عمومی

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای سال 2020


بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای سال 2020
بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای سال 2020

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سالهای اخیر به دلیل گسترش مشاغل اینترنتی ، بسیار متنوع شده است. در سال های اخیر ، با پیشرفت فناوری اطلاعات ، کاربران توجه بیشتری به این مقوله کرده اند و میانگین زمان استفاده از آنها بصورت آنلاین افزایش یافته است و موضوع بازاریابی دیجیتال به یک دانش مستقل تبدیل شده است.

قبل از تعریف بازاریابی دیجیتال ، لازم به ذکر است که این نام در واقع یک چتر مفهومی است. به عبارت دیگر ، برای درک عمیق تر بازاریابی دیجیتال به جای تلاش برای کشف مستقیم آن ، باید به فناوری ها و ابزارهای آنها تحت عنوان بازاریابی دیجیتال نگاه کنید.

بازاریابی دیجیتالی هنوز تعریف خاصی نیست ، اما تعریف زیر حتی می تواند حدود بازاریابی دیجیتال را تعریف کند.

بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از ابزارها و فعالیتهایی است که در سکوی دیجیتال (استفاده از وب سایتها ، شبکه های اجتماعی و غیره) برای بازاریابی یک یا چند محصول استفاده می شود.

سئو، یکی از بهترین روشهای رقابتی بازاریابی دیجیتال است. اگر بتوانید سایت خود را به درستی بهبود ببخشید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید ، مخاطبان هدفمندی خواهید داشت. سئو ممکن است با هیچ روش دیگری از بازاریابی دیجیتال قابل مقایسه نباشد ، زیرا هدفمندترین مخاطب شما شخصی است که به دنبال خدمات و محصولات شما است. به این ترتیب ، با بهبود سایت در داخل و خارج ، که شامل بحث فنی و محتوا است ، سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه می شود و شما زودتر در معرض رقابت خود قرار خواهید گرفت.

بخش عمده ای از کار بازاریاب های دیجیتال جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. ابزاری که در این بخش ارائه دادیم در سئو و بهبود وب سایت از مهمترین مواردی است.

کنسول Google را جستجو کنید این ابزاری است که بر حضور وب سایت ها در نتایج جستجوی Google نظارت می کند. با جستجوی کنسول ، می توانید با جستجو در سایت شما ، کدام دسته از کلید واژه ها را وارد کنید ، چگونه صفحات شما در نتایج جستجو قرار می گیرند ، و اینکه آیا کل وب سایت شما توسط گوگل رتبه بندی شده است یا خیر ، می بینید.

Maz مجموعه ای از خدمات رایگان و غیر رایگان برای SEO و تجزیه و تحلیل رقبا است. با ابزار رایگان Mase می توانید برخی از کارها مانند جستجوی کلمات کلیدی ، بررسی لینک های برگشتی و غیره را انجام دهید. خدمات اصلی و قوی Mase در حالت غیر رایگان (MOZ Pro) ارائه می شود.

سامراچ (سمروش) رقیبی برای سکوی ماز است که ما ارائه داده ایم. این پلتفرم همچنین مجموعه ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو ، بک لینک ها ، دامنه ها ، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر است.

سومین سکوی خدمات سئو با امکانات تجزیه و تحلیل و بررسی اهورف در حال بودن مانند سایر رقبای قبلی ، رقبای و سئو شما را از زوایای مختلفی تجزیه و تحلیل می کند.

نرم افزار عنکبوت Seo برای بررسی لینک های داخلی و خارجی سایت و همچنین ساختار اتصال صفحات استفاده می شود.

افزونه Ust این مختص سیستم مدیریت محتوای WordPress است و هر صفحه را برای کلمات کلیدی ، پیوندهای داخلی یا خارجی و نکات سئو اسکن می کند.

ابزاری فانوس دریایی این کمک می کند تا متخصصان SEO ، وب مسترها و طراحان وب سایت برای اندازه گیری عملکرد وب سایت و رفع مشکلات احتمالی کمک کنند.

شمایل ایسکیما از این کد برای تشخیص صفحات به منظور درک آنها توسط موتورهای جستجو و نمایش محتوا در قالبهای خاص استفاده می شود. به عنوان مثال ، با استفاده از نماد اسکیما ، در مورد این مقاله به Google بگویید ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در حال بودن با استفاده از این نماد ، گوگل همچنین می فهمد که این سرنخ در این زمینه است بازاریابی دیجیتال در حال بودن

Google پس از راه‌اندازی الگوریتم Mobile First Index در Google ، وب سایتهایی را با صفحات تلفن همراه بالاتر قرار داده است. بهینه سازی وب موبایل شامل راه حل های مختلفی مانند پاسخگویی است. می توانید از این ابزارها استفاده کنید تا مطمئن شوید وب سایت شما با Google Mobile سازگار است. تست دوستانه موبایل استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که عنوان صفحه مورد نظر خود را وارد کرده و مشکلات احتمالی بعد از تست را برطرف کنید.

بهترین راه برای پیگیری لینک های شما ، شناخت تعداد کلیک ، منبع کلیک و نوع پیوندی است که از آن استفاده می کنید. UTM در حال بودن علاوه بر URL معمولی ، این پیوندها حاوی اطلاعات اضافی هستند که در ابزارهایی مانند Google Analytics قابل شناسایی هستند.

برای ایجاد یک لینک UTM ، باید پارامترهایی را در انتهای آدرس اضافه کنید. اگرچه این کار به صورت دستی نیز ممکن است ، با یک ابزار ساده ، می توانید سریعتر و با خطای کمتری این کار را انجام دهید.

ابزاری دیگر که می توانید از آن استفاده کنید بازاریابی دیجیتال از بازاریابی محتوا استفاده کنید. مهم نیست تجارت ما چقدر کوچک یا بزرگ باشد ، به هر حال شما نیاز به بازاریابی محتوا دارید. ممکن است بخواهید با مقاله ای نیازهای مخاطبان خود را برآورده کنید ، یا ممکن است بخواهید تولید فیلم های آموزشی را شروع کنید.

BuzzSumo این یکی از آن خدمات است که به شما کمک می کند استراتژی محتوا را تهیه کنید. در حقیقت ، با این ابزار ، محتوا را که بیشترین لایک ، نظرات ، پیوندها و به طور کلی بیشترین محتوا را در رسانه های اجتماعی کسب می کند ، شناسایی و رتبه بندی می کند. از آنجا که محتوا یکی از زمینه های موثر در بازاریابی دیجیتال است ، این سرویس را می توان یکی از بهترین ها دانست. ابزارهای بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده.

بازاریابی ایمیل هنوز در ایران به خوبی کار می کند ، جایی که بازاریابی ایمیل ابزاری است که تقریباً توسط همه شرکت های موفق استفاده می شود. در حقیقت ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند موفقیت هر کسب و کار آنلاین را تضمین کند و مخاطبان زیادی را به کل مشتری تبدیل کند. شما می توانید پیشنهادات ویژه خود را از طریق پست الکترونیکی برای کاربران سایت ارسال کنید.

ارسال خبرنامه یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط و حفظ مشتری است. علاوه بر خبرنامه ، پشتیبانی و ارسال خودکار پیام برای خرید یا سفارشات نگرانی مداوم صاحبان وب سایت است. خدمات ایمیل همه این کارها را بدون رمزگذاری به ساده ترین روش ممکن انجام می دهند.

نام تجاری و اهمیت آن در بهینه سازی موتور جستجو

خدمات میلرلایت وی نماینده ای در ایران داشت اما اکنون هیچ رابطه‌ای با این آژانس ندارد. با استفاده از Millerlite می توانید ایمیل ، خبرنامه یا پرسشنامه اتوماتیک طراحی کنید. حداکثر هزار مخاطب و ارسال 12،000 ایمیل در هر ماه به صورت رایگان. بیشتر خدمات رایگان با 10 دلار در ماه شروع می شود.

خدمات آسیاب شامپانزه روزانه حدود یک میلیارد ایمیل ارسال می کند. همین تعداد نشان می دهد که سرویس کامل و عالی است. شما می توانید خبرنامه هدفمند و برنامه ریزی شده را از طریق ایمیل برای مشتری ارسال کنید. همچنین خدمات تبلیغاتی هوشمند ، آزمایش و ارزیابی رفتار کاربر را ارائه می دهد. حداکثر 2000 تماس و 10،000 ایمیل در هر ماه به صورت رایگان. برنامه های رایگان با بیش از 10 دلار در ماه شروع می شود.

خدمات ساندر از امکانات محدودی برخوردار است ، اما پس از سفت شدن خدمات و مجازات های دیگر ، در ایران به گزینه ای محبوب تبدیل شده است. حداکثر 2500 مخاطب و 15،000 ایمیل در هر ماه به صورت رایگان. برنامه های قوی تر از 9 دلار در ماه شروع می شوند.

یکی از خدمات ایرانی ارسال ایمیل است چگونگی، امر، تفصیل، شرایط محیط، پیش امد، شرح دارای ویژگی هایی مانند قابلیت تست A / B ، قالب های آماده ، اتوماسیون بازاریابی و رتبه بندی مخاطبان است. با شروع 200 هزار تومان در هر ماه.

هیس یک سرویس ایرانی ایمیل های گروهی و اعلان های فشار را ارسال می کند. نجوا دارای رابط کاربری خوب ، آزمایش A / B ، ارسال و برنامه ریزی کاربران است.
صفحه اصلی این سرویس با امکان ارسال 3000 ایمیل در هر ماه رایگان است. قیمت ها از بیش از 450،000 تومان در هر ماه شروع می شود.

یکی از نمونه های تأثیرگذار تبلیغات آنلاین تبلیغات Google Click است. با تبلیغات Google Click ، ​​می توانید یک رده بندی موتور جستجو یک شبه شوید و بازخورد مهمی کسب کنید. این روش برای کسانی که مشکلی در پرداخت هزینه های تبلیغاتی بالا ندارند مناسب است و قصد دارند خیلی سریع نظر خود را دریافت کنند.

تبلیغات کلیک یا PPC نوعی تبلیغاتی است که در آن شما فقط با کلیک روی یک تبلیغ یا پیوند مالی می پردازید. این بدان معناست که برخلاف اکثر روش های تبلیغاتی ، شما فقط به مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند ، خرید را کامل می کنید یا برنامه خود را نصب می کنید.

این ویژگی کلیک به تبلیغ ، آن را به یکی از سودآورترین روشهای تبلیغاتی در اینترنت تبدیل می کند. علاوه بر این ، شخصی سازی نیازهای کاربر با توجه به تبلیغی که مشاهده می کنند باعث افزایش نرخ کلیک و فروش شما به میزان قابل توجهی می شود.

Google Ads بزرگترین و محبوب ترین پلت فرم کلیک در جهان است. تبلیغات تبلیغات Google در کنار نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود.

همانطور که گفتیم تبلیغات Google این کارآمدترین سرویس تبلیغات کلیک در جهان است. دلیل این کارآیی نیز ساده است. Google بزرگترین موتور جستجوی جهان است و تبلیغات شما هر روز به همراه نتایج جستجو به میلیون ها کاربر نمایش داده می شود.

تبلیغات Google نسبت به سایر روشهای کلیک نسبتاً بالاتر عمل می کند ، بنابراین بهترین گزینه برای جذب کاربران و افزایش فروش است.

کتانی این ارائه دهنده سه نوع تبلیغات کلیک بر روی کلیک است: تطبیق تبلیغات ، تبلیغات استاندارد استاندارد و کمپین های محصول (که در واقع نوعی تغییر مسیر است).

تبلیغات از همان نوع بنر است و تحت عنوان هایی مانند “محتوای پیشنهادی از سراسر وب” و “پیشنهاد امروز” ارسال می شود.

تبلیغات محصول بیشتر توسط فروشگاه های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد و بخشی از ارسال آگهی است. در کمپین های تغییر مسیر ، برخلاف کمپین های معمولی بنر ، تبلیغات شما فقط به کاربرانی نشان داده می شود که حداقل یک بار به وب سایت شما مراجعه کرده اند و ممکن است علاقه مند به محصولات و خدمات شما باشند. در روش تغییر مسیر ، کاربر تبلیغ محصول را همراه با بازدیدهای قبلی خود مشاهده می کند.

یک شرکت صبا ویژن صبا یک شرکت تابعه Aparat Idea و شریک زندگی آن است. بخشی از خدمات تبلیغاتی SabaVision با کلیک کردن روی حدود 14000 وب سایت ایرانی است. براساس وب سایت Sababojan ، سیستم تبلیغاتی آنها کلیک ها و بازدیدهای کاذب را تشخیص می دهد و بنابراین بسیار کارآمد است.

سر خوردن علاوه بر انواع خدمات تبلیغاتی هدفمند ، بنرها و برنامه ها تبلیغات تبلیغاتی را نیز ارائه می دهند. براساس وب سایت این شرکت ، تبلیغات هوشمند برای حداکثر بهره وری هوشمند و بهینه شده است.

خط مشی کابریلا این کمی متفاوت از دو شرکت ارائه شده است. تبلیغ کنندگان Caprila بنر را اجاره می کنند ، و مانند بقیه درآمدشان ، روی کلیک حساب نمی کنند. از طرف دیگر ، کاپریلا ادعا می کند که هوش مصنوعی عمدا بهترین تبلیغات را به مشتریان نشان می دهد.

بدون اغراق ، مهمترین گروه است ابزارهای دیجیتال مارکتینگابزارهای تحلیل دیجیتال. هنگام تجزیه و تحلیل وب سایت ها و هر پلتفرم دیگر ، ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا کارهایی که ما اکنون انجام می دهیم برای دستیابی به اهداف آن است. ما ابزار تحلیلی را در دو گروه ارائه دادیم: ابزار وب سایت و ابزار رسانه های اجتماعی.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل یا Analytics مهمترین ابزار بازاریابی دیجیتال است که هر وب مستر باید بداند.

با استفاده از این ابزار می توانید رفتار کاربر را در وب سایت ، بازدیدها ، میزان ورودی از منابع مختلف ، کمپین های تبلیغاتی ، موقعیت جغرافیایی ، به طور خلاصه ، همه مواردی که برای تجزیه و تحلیل و نظارت کاربر لازم دارید ، بدست آورید.
تجزیه و تحلیل رایگان است ، اما برای وب سایت های بزرگ که به خدمات غیر از سرویس منظم نیاز دارند ، Analytics 360 ارائه می شود که سالانه 150،000 دلار هزینه دارد. البته برای اکثر سایت ها ، سرویس رایگان بیش از امکانات کافی دارد.

Google Analytics بدون مدیریت برچسب زیاد استفاده نکنید. Analytics به تنهایی نمی تواند همه وقایع را در وب سایت و جزئیات رفتار کاربر ثبت و گزارش کند.

این جایی است که برچسب مدیر به عنوان واسطه بین سایت و Analytics به کار می رود. با ایجاد برچسب های مختلف در این سرویس ، می توانید کوچکترین اطلاعات مربوط به رویداد از جمله کلیک روی یک دکمه را به Analytics ارسال کنید.

هاتگر این یک ابزار ساده برای نظارت و درک رفتار کاربر است. با hotspot ، می توانید بخشهای کلیک را در هر صفحه ، حرکات ماوس و پیمایش سطح کاربر نظارت کنید.

علاوه بر این ، می توانید مسیر فروش را تنظیم کنید تا جایی که کاربران خریداری می کنند را ببینید.

هزینه: رایگان برای وب سایت های شخصی ، با حداکثر 200000 بازدید در روز. برنامه های بیش از 29 دلار در ماه شروع می شود.

الکسا او به دلیل سیستم رتبه بندی وب سایت خود مشهور شد ، اما الکسا فعلی سرویس تجزیه و تحلیل وب سایت و خدمات تجزیه و تحلیل رقبا است.

هزینه: فقط رتبه بندی را بررسی کنید ، اطلاعات محدودی در مورد رقبا کسب کنید و به هر سایت رایگان مراجعه کنید. قیمت بقیه برنامه ها بستگی به خدمات مورد نیاز دارد.

مشابه این ابزاری شبیه به الکسا برای تحلیل و رقابت ترافیک وب سایت است. بدون اشتراک ، می توانید اطلاعات مختصری در مورد آمار جستجو ، منابع ورودی کاربر ، رقبا و کلمات کلیدی را پیدا کنید که به کاربران به وب سایت شما می رسد.

یک وب سایت مشابه به رتبه الکسا شباهت دارد و از الکسا نیز دقیق تر است.

هزینه: در یک عضویت سه ماهه رایگان ، می توانید بر ترافیک وب سایت نظارت کنید. عضویت رایگان بسته به خدمات مورد نیاز ، در انواع مختلفی از قیمت ها ارائه می شود.

چگونه کلمه کلیدی مناسب برای رتبه بندی در Google را انتخاب کنیم؟

نقطه مبارک این یکی از بزرگترین وب سایتهای مبتنی بر محتوا است و از آن زمان ابزارهای کاربردی متنوعی را در بازاریابی دیجیتال ارائه داده است. با استفاده از ابزار بازاریابی دیجیتال HubSpot ، می توانید به راحتی نرم افزار چت زنده را برای وب سایت خود نصب کرده و یا تعداد بازدید کنندگان سایت را تحلیل کنید. حتی با این ابزار می توانید محتوای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید. به طور کلی ، این ابزار کامل و جامع است ، اما شما باید هزینه بالایی بپردازید.

شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی دیجیتال است. شاید بدانید که اکثر کاربران اینترنت امروزه از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و بیشتر این استفاده مربوط به وقت گذرانی در رسانه های اجتماعی است. در این زمینه ، راه اندازی تبلیغات تبلیغاتی که مانند ویروس گسترش می یابد ، می تواند بهترین بازگشت برای صاحبان مشاغل اینترنتی باشد.

مدیریت چندین شبکه اجتماعی به طور همزمان می تواند بسیار دشوار باشد.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای این منظور دقیق طراحی شده اند ، بنابراین می توانید به راحتی همزمان چندین پروفایل را در شبکه های اجتماعی مختلف مدیریت کنید. برخی از این خدمات همچنین توانایی ایجاد سریع مطالب را دارند و برخی نیز فقط ابزاری برای آمار و تحلیل پیشرفته هستند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در زمینه شبکه های اجتماعی ، آنها برای هر پلتفرم بسیار متنوع هستند. در ایران ، با توجه به آن اینستاگرام متداول ترین ابزارهای مرتبط با اینستاگرام استفاده می شود.

بیایید بگوییم که می خواهید برای تبلیغ برای شما یک افکت اینستاگرام بپردازید ، از طرف دیگر ، شما می دانید که می توان به یک جعلی غیر واقعی و مانند آن افزود. بهترین راه برای نگاه کردن به خود یا هر کس دیگری در رسانه های اجتماعی گرفتن آمار طولانی مدت و سنجش پیشرفت شما است.

خدماتی مانند تیغ اجتماعی آنها این کار را به خوبی انجام می دهند. Socialblade آمارهای مربوط به YouTube ، Instagram ، Twitter ، Facebook و موارد دیگر را در بر می گیرد.

نینجالیتیک این ابزار دیگری است که برای نظارت بر اینستاگرام استفاده می شود. در نسخه رایگان می توانید اطلاعات مربوط به تغییر پیروان ، میزان مشارکت و غیره را بررسی کنید.

نقطه اتصال یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در زمینه شبکه های اجتماعی. با استفاده از این ابزار می توانید شبکه های اجتماعی خود را در اینستاگرام ، پینترست ، توییتر ، فیس بوک ، لینکدین و یوتیوب به طور همزمان مدیریت کنید. هدف اصلی هتل ، خودکار سازی استقرار ، نظارت و افزایش راندمان است. اتصال سیستم عامل ها و کارهایی که می توانید با HotSweet انجام دهید بسیار متنوع است.

خنثی مانند HotSweet ، خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. بافر در سرویس Hotspot مشابه است.

نوهاب رقیب ایرانی برای خدمات خارجی مدیریت شبکه های اجتماعی است. این پلتفرم جدید به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلفی از جمله اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، یوتیوب ، مسنجر ، بله ، گپ و … وصل می شود. می توانید پست های خود را برنامه ریزی کرده و بر پیشرفت آنها نظارت کنید.

فیس بوک که صاحب شبکه اجتماعی معروف اینستاگرام است ، یک سرویس برنامه ریزی و مدیریتی برای پاسخگویی به نیاز کاربران اینستاگرام دارد. استودیو خالق یک داشبورد ساده دارد و به راحتی می توانید پست های خود را در اینستاگرام تنظیم کنید. می توان از آمارهای مفید اینستاگرام برای همان سرویس استفاده کرد.

جمهوری تبلیغاتی یکی از بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی خارج از کشور ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در حال بودن این ابزار به شما امکان می دهد همه شبکه های اجتماعی خود را با هم مدیریت کنید. با حساب Promo جمهوری خود می توانید به تمام صفحات رسانه اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید. ارسال محتوا و حتی تنظیم محتوا به طور خودکار و خودسرانه در کلیه شبکه های اجتماعی خود در یک زمان مشخص ارسال شود.
همچنین دارای بیش از 6000 قالب است که می توانید برای سفارشی کردن پست های خود و استفاده از تصاویر و انیمیشن های مختلف از آنها استفاده کنید. علاوه بر این ، تمام داده های مورد نیاز شبکه های اجتماعی مانند میزان خلاقیت ، میزان بازدید و غیره در قالب گزارش PDF تهیه می شود.

هرچه سایت شما سریعتر باشد ، استفاده از آن برای کاربران راحت تر خواهد بود. گوگل ، که همیشه طرفدار تجربه کاربر بوده است ، در سریعترین وب سایت ها سریعتر رتبه بندی می شود.
حال چگونه سرعت سایت را بررسی کنیم؟ چگونه می دانیم چه چیزی باعث کندی سایت می شود؟ سه ابزاری که در اینجا ارائه کردیم برخی از بهترین و دقیق ترین ابزار برای اندازه گیری سرعت سایت است.

یکی از محبوب ترین ابزارهای اندازه گیری سرعت سایت هندسه در حال بودن با JetMetrix می توانید گزارش کاملی از بارگیری بخش های مختلف هر صفحه از سایت و عملکرد کل سایت مشاهده کنید. در نسخه رایگان ، شما می توانید گزارش سرعت وب سایت را تا 20 بار در روز درخواست کنید.

بینگام این یک ابزار مانند gtmetrix است ، اما سرورهای کمتری دارد و گزارش آن آسان است.

ابزاری آمار صفحات توسط Google ارائه شده است تا تجربه کاربری وب سایت ها را مرور کند. این ابزار شاخص های مختلفی را در نظر می گیرد که بیشتر آنها بر سرعت و روند بارگذاری سایت متمرکز می شوند.

پیوندهای طولانی از نظر تجربه کاربر چندان جالب نیستند ، به خصوص اگر از نشانه های فارسی در URL خود استفاده کرده باشید. خدمات کوتاه کردن به شما URL جدید و کلیک های جدید می دهد. برخی از این خدمات به شما امکان می دهند به دامنه مورد نظر متصل شوید. این بدان معنی است که می توانید میانبرهای مشابه برای دامنه اصلی را به سرویس اضافه کنید و هر URL کوتاه دیگری را برای کوتاه کردن نسخه با این دامنه ایجاد کنید.

سایت کوتاه کردن….

هرچه ارتباط و برقراری ارتباط با مشتریان آسان تر باشد ، احتمال خرید شما نیز بیشتر خواهد بود. اگر مشتری مجبور است یک ایمیل را به سؤال ساده ارسال کند و شما دو روز بعد به ایمیل خود پاسخ دهید ، می توانید مطمئن شوید که مشتری مشکل خود را به روش دیگری حل کرده است.

مهمترین مزیت خدمات چت آنلاین کاهش این زمان و پاسخ سریع است. البته ویژگی های این سرویس ها فقط به شماره گیری سریع محدود نمی شوند. حفظ توانایی های او با قابلیت های برخی از Grand Prix Pechter Ashna Michaswed.

من دیدم هفته به روز ، انواع مختلف خریداران و خریداران Chishibiani ، بصورت آنلاین. من بنای تاریخی Darayalikshainhay ، بنای Raiyan و تلفن های همراه آن ، و همچنین جاده جاده Telram را دیدم که با فیلم خود ، یک جواب جدی داشت. بیننده منظره ای از سازمان های Hohamandhai Hashmand و Zamandar Bray Karbarani Astkeh توسط Sayet Shamma و Ward Shadhandand ارائه می دهد.

در بهترین روشهای تجارت و بازرگانان ، من تمام امکانات سیستانی تیمی را دیدم ، مانند انتقال بین Fato و Agroator ، تعریف اسخاخایی ، شرایط آن و … داد.

ریتین Sarius Irani ، Astrakh ، جایی که هم اکنون می توانید آنلاین پیدا کنید. قابلیت ها و تماس های چتابهانی کاملاً مناسب است ، همانطور که در حق موبایل ، و تلگرام Skakhvoy نیز وجود دارد.

تجربه اینترنت چیست؟ Tinha 5 فوت

وتو سامین سرویس ، ایران ، علاوه بر انتخاب Shama Mizhard ، از قابلیت های کل Chishtiani و اینترنت نیز استفاده کرد. Shama Mittwanat Agratorha ra توسط صفحه مشخصات Dahlkhawah Dahid. آنها علاوه بر امکان ارسال فایل صوتی ، آنها را به عنوان پاسخ مشاهده می کنند.

ترد من می توانم از آن به عنوان اینترنت استفاده کنم که توسط مدیران محتوا از قبیل اداره می شود وردپرس در حال بودن کریسپ برای سایت‌های تجاری، فروشگاهی و استارتاپ‌ها مناسب است. شرکت‌های بزرگ قابل استفاده می‌باشد. در کریسپ می‌توانید از ربات‌های چت برای پاسخگویی استفاده کنید.

تنها سرویس چت و پشتیبانی آنلاین تمام رایگان Tawk یکون. درآمد این سرویس از فراهم کردن افرادی برای انجام پشتیبانی آنلاین، فروش و منشی‌ آنلاین است. اسکریپت این سرویس در هر وبسایتی قابل نصب و راه‌اندازی است.

مدیریت پروژه‌ها و کارها در بازاریابی دیجیتال بدون ابزارهای مدیریت پروژه تقریباً غیرممکن است. مخصوصاً اگر تیم بزرگی دارید و تمام کارها نیاز به نظارت و پیگیری دارند مدیریت سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب مدیریت پروژه مبتنی بر سیستم کانبان کار می‌کنند. سیستمی که در آن کارها در سه ستون تقسیم می‌شوند. این ستون‌ها به ترتیب برای انجام، درحال انجام و انجام شده هستند.

دو سرویس ترلو و تسکولو از محبوب‌ترین‌ها در ایران هستند.

بسته رایگان ترلو به کاربران اجازه می‌دهد به تعداد نامحدود بُرد برای خودشان بسازند و هم‌تیمی‌های خودشان را اضافه کنند. در هر برد ترلو می‌توانید هر تعدادی که نیاز دارید ستون بسازید و پروژه‌های خود را مرحله‌بندی کنید. هر کارت نماینده یک کار است که باید انجام شود. افرادی که عضو یک کارت می‌شوند یعنی در این کار مشارکت دارند.

تسکولو رقیب ایرانی ترلو است. امکانات اولیه تسکلو مشابه ترلو است. ترلو قابلیت اتصال به سرویس‌های بیشتری دارد اما تسکولو امکان تماس ویدیویی و مدیریت پروژه بیشتری را فراهم می‌کند.

اسلک یکی از ابزارهای ارتباطی محبوب در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. توسط این ابزار می توانید کانال های ارتباطی در فضای دیجیتال با همکارانتان ایجاد کنید و یا اطلاعات خاصی را با آن ها به اشتراک بگذارید.
البته این فضا مختص به دیجیتال مارکتینگ است. مثلا از طریق این ابزار می توانید به ازای هر خریدی که مشتری انجام می دهد به تمامی اعضای تیم نوتیفیکشن بفرستید و یا گزارش هر گونه آنالیزی را به تمام اعضا ارسال کنید.

فهمیدن نیاز کاربران قبل از تولید محتوا یک مرحلۀ الزامی و ضروری است. بدون تحقیق و استفاده از کلماتی که کاربران بیشتر جستجو می‌کنند، عملاً محتوای شما هیچ فایده‌ای ندارد. در دوره تحقیق کلمات کلیدی به طور کامل درباره این تحقیق مهم صحبت کردیم.

ابزارهایی که در این بخش استفاده می‌شوند با توجه به کم هزینه بودن و پوشش زبان فارسی انتخاب شده‌اند.

کیورد پلنر گوگل بخشی از پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادز است. اگر بخواهید در گوگل ادز یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید نیاز به تحقیق کلیدواژه و رصد آمار جستجوی کاربران دارید؛ ابزار کیوردپلنر با همین هدف به گوگل ادز اضافه شده است. در کیورد پلنر می‌توانید آمار جستجوی عبارت‌های مختلف را به صورت دقیق مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار می توانید مطلب؛ روش های تحقیق کلمه کلیدی (کیورد پلنر) را مطالعه کنید.

گوگل ترند ابزاری است که شرکت گوگل با آن آمار موضوعات و عبارت‌های جستجو شده را گزارش می‌کند. این ابزار به صورت پیش‌فرض عبارت‌های پرجستجو را براساس موقعیت مکانی و دوره‌ای زمانی نمایش می‌دهد. به علاوه می‌توانید آمار مربوط به جستجوی یک یا چند عبارت موردنظر خودتان را بررسی کنید.

کیوردشیتر ابزاری رایگان است که به کمک پیشنهادهای گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را پیدا می‌کند. یک یا چند کلیدواژه وارد کنید و بعد استارت را بزنید تا کارش را شروع کند. هرچه زمان بیشتری از جستجو بگذرد کلیدواژه‌های کشف شده بی‌ربط‌تر می‌شوند. پس باید حواستان باشد فقط کلیدواژه‌هایی که ارتباط بهتری دارند استفاده کنید.

ابزار keywordtool با Autocomplete گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را فهرست می‌کند. مزیت این ابزار تقسیم‌بندی جستجوهای تصویر، ویدیو، یوتیوب و … است.

ابزار keywordpro ابزاری مشابه keywordtool است، با این تفاوت که دایره کلمات کلیدی را به صورت یک گراف معرفی می‌کند و نحوه لینک‌سازی داخلی را برای شما مشخص می‌کند.

ابزار keyword eveywhere نام افزونه‌ای قابل نصب روی مرورگرهای کروم و فایرفاکس است. این افزونه لیستی از کلیدواژه‌های مرتبط همراه با اطلاعاتی درباره سطح رقابت و ارزش هر کلیدواژه در کنار نتایج جستجو در گوگل نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از این لیست خروجی بگیرید.

گزارش‌نویسی و ارائه گزارش به مشتری یا کارفرما در پروژه‌‌‌های دیجیتال مارکتینگ جزو کارهای مهم اما تکراری و بعضی وقت‌ها سخت است!

اگر سنتی کار کنید مجبورید گزارش خود را در فایل ورد یا اکسل بنویسد و تمام اعداد و ارقام را دستی وارد کنید. بهترین راهکار برای کم کردن زمان گزارش‌نویسی استفاده از ابزارهایی مثل گوگل‌شیت (Google sheet) و ساخت قالب‌های آماده برای گزارش‌های تکراری است.

گوگل در سال‌های اخیر برای این نیاز هم سرویسی به نام دیتا استودیو ایجاد و معرفی کرد.

دیتا استودیو سرویس جدید گوگل برای تهیه گزارش‌های پویا از پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ یا سایر پلتفرم‌ها و منابع مختلف است. با دیتا استودیو می‌توانید گزارش‌هایی خود را در قالب جدول و نمودار بسازید و نکته قابل توجه این است کهاین گزارش‌ها به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. دیتا استودیو قابلیت اتصال به سرویس‌هایی مثل گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول و … دارد.

پیدا کردن سوالات مناسب برای پرسشنامه، نظرسنجی و تحقیق از مشتریان به تنهایی کاری سخت و نیازمند فکر است؛ از آن سخت‌تر طراحی فرم‌ها و پرسشنامه‌‌ای است که در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه و با کمترین خطا را داشته باشد. سرویس‌ها نظرسنجی و فرم‌ساز بخش اجرایی و طراحی را برای شما آسان می‌کنند.

پرس‌لاین امکان ساخت پرسشنامه‌های تعاملی‌ و با امکانات متنوع را می‌دهد. ساخت و طراحی پرسشنامه با این سرویس بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی ندارد.

سرویس فرم‌ساز گوگل کاملاً رایگان است. با این ابزار می‌توانید فرم‌هایی ساده، چندمرحله‌ای و قابل اعتبارسنجی بسازید.

Survey Anyplace به شما کمک می کند انواع پرسشنامه ها را برای مشتریان خود آماده کنید و یا حتی پرسشنامه هایی کاملا شخصی سازی شده با پرسش های خاص خودتان تهیه کنید و عکس های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید. پرسشنامه های این ابزار به خوبی طراحی شده اند و با هر نوع سیستم عامل و روی موبایل به خوبی نمایش داده می شوند و تجربه کاربری راحتی را ارائه می کنند.

همانطور که می‌دانید شغل دیجیتال مارکتینگ محدود به یک وظیفه نیست و در واقع چنین فردی یک فرد چند وظیفه‌ای می‌باشد. به همین دلیل در آیجیتالی مطلب انواع مختلف ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کردیم.

در آخر از شما کاربر عزیز خواهشمندیم، اگر ابزار دیگری در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌شناسید که به کار سایر فعالان این حوزه بخورد، زیر همین پست معرفی کنید ?

مصدر: بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای سال 2020

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا