عمومی

بسترهای آنلاین آموزش (2)


همانطور که در مقاله قبلی گفتم اگر بخواهیم با دستان پر از بعد از کرونا و در حقیقت مهارت های بیشتری به محیط شغلی و دانشگاهی برگردیم ، باید از دوران طلایی فعلی استفاده کنیم. در مقاله قبلی 5 سکوی آموزشی فیلم ایرانی شما چیزی فراهم کرده اید که مناسب من باشد. این معامله است 5 برنامه غیر ایرانی به ما اطلاع دهید

یادگیری پیوند

اگر قبلاً با گروه آموزشی لیندا آشنا هستید ، باید بگویم که LinkedIn این کیت را خریداری کرده است و با نام فوق کار می کند. گروهی از آموزشهای تخصصی در زمینه تجارت ، فناوری و خلاقیت. اگر عضو LinkedIn هستید ، می توانید تعداد محدودی از دوره ها را در هر ماه بصورت رایگان (در 24 ساعت از زمان افتتاح خود) بگذرانید. او همچنین یک گزینه عضویت رایگان یک ماهه دارد که حداقل به دلیل مجازات نمی توانم از آن استفاده کنم.

در واقع ، شما می توانید برخی از دوره های لیندا را در وب سایت های ایرانی پیدا کنید. مثلاً در یادگیری

EDX

مشابه وب سایت Maktab Khoone ، که ترم بهترین دانشگاههای ایران است ، می توانید در edX کلاس ها یا دوره های بهترین دانشگاه های جهان را دنبال کنید. بسته به دوره و دانشگاه ، شرکت در دوره ها بطور کلی رایگان است ، اما در صورت نیاز به اخذ گواهینامه ای مبنی بر اثبات اینکه در این دوره بوده اید ، باید هزینه بپردازید.

کورسرا

بستر آموزشی شبیه به edX شامل دوره هایی از بهترین دانشگاه های جهان است. می توانید در مورد این بستر که من فقط در دوره قرنطینه ملاقات کردم ، در این لینک که یکی از دوستان در سرمقاله نوشت ، بخوانید. علاوه بر توضیح در مورد خود سایت ، نحوه شرکت در دوره ها به صورت رایگان نیز برای من مفید بود.

اودمی

آشنایی و استفاده از این سایت برای من نیز یک موفقیت Corona بوده است :). در این سایت می توانید دوره های مفید و تخصصی در زمینه برنامه نویسی ، بازاریابی دیجیتال ، رشد شخصی و موارد دیگر پیدا کنید. اکنون که این را می نویسم (10 آوریل) ، برای دوره هایی که می توانید استفاده کنید تخفیف هم دارد.

خوب ، این چهار 🙂 شما می توانید یک سکوی شغلی نامگذاری کنید که من به این لیست اضافه می کنم و توضیح مختصری از این بستر ارائه می دهیم تا بتوانیم از یکدیگر یاد بگیریم.

البته یکی از دوستان ورگولی در اینجا تعدادی سیستم عامل را ارائه داد که به شما پیشنهاد می کنم نگاهی بیندازید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بسترهای آنلاین آموزش (2)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا