عمومی

بسته های TIPAX را با کشیدن و درگیری + فیلم ، عکس و صدا دریافت کنید


داستان از 5 مارس آغاز شد و یک بسته از تهران خریداری کرد. بسته را با نکته

براساس وب سایت TIPAXX ، بسته ها باید حداقل 2 ساعت پس از ارسال به ما برسند. همین اتفاق افتاد؛ نظارت اصفهان این بود

ما بعد از گذشت 5 روز که در دسترس ما نبود ، در ششم مارس با آقای اصفهان المصرف (آقای صفایی) با ما تماس گرفتیم ، و بعد از نزدیک به دو تماس توانستیم با او صحبت کنیم.

ما به او گفتیم چرا بسته ای را برای ما ارسال نمی کند؟ ابتدا گفت که شما در منطقه ما نیستید! سپس او گفت بین بسته های باقی مانده ارسال کنید و به یاد داشته باشید که خودتان بیایید یا پیک ارسال کنید. ما گفتیم که نمی آیم و باید بسته را برای ما ارسال کنیم. وی گفت که قبلاً دیر شده است (ما از ساعت 9 صبح تا 6 عصر با ما تماس گرفتیم و به تلفن پاسخی داده نشد زیرا تلفن های همراه آنها در وب سایت رسمی TIPAX اعلام شده است) و شعبه J Street رفت. ما فردا برای شما ارسال خواهیم کرد … این گفتگو بین من و همسرم اتفاق افتاد و همسرم به او گفت: “بستگی به دست ما دارد ، خواهیم کشت؟” و آن مرد گفت: “نه ، من باید او را بکشم.” به او گفتیم که شکایت داریم. او گفت هر کاری که می خواهید بکنید ، شما با شکایت مرا ترساندید! (ملودی با یک خانم) گفت: پیک خود را بگیرید و هزینه آن را بپردازید!

ما این بسته را در 5 مارس دریافت نکردیم.

در 5 مارس به دست ما نرسید.

در 5 مارس ، ما از شعبه اصفهان تلفنی دریافت نکردیم ، بنابراین من و همسرم به تهران زنگ زدیم. واحد ثبت شکایات شکایت ما را تقریباً ساعت نه صبح ثبت کرد (شماره شکایت: 1). از طرف دیگر ، اولین اعتراض را در توییتر انجام دادم. (تصویر 1)

ما در تاریخ 5 مارس کالا را دریافت نکردیم.

ساعت نه صبح ، من به دفتر بازیگری اصفهان زنگ زدم و بعد از همه ، خانم کلر تلفن را برداشت. با کمال تعجب ، بسته ما هنوز وجود دارد. سرش را تکان دادم و به او گفتم که باید تا 4 عصر در خانه ما باشد! با افتخار گفت ، پس فردا به شما می رسد. من به او گفتم که او باید دو شب قبل از من باشد ، وگرنه به شما اطلاع می دهم! او قرار بود ادامه یابد. تلفن من بعد از تماس دیگر جواب نداد …

حوالی ساعت 3 بعدازظهر ، ساعت 9 شب در بخش پیگیری شکایات قرار گرفتم و هیچ خبری نبود. از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر با TIPAX که همیشه در لیست انتظار بود در تماس بودم و ساعت 4 بعد از ظهر برای مدت کوتاهی با من تماس گرفت و با یک متخصص صحبت کردم. من به او گفتم سریع سرپرست را صدا کند. متأسفانه او این کار را نکرد و او همچنان به من گفت ، برای دریافت شکایت هشت ساعت طول کشید. من به او گفتم که شکایت من بیش از 4 ساعت دوباره ثبت شده است درست مثل اینکه یک روبات گفت 5 ساعت طول می کشد … خلاصه اینکه به شخص نیز هشدار دادم که باید کالاها را قبل از ساعت 9 بعد از ظهر دریافت کرده و تلفن را آویزان کردم!

اما من هرگز تلاش را متوقف نکردم. من مدیر و مدیرعامل TIPAX را در اینستاگرام و توییتر پیدا کردم و دومین اعتراض رسمی خود را اعلام کردم و این بار امیر حسین فخر ، مهرداد فخر و TIPAX را در استوری اینستاگرام اعلام کردم. (تصویر 1)

بلافاصله ، امیرحسین فخر حدود ساعت 9 شب پاسخ داد و من بعد از روشن شدن موضوع ، پیگیری می کنم.(تصویر 1)

او بلافاصله از تهران تماس گرفت و علی رغم شکایت من در سایت ، دوباره از من سؤال کرد (فکر می کنم آنها ثبت نام نمی کنند و در غیر اینصورت سؤال نمی کنند).

پس از آن ، مهرداد فخر حدود ساعت 9 شب جواب داد و دوباره گفت که چه اشتباهی کرده است و گفت که پیگیری خواهیم کرد.

وب سایت رسمی Tippax همچنین پیامی را برای پیگیری آنچه گفته است ارسال کرده است.

ساعت 9:00 بعد از ظهر بانویی زنگ زد و گفت بیا بریم!

همسرم گفت این کار آنهاست و از او عصبانی نشو …

او از طبقه پایین رفت و پیرمرد و پیرزنی را آورد. پروگی با خوشحالی گفت دو هزینه دارد. من به او گفتم که بسته را بررسی کند. بسته را برداشتم و به آن گفتم که به شما پول نخواهم داد!

خانم به طرف من پرید و شروع به لعن کردن کرد. من هم برای ساختن یک فیلم تلفن خود را روشن می کنم! (فیلم 1 و 2)

https://www.aparat.com/v/67iHo

من به آنها گفتم که مشکلی برای تماس با نماینده اصفهان آقای صفایی که چند روز از خانه خارج شده بود ، ندارم که تلفن ما را برای گفتگو با او انتخاب کنید و شما برای تاخیر عذرخواهی می کنید!

صفایی گفت هر یک از سایه هایش و حدیثی که از فیلم ها آمده …

او گفت من قصد دارم با او تماس بگیرم ، گفتم ، اما او یک نماینده جی استریت را صدا کرد. مردی سفید پوست وارد فیلم شد و به محض پیاده شدن به جای سؤال از من پرید. می تواند مرا کتک بزند و مرا تعطیل کند!

با توپاکس ، آقای فوکر و دیگران توهین کنید. (فیلم 1)

https://www.aparat.com/v/xiWMQ

در همان زمان ، من فکر می کنم همسایگان یا تیپاکس او را صدا کردند ؛ آنها آمدند.

من می دانستم که آنها مسئولیت این کار را ندارند و آقای صفایی مسئولیت آن را بر عهده دارند ، اما هدف من جلب توجه مسئولان رژیم به سمت این دوستان بود. پلیس پول خواست ، من به آنها پول دادم و برگشتم طبقه بالا.

من خیلی عصبانی بودم من به سرعت فیلم و عکسها را برای آقای فخر ارسال کردم و آنها قطعاً از دیدن او خجالتی بودند. یکی گفت حالا و دیگری گفت که فردا پیگیری می کنم. (تصویر 1)

ساعت 5:50 صبح آقای فتحی مدیر یکی از بخش ها با من تماس گرفت و بگذارید دو دقیقه استراحت کنم. به من بگویید حق با شماست و به نماینده اصفهان بگویید که بسته را با هزینه ای سریع ارسال کنید و ما واقعاً شرمنده آن هستیم. (معاون 4 موجود در وب سایت شخصی)

او به من گفت که آدرسی را به او بدهم تا هدایایی برای او ارسال کنم. (بخاطر داشته باشید که خنده دار بود ، درست در سیستم آدرس من؟) به او گفتم که دنبال پول نمی گردم ، اما بازیگر اصفهانی و جی باید عذرخواهی کنند.

اما امروز ، 6 مارس ، 5 روز پس از نوشتن این یادداشت ، با وجود پیگیری ها ، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

آنها دوباره به من زنگ زدند و گفتند: “آدرس خود را به ما بدهید تا یک هدیه برای ما بفرستید!” (فقط از تجربه کاربر بیاموزید) و البته آنها زحمت کشیدند که شعبه J را با قیمت 1.5 دلار جریمه کنند. (معاون 4 موجود در وب سایت شخصی)

اما بیایید در این روند به قلب داستان برسیم ، من از این افراد راضی نیستم زیرا آنها کار خود را به درستی نمی دانستند:

1- نماینده اصفهان ، ناظر

1- واحد مدیریت ارتباط با کارشناسان

مدیر شبکه مجازی

1- کارشناس پیگیری شکایت

2- سیستم تایپاکس

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

اما آیا می دانید چرا این افراد مرا ناراضی کردند ؟؟؟

ما مفهومی به نام نقشه سفر مشتری CJM را اجرا می کنیم. نقشه ای که در آن کلیه نقاط تماس مشتری با سازمان ثبت می شود و مراحل درگیری مشتری با سازمان. هر نقطه کانونی مجموعه ای از استراتژی ها و رویکردها برای رفع مشکلات احتمالی را دارد که هدف نهایی آن ارتقاء تجربه کاربری در سازمان است.

من معتقدم TIPAX نه تنها این طرح را ندارد ، بلکه نمی تواند به روش سنتی عمل کند! باز هم ، ما مراحل یاد می گیریم که می دانیم چرا هیچ برنامه ای برای دوستان وجود ندارد.

نقاط تماسی که در آنها شرکت کرده اید و مشکلاتی که دیده اید:

وب سایت TIPAX

در وب سایت در هنگام ردیابی بسته ، هیچگونه نشانی از تاریخ تحویل بسته ، زمان تحویل و موارد مشابه وجود ندارد ، شاید به این دلیل که اثری از عدم مسئولیت وجود ندارد (تصویر 1)

سیستم ثبت شکایات

نتایج شکایات به روز نشده و از طرف دیگر هنگام ارسال شکایت باید داستان را بارها و بارها برای همه بازگو کنیم.(تصویر 1) من هنوز به دنبال چند روز گذشته هستم.

واحد مدیریت ارتباط با مشتری متخصص

آنها به صورت مکانیکی صحبت می کردند و هیچ حس همنشینی وجود نداشت. حتی بدون هیچ نظری از سناریوهای جدید.

مسئول یا مدیر شبکه اجتماعی

فلسفه شبکه های اجتماعی سرعت و سرعت ارتباط است. متأسفانه مدیران اینستاگرام و توییتر بعد از دو روز پاسخ می دهند و داستان جالب اینجاست که دیروز (26 مارس) پس از این همه ، پیام زیر ارسال شده است! (تصویر 1)

واحد شکایات خبره

من فکر می کنم که اگر مشتری واقعاً به آنها توجه دارد ، وی باید تا پایان شکایت فعال باشد و رضایت شاکی را بدست آورد.

رئیس نظارت بر اصفهان

نقش وی به عنوان رئیس ستاد ولسوالی پیگیری سریع است ، نه اعتبار و محرمانه. این فرد همچنین باید 2٪ از مؤسس original اصلی باشد زیرا حقوق و دستمزد سازمان را دریافت می کند (رفتاری که ما هرگز ندیده ایم)

بسته عامل

رسالت آن مودب بودن ، توهین آمیز نبودن است. او باید کاملاً به اعتراض مشتری توجه کند و به دنبال راه حلی باشد ، نه اینکه به توهین و سوءاستفاده از مشتری سوق دهد!

بسته اشتراک ماشین

این خودرو باید دارای نام و نشان گروه باشد ، اما متأسفانه هیچ نام و نشانی در TIPAX پیدا نشده است.

شعبه رئیس جی

ما انتظار داریم که شما به عنوان نماینده رئیس و شعبه مورد احترام قرار گیرید. متأسفانه بی ادب ، نامناسب و عصبانی است. او قطعاً به تیبوکس و مدیران آن احترام کامل می گذارد.

مدیرعامل

من از رفتار یکدیگر رضایت داشتم و فکر می کردم آنها کار درستی را انجام می دهند. اما از آنجا که بعد از شکایت من هیچ اتفاقی نیفتاد ، احساس کردم که آنها خیلی روی مسئله تمرکز نکردند و آنها عذرخواهی کردند و یک تماس تلفنی برقرار کردند.

اما در پایان ماجرا ، پس از پیگیری آقای فتحی ، به من زنگ زد و به من گفت که شعبه جی 6 تومن جریمه شده است و برای هدایا برای ما ارسال شده است.

در حالی که لباس من توسط نماینده آنها تخریب شده بود ، ارزش ماندن قیمت بدن من را داشت!

من قطعاً بیش از 5 سال است که از سیستم فاسد بروکراسی و دستگاه قضایی شکایت دارم ، بنابراین سعی کردم آن را در رسانه های خود پخش کنم.

من هنوز تبلیغات جوان خود را از TIPAX تبلیغ می کنم آیا عذرخواهی رسمی از اصفهان و جی بازیگر است! (تصویر 1)


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا