عمومی

برنامه هایی برای تلویزیون و سینما برای تابستان 1399 چیست؟


کارهای تلویزیون و سینما برای تابستان 1399
کارهای تلویزیون و سینما برای تابستان 1399

فیلم هایی که برای سینما در نظر گرفته شده اند

اگر فیلم را دوست دارید ، سریال های تلویزیونی و فیلم های تابستان امسال برای شما یک فیلم قرنطینه در خانه ساخته است. با حضور محمد افشار که این روزها در خارج از کشور است.

براساس تصمیم دولت ، سینماها از اول ژوئیه بازگشایی می شوند و بلیط ها نصف قیمت خواهد بود ، فیلم های خوب اول ، بد ، Jolly 2 و پروانه اولین فیلم هایی هستند که در ابتدا اکران می شوند و اعلام می شوند زیرا ویروس Corona از نیمی از ظرفیت سینماها استفاده خواهد کرد و توصیه می کنیم نکاتی را یادداشت کنید. سلامتی هنگام ورود و تماشای فیلم در سینما ، تا ان شاء الله مشکلی نداشته باشید.

مجموعه های تلویزیونی و برنامه هایی که از تلویزیون پخش می شود

این روزها پارگار و سرباز از تلویزیون پخش می شود که در کانال یک و سی سیما پخش می شود و می توانید آن را تماشا کنید اما آخرین سریال تلویزیونی فیلمبرداری شده است. یک سریال طنز طنز به کارگردانی سیدجواد رضوان. سیامک انصاری در حال ساخت آن است.

برنامه جدید و دراماتیک

تابستان امسال ، برنامه دورهمی و مسابقه عصر جدید می توانند لحظات شادی و لذت بخشی را برای علاقه مندان فراهم کنند و مسابقه عصر جدید که توسط احسان علیخانی برای رونق استعداد ایرانیان انجام شده است ، هم اکنون در مراحل اولیه خود است که روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. برنامه ها از تلویزیون Se Sima پخش می شود و این مسابقه توسط امین حیایی ، سید بشیر حسینی ، رویا نونالی و آریا عظیمی نژاد برگزار می شود.

پرنق-دوراهمی همچنین با اجرای یک نمایش منحصر به فرد توسط مهران مدیری از شبکه نسیم ، حضور میهمانان در این برنامه و استعلام های مهران مدیری از آنها ، فضای شادی را برای تماشاگران ایجاد می کند که به واقع توانست توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. و برای مردم در این تاج لحظه های شاد ایجاد کنید.

سازندگان سریال شبکه خانگی تئاتر نیز دستانشان را پر کرده بودند

در شبکه سینمای خانگی ، سازندگان این سریال در این شرایط توانسته اند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند و سریال شبکه خانگی این روزها شامل: سریال قلب به کارگردانی منوچهر هادی است که هر چهارشنبه از ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. و می توانید آن را تماشا کنید ، یک سری دیگر از سریال Home Fault Brothers ‘Fault است که فصل اول آن را به پایان رساند و سه قسمت از فصل دوم این سریال را پخش کرد و مخاطبان متوجه آن شدند. می توانید تماشا کنید

در تابستان امسال سریال های زیادی در شبکه خانگی سینما وجود خواهد داشت که می توانند اوقات فراغت بیشتری را برای مخاطبان به دلیل ویروس های کرونا و ویروس های سنگی پر کنند. سریال کمدی حسین تبریزی قطعاً آن را موچین خواهد نامید ، البته سریال هومن سیدی در حال تهیه است و هنوز مشخص نیست که تابستان پخش خواهد شد یا نه ، و باید منتظر خبرهای جدید درباره آن باشیم.

وظیفه فیلم و تلویزیون در این مورد چیست؟

در این حالت ، بیماری کرون به منظور ارائه اطلاعات به موقع و ایجاد یک محیط سالم برای گذراندن اوقات فراغت و اوقات فراغت برای عموم مردم برای غلبه بر این شرایط ، ان شاء الله با پخش کارهای مفید و ارزشمند ، وظیفه بزرگتر و مهم تری خواهد داشت. این روزها می توانیم به طور کلی تأثیر مثبتی بر روی عموم بگذاریم ، انشاءالله بتوانم در این روزهای دشوار اطلاعات مثبتی را برای شما دوستان عزیز فراهم کنم.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: برنامه هایی برای تلویزیون و سینما برای تابستان 1399 چیست؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا