودش تمام ویدیوهای آموزشی موجود را دیده است.
آموزش فارکس را همزمان با تحصیل در دانشگاه آغاز کرده و پس از به اتمام رساندن دوره کاردانی ادامه تحصیل نداد. روزی 12 ساعت کار میکرد و بقیه تایمش را به آموزش فارکس و بررسی چارت می پرداخت. پس از پروسه طولانی به استمرار در سوددهی رسید و استراتژی خود را تثبیت کرد، هم اکنون شادی علاوه بر معامله گری در بازار فارکس مدرس تکنیکال و فاندامنتال فارکس نیز می باشد.

6- سینا سلیمانی

تحلیل گر و معامله گر در بازارهای مالی

سینا سلیمانی در دانشگاه کارشناسی حسابداری خوانده و از سال 92 بواسطه رشته تحصیلی با بازار بورس ایران آشنا شد و مدتی در این بازار مشغول به معامله و تحلیل بوده اما به مرور زمان به بازارهای بین المللی علاقه مند شده و به همین سبب فعالیت مالی خود را با معامله در بازارهای جهانی گسترده تر کرد.

او علاوه بر خودآموزی در این حرفه، به سمت فعالیت در صنعت ماینینگ هم کشیده شد و این موجب شد علاقه شدیدی به ارزهای دیجیتال پیدا کند و از طرفداران پروپاقرص بیت کوین شود. در این راه تجربه های بسیار سودمندی بدست آورده که اورا به یکی از حرفه ای ترین معامله گران بازار فارکس تبدیل کرد. این روزها به عنوان معامله گر روزانه در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال فعالیت میکند. سینا سلیمانی هم در شبکه های اجتماعی فعال است و هم سایت شخصی دارد

7- صبا لطیفی

صبا لطیفی متولد 1368

دیگر تریدر موفق و توانمند ایران و جزو معدود افرادی که بصورت تخصصی فاندامنتال را در تریدها و معاملاتش به کار میبرد . صبا لطیفی فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی است . همچنین وی با توجه به سابقه  12 ساله مربیگری هندبال ، کارشناسی ارشد خود را در رشته  تربیت بدنی اخذ نمود . او پس از پذیرش در دانشگاه برای دریافت مدرک دکترا ، با توجه به دیگر علایقش در ترم 3 دکترا از دانشگاه انصراف میدهد.

صبا لطیفی دارای مدرک جهانی مربیگری هندبال است و این رشته را بصورت تخصصی دنبال میکند . آشنایی او با ترید و دنیای بازارهای مالی برمیگردد به دوستی قدیمی او با خانم شادی فراهانی که باعث شد مسیر زندگی و شغلی او تغییر کند و وارد کار در بازارهای مالی گردد. خانم لطیفی 6 سال است که بصورت تخصصی و ویژه بر فاندامنتال و تحلیل اقتصاد جهان و ایران تمرکز دارد. به طوریکه مخاطبینش او را ملکه فاندامنتال مینامند.

دکمه بازگشت به بالا